Oldal: 2 / 5 ElsőElső 1234 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 11 - 20 (48) összesen

Téma: Rendelési űrlap avagy Sales Form vélemények

  1. #11
    Bölcs Gregory Stone logója
    Csatlakozott
    09-09-28
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    1.319
    Begyűjtött 529 köszönetet
    317 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Rendelési űrlap avagy Sales Form vélemények

    Szegény UX designerek nem tudják hogy hasztalan a szakmájuk. Nem is értem miért fizetik meg őket ennyire.



  2. The Following 2 Users Say Thank You to Gregory Stone For This Useful Post:

    Bruk (2018-01-08), Valeryan (2018-01-11)

  3. #12
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Rendelési űrlap avagy Sales Form vélemények

    Nem láttok a dolgok mögé, de ez nem a ti hibátok. Próbálkozhattok, hátha.



  4. #13
    Bölcs Gregory Stone logója
    Csatlakozott
    09-09-28
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    1.319
    Begyűjtött 529 köszönetet
    317 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Rendelési űrlap avagy Sales Form vélemények

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nem láttok a dolgok mögé, de ez nem a ti hibátok. Próbálkozhattok, hátha.
    Kérlek okold már meg szakmailag miért nem látunk mögé. Hátha tanulunk valamit mi kezdők.



  5. #14
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Rendelési űrlap avagy Sales Form vélemények

    Idézet Gregory Stone eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Kérlek okold már meg szakmailag miért nem látunk mögé. Hátha tanulunk valamit mi kezdők.
    Ami körülvesz mindenkit, az a megszokás. Amiért ez a fórum még mindig Seo Fórum találkozót szervez, és nem Entity talákozót (aki nem tudná, régen ez a fórum Seo Fórum néven futott, sablonváltás nélkül domaint és logót cserélt - nem is lett azóta sosem olyan pezsgés, mint anno). Amiért a Face, a Google és a nagy márkák 99% még mindig ugyanazt a sablon használja, mint anno. Amiért az IWIW akkor tört ketté, amikor dizájnt váltott. Amiért a világ bármely pontjára mész, ugyanazt a McDonalds-ot találod (1-2 kivétellel, de azok a McDonalds-ok más célcsoportnak készültek, és valójában abból a fajta McDonalds-ból is van 100 egyforma/hasonló). Amiért egy autó hiába vadonatúj, a formájából meg tudod mondani, melyik márkához tartozik (és amiért ez a felismerés ráadásul meg is nyugtat). Amiért Mickey egér 80 éve változatlan.

    Ahol teljes váltást láthatsz, az azért történt, mert a régi nem működött, vagy rákényszerültek külső okok miatt (pl. szerzői/védjegy okok miatt).

    Amiért ha egy kocsmát üzemeltetsz 10-20 éve, kialakul egy törzsközönség, majd egyik-napról a másikra átalakítod egy bár jellegűvé, hiába adod ugyanazt az alkoholt, ugyanazon az áron, a törzsközönséged otthagy. Amiért nem hagyod el a megszokott környezeted. Amiért egy ismerős arc biztonságérzetet ad, egy idegen arc pedig bizonytalanságot.

    Amiért DomainFlotta-nak van 20-40ezer követője, akik már megszoktak tőle egy bizonyos értéket és stílust.

    Nekem sem tetszik ez a stílus, de nem is vagyok a rajongója. Amit ti szeretnétek, az működik: 1000 új látogató a régi (most meglévő) sablonra, 1000 új látogató Gregory Stone épített honlapra (tartalom ugyanaz) naná, hogy Gregory Stone épített honlap simán megverné a régi sablonnal rendelkező honlapot.

    De a 20-40ezer DomainFlotta rajongói közt csúfosan kikapna. Ezért írtam azt, hogy működhet az új dizájn, de akkor mindent előről kellene kezdeni DomainFlotta-nak (új követőket, új rajongókat, új ügyféladatbázist kellene építenie). A régi ügyfelek az új honlapról úgy fognak lepattanni, mint mi most a régi DomainFlotta honlapokról. Ha van egy régi jól bejáratott üzleted, modernizálni lehet. De váltani nem.


    Utoljára módosítva: Freedom által : 2018-01-09 09:34

  6. #15
    Bölcs
    Csatlakozott
    12-08-31
    Hozzászólás
    1.032
    Begyűjtött 351 köszönetet
    239 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Rendelési űrlap avagy Sales Form vélemények

    Mi van akkor ha tudatosan, apró lépésekkel alakítod át? Mindig csak egy picit hozzányúlva, hogy az embereknek legyen idejük megszokni? Az autós példához nyúlva valóban formáról felismersz egy autót, de nézd meg mennyire másképp nézett ki a márka palettája 10-20-30 éve. Folyamatosan átalakult. A McDonalds piros brand színből átment zöldbe anélkül, hogy erre bárki is emlékezne. A Coca Cola, Kfc, Shell és hasonló nagy brandek logói folyamatosan változtak és ez a folyamat ma sem állt meg. Szerintem a lényeg a fokozatosság.



  7. #16
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Rendelési űrlap avagy Sales Form vélemények

    Idézet Karessz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szerintem a lényeg a fokozatosság.
    Hogyne, működik (írtam is a gondolatom végén, hogy modernizálni lehet). De itt, ha visszaolvasol, teljes paradigmaváltást ajánlottak. Most nincs kedvem a DomainFlotta honlapokat/értékesítői oldalakat összeszedni, ha nem ismered, nézz utána. Mind egy stílust követ. És ezt a stílust követi jó pár ezer "rajongó". Ez a stílus DomainFlotta "védjegye". Csak a stílusból fel lehet ismerni bármely munkáját (talán csak a uzletiblog.hu honlapja tér el a megszokottól) És rengetegen imádják is. Semmi oka a teljes stílusváltáshoz. Ahhoz személetváltás is kellene. Nem mondom, hogy nem működhet, csak azt állítom, a követői közt nem lenne befutó. Abból pedig van jó pár.

    Párhuzamosan is lehet működtetni két honlapot, miért is ne. De hogy az elején köröket verne a régi stílusa az újra, abban biztos vagyok.



  8. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Karessz (2018-01-09)

  9. #17
    Bölcs Gregory Stone logója
    Csatlakozott
    09-09-28
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    1.319
    Begyűjtött 529 köszönetet
    317 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Rendelési űrlap avagy Sales Form vélemények

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ami körülvesz mindenkit, az a megszokás. Amiért ez a fórum még mindig Seo Fórum találkozót szervez, és nem Entity talákozót (aki nem tudná, régen ez a fórum Seo Fórum néven futott, sablonváltás nélkül domaint és logót cserélt - nem is lett azóta sosem olyan pezsgés, mint anno). Amiért a Face, a Google és a nagy márkák 99% még mindig ugyanazt a sablon használja, mint anno. Amiért az IWIW akkor tört ketté, amikor dizájnt váltott. Amiért a világ bármely pontjára mész, ugyanazt a McDonalds-ot találod (1-2 kivétellel, de azok a McDonalds-ok más célcsoportnak készültek, és valójában abból a fajta McDonalds-ból is van 100 egyforma/hasonló). Amiért egy autó hiába vadonatúj, a formájából meg tudod mondani, melyik márkához tartozik (és amiért ez a felismerés ráadásul meg is nyugtat). Amiért Mickey egér 80 éve változatlan.

    Ahol teljes váltást láthatsz, az azért történt, mert a régi nem működött, vagy rákényszerültek külső okok miatt (pl. szerzői/védjegy okok miatt).

    Amiért ha egy kocsmát üzemeltetsz 10-20 éve, kialakul egy törzsközönség, majd egyik-napról a másikra átalakítod egy bár jellegűvé, hiába adod ugyanazt az alkoholt, ugyanazon az áron, a törzsközönséged otthagy. Amiért nem hagyod el a megszokott környezeted. Amiért egy ismerős arc biztonságérzetet ad, egy idegen arc pedig bizonytalanságot.

    Amiért DomainFlotta-nak van 20-40ezer követője, akik már megszoktak tőle egy bizonyos értéket és stílust.

    Nekem sem tetszik ez a stílus, de nem is vagyok a rajongója. Amit ti szeretnétek, az működik: 1000 új látogató a régi (most meglévő) sablonra, 1000 új látogató Gregory Stone épített honlapra (tartalom ugyanaz) naná, hogy Gregory Stone épített honlap simán megverné a régi sablonnal rendelkező honlapot.

    De a 20-40ezer DomainFlotta rajongói közt csúfosan kikapna. Ezért írtam azt, hogy működhet az új dizájn, de akkor mindent előről kellene kezdeni DomainFlotta-nak (új követőket, új rajongókat, új ügyféladatbázist kellene építenie). A régi ügyfelek az új honlapról úgy fognak lepattanni, mint mi most a régi DomainFlotta honlapokról. Ha van egy régi jól bejáratott üzleted, modernizálni lehet. De váltani nem.
    Amiről beszélsz az a brand építés, és más az amikor arról beszélünk hogy maximalizálunk egy felület sikerességét. Amiről te beszélsz az amikor egy márka mindenhol igyekszik megjelenni, és kialakitani egy képet magáról ami nem összekeverhető más cégekkel. Ezért fog ragaszkodni a vállalkozáshoz, ahhoz ami az ő szimboluma. Legyen az egy logó vagy egy szlogen. Designhoz nem alkalmazkodunk.

    Az iwiw bukása az volt hogy egy üzenetet elolvasni 5 percembe került mert time out-olt, és nem bírták a szerverek a rosszul megírt kódot.
    Az iwiw bukása az volt hogy megvette a telekom és teletolta annyi reklámmal és nulla fejlesztéssel hogy az emberek elvesztették a ragaszkodásukat a rendszerhez, és a fent irt bugok után nem volt kézenfekvő használni.
    Az iwiw bukása a trend is volt, mert divat volt facebook-ozni. Ő pedig használható rendszert adott a felhasználóknak, könnyen mobilon is használható felülettel.

    A google-nek már ez a 4-5. redesigna. Csak nem veszed észre, pedig szakmai szemmel is óriásit változott.

    Én arról beszéltem, hogy mikor rámegyünk a pszichológiai hatásokra, aktuális trendeknek megfelelően alkalmazzunk minden apró trükköt amit rendelkezésre áll vagy éppen ismerünk. Ez egy külön szakma. Olyan ez mint mikor a nagy áruház láncoknak van teszt boltjuk egy kis városban, és ott tesztelik az elrendezések alapján hogyan növelhető az eladás. Amikor elérnek egy nagyobb eredményt (már 5%nál is akár) átrendezik a másik 40.000 db-ot. Volt szerencsém ilyen folyamatot látni a Pepconál. Ahol más nem gondolná hogy ez változást hoz de növelte a kosár értéket 25-30%-al a polcok sorrendje. Mondanom sem kel hogy ez a szám milyen hatalmas a kereskedelemben. A tesco sem véletlen lett ilyen mint most. Érdemes rákeresni melyik angol kisvárosban van a teszt boltjuk. Ezen apró trükköket sok kisboltos is ismeri, és kimondva sokaknak egyértelmű a dolog. Optimalizálás a kulcsszó.

    Maradjunk a fejlesztésnél, nem csak fancy-nek kel lennie egy frontendnek, hanem látogatók igényeinek megfelelő elrendezést, és tartalmat kel adnia. A cél minél több emberben felkelteni a vágyat (olvasásra, eladásra).
    Tartalom is már pszihologiai alapú. Van esettanulmány több erről. A wix esetén olvastam hogy a főoldalon lecserélték a szöveget, AB tesztek alapján mert a másik 37% több regisztrációt hozott. Egy szöveg. Ehhez nagyon jól ért Balázs.Ezért mondom mindig azt neki csak másik két oldalról kel támogatás.

    Első: Modernebb design, igen is a csomagolás nagyon fontos. Az igénytelenség sosem lehet fokmérő, hogy azt szokták meg az emberek. Megszokták Balázs stílusát, ahogy kommunikál, de soha nem lenne hátrány egy modernebb, elfogadhatóbb megjelenés.
    Második: Feltenni több weblap elemzőt az oldalara, és annak megfelelően AB tesztelni hogy érhető el több regisztráció, vásárló. Mert a modern design is emel a konverzión, de mint feljebb is kifejtettem, apró módosítások jelentenek több eladást.

    Egy ügynökség feltette 3-4 éve hogy a Manna oldalát hogyan optimalizálták félévig. Ahol csak a termék adatlapon, csak főként sorrendeken változtattak (ár legyen legalul, legyen kint megbizható plecsni, stb). Hangsúlyosabb betűk. 20% körüli eladás növekedést okozott.

    Miért lenne ez hátrány? miért ne lehetne többet kihozni abból amink van? Magyarországon még ott tartunk hogy csak pár cég fizeti meg ezeket a szakembereket, főként webes témában látom ezt. míg külföldön nem indul el szolgáltatás már ilyen szakik véleménye és finomítása nélkül. Attól hogy egy brandhez ragaszkodunk, megszoktuk még igenis a változás és a fejlődés sosem hátrány. Hány cég ment kukába a fejlődés hiánya miatt? Követni kel a trendeket az aktuális értékrendeknek megfelelően. Egy meki sem így nézett ki 20 éve. Mint most. Még is járnak az emberek. Weblapoknál 10 év is nagy táv, emlékszünk még origora, nso-ra, hvg-re 10 éve? Alap értékrendek maradtak és a stílus de messze modernebb megjelenést kaptak, mégsem szaladtak el tőlük a látogatók. Soha nem mondtam azt hogy 500% javulás várható majd egy redesignal, de semmikép nem lesz ebből hátránya, és az igénytelenség sosem lehet stílus és márkakép.



  10. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2018-01-09)

  11. #18
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Rendelési űrlap avagy Sales Form vélemények

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szerintem nem fog működni újabb/szebb/letisztultabb sablonnal. A te célcsoportod (követőid) már ehhez a stílushoz szoktak hozzá, ezt komálják, az ehhez tartozó réteget vonzottad be. Pl. az Apple stílust (vagy komolyabb stílust) kedvelő réteghez mindent előről kellene kezdened. Ez a stílus szinte már-már a te márkádhoz tartozik.

    A netes fórumok egy buborékot képeznek. Azt hiheti az ember, hogy sokan gondolják azt amit ő, sokan követik, sokan ismerik. Valójában erről a fórumról is ha 5 ember tudja ki vagyok.
    Nem hiszem azt sem, hogy lenne egy réteg, aki követ, mert megszokta, hogy jó dolgokat csinálunk. Ha van is, aki csak azért vesz meg valamit, mert tudja én vagyok mögötte, azt nem érdekli a design. Ha átrajzoltatom az oldalt ugyanúgy megveszi.

    Az viszont biztos, hogy sokkal több ember nem ismer és nem tudja, hogy ki áll egy adott oldal mögött, mint amennyien tudják.

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Új látogatóknál persze, működik, de a meglévő ügyfélköre már meg lett szűrve. Ha a meglévő ügyfélköröd kizárólag nőkből áll, azoknak nem fogsz tudni autóalkatrész eladni. Csak akkor, ha újra építed az ügyfélköröd. De hát nem kel nekem hinni, ki kell próbálni, aztán úgy is kiderül. Fél nap alatt 2-3 új sablont hozzá lehet adni, aztán mehet rá az a-b-c teszt.
    Szerintem is ki kell próbálni és meglátjuk.

    Amúgy ha valami nem szép és mégis működik az nem az ügyfélkör korábbi szűrésének magyarázata. Mint tudod nem vagyok nagy márkaépítő, ezért én minden projektet 0-ról építek fel. Már dolgozom azon, hogyan kössem össze az egyiket a másikkal, de ez még nincs meg. Így amiatt sem kell aggódnom, hogy bekerültem a vevők fejében egy olyan skatulyába, amiből nem lehet kitörni.

    A design vagy márka arculat pedig nem ugyanaz, mint a pozicionálás. Ha nőkből építettem ügyfél adatbázist, akkor nekik még el lehet adni autóalkatrészt, mert vezetnek autót és az autó el szokott romlani. Csak máshogy kell nekik kommunikálni és több rózsaszín plüsskormányt kell tartani raktáron. Nem olyan átütő siker, de működhet. Az viszont, hogy az eddigi rózsaszín oldaladból lilát csinálsz csak egy arculat váltás. Sokszor fel sem tűnik. Sokszor szükséges is.

    Szerinted jelentős hátrány érte az indexet az arculat váltás miatt? Vagy a Facebookot? Esetleg a Google-t, hogy naponta cserélheti a logóját?


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  12. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Gregory Stone (2018-01-09)

  13. #19
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Rendelési űrlap avagy Sales Form vélemények

    Ezek csak gondolatok skacok, közel sem biztos, hogy igazam van. Hiszen ki vagyok én? Okoskodó, semmi több. Majd a nálamnál okosabbak megcsinálják jól. Amúgysem ebben a dizánjban látom a legnagyobb problémát. Hogy miben, az megint csak az én gondolatom. Lehetnél Steve Jobs, a tehetséged megvan hozzá Balázs, csak még nem értél meg hozzá. De eljön még az az idő, mikor átlátod az egész emberiség lényegét. Akkor majd megértesz.

    Gregory Stone: látod már((?), neked Balász közös projektjeibe kellene inkább befektetni, mint holmi játékzsetonokba (coin). Neked ez sokkal jobban menne, mint a tőzsdézés. Próbáljátok meg. Ha mást nem is, de hogy sokat tanulnátok egymástól, abban biztos vagyok. Ez a haszon pedig nem más, mint a tudás. Fogjatok össze 1-1 projektben, nagy lehetőség rejlene kettőtök munkájában.



  14. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2018-01-09)

  15. #20
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Rendelési űrlap avagy Sales Form vélemények

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ami körülvesz mindenkit, az a megszokás. Amiért ez a fórum még mindig Seo Fórum találkozót szervez, és nem Entity talákozót (aki nem tudná, régen ez a fórum Seo Fórum néven futott, sablonváltás nélkül domaint és logót cserélt - nem is lett azóta sosem olyan pezsgés, mint anno).
    Ezzel egyetértek. A megszokás nagy úr. Néha azon kapom magam, hogy át akarok utazni a városon, hogy eljussak arra a postára/bankba/boltba, ahova járni szoktam. Aztán eszembe jut, hogy biztos a közelemben is van és tényleg van


    Amiért a Face, a Google és a nagy márkák 99% még mindig ugyanazt a sablon használja, mint anno.
    Azért apránként sokat változott. Sőt folyamatosan változtatnak apróságokat pl a hirdetések megjelenésében

    Amiért az IWIW akkor tört ketté, amikor dizájnt váltott.
    Hát, nem azért tört ketté, hanem a Facebook miatt

    Amiért a világ bármely pontjára mész, ugyanazt a McDonalds-ot találod (1-2 kivétellel, de azok a McDonalds-ok más célcsoportnak készültek, és valójában abból a fajta McDonalds-ból is van 100 egyforma/hasonló).
    Ez a franchise miatt van így és azért, mert építenek a megszokásra és az állandó minőségre. De design változtatás ott is volt az évek alatt.

    Amiért Mickey egér 80 éve változatlan.



    Amiért ha egy kocsmát üzemeltetsz 10-20 éve, kialakul egy törzsközönség, majd egyik-napról a másikra átalakítod egy bár jellegűvé, hiába adod ugyanazt az alkoholt, ugyanazon az áron, a törzsközönséged otthagy. Amiért nem hagyod el a megszokott környezeted. Amiért egy ismerős arc biztonságérzetet ad, egy idegen arc pedig bizonytalanságot.
    Ezzel vitatkozom. A törzshelyeink közül amit felújítottak az jobban megy és mi is járunk oda. Ahova nem járunk ott a pultosok cserélődtek ki teljesen. Sokkal jobban kötődöm a pultoshoz, mint a helyhez.

    Amiért DomainFlotta-nak van 20-40ezer követője, akik már megszoktak tőle egy bizonyos értéket és stílust.
    Bárcsak lenne ennyi

    Valójában a domainflotta nevet itt használom csak sosem építettem. Maga a honlap sem épít márkát vagy márkahűséget. Ha nyitok egy másik oldalt más arculattal és domain névvel de ugyanezzel a marketinggel az is működik. Tudom, mert próbáltam. Az emberek nem azért jönnek vissza és vásárolnak (imho), mert márka hűek, hanem mert meg vannak elégedve és nem akarnak egy új helyzetet. Jobb a megszokott. Az új oldalnál ugyanez lenne.

    Nekem sem tetszik ez a stílus, de nem is vagyok a rajongója. Amit ti szeretnétek, az működik: 1000 új látogató a régi (most meglévő) sablonra, 1000 új látogató Gregory Stone épített honlapra (tartalom ugyanaz) naná, hogy Gregory Stone épített honlap simán megverné a régi sablonnal rendelkező honlapot.
    Ki kell próbálni. Néha olyan meglepetések érnek, hogy nem akarom elhinni. Nem hiszem el, hogy az embereknek az kell, ami nyer. Ilyenkor néha csal azért is újra futtatom a tesztet és ha nyer, akkor szomorúan fejet hajtok. Ezért is mondom, hogy nem szabad érzelmekből vállalkozni, mert sok csalódás fog érni.

    De a 20-40ezer DomainFlotta rajongói közt csúfosan kikapna. Ezért írtam azt, hogy működhet az új dizájn, de akkor mindent előről kellene kezdeni DomainFlotta-nak (új követőket, új rajongókat, új ügyféladatbázist kellene építenie). A régi ügyfelek az új honlapról úgy fognak lepattanni, mint mi most a régi DomainFlotta honlapokról. Ha van egy régi jól bejáratott üzleted, modernizálni lehet. De váltani nem.
    Ez egy érdekes kérdés, hogy a régi ügyfelek elpártolnának-e azért, mert megújítom teljesen a DF oldalát. Vagy jönne-e több új ember attól, hogy modernebb az oldal.
    Hiszek abban, hogyha divatos vagy, akkor belesimulsz a tömegbe. Ha elütsz tőle, akkor lehet csúnya vagy. Azonban az emberek a színek alapján azonosítanak egy márkát vagy oldalt. Ha mindenkinek ugyanazok a flat design színei vannak, akkor hogyan maradsz meg az ember fejében? Kell valami ami elüt. Persze ettől még lehet szép és harmonikus



  16. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Gregory Stone (2018-01-09)

Oldal: 2 / 5 ElsőElső 1234 ... UtolsóUtolsó

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •