Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (11) összesen

Téma: Félnek az emberek az emelt díjas SMS szolgáltatásoktól?

  1. #1
    Szerkesztő
    Csatlakozott
    12-07-24
    Hozzászólás
    244
    Begyűjtött 31 köszönetet
    27 hozzászólásával

    Alapbeállítás Félnek az emberek az emelt díjas SMS szolgáltatásoktól?

    Én nagyon sokszor tapasztalom, hogy az emberek nem bíznak benne. Azt hiszik, hogy átverés, illetve, hogy folyamatosan fog vonni, hiába mondom, hogy csak egyszer von, az sms elküldésekor nem hiszik el.

    Ti is hallottatok/olvastatok ilyeneket? Gondolom ezért nem is fizetnek elő, de a paypaltól is félnek sokan. A bankkártyáról meg ne is beszéljünk. Akkor meg már nem maradt semmi.

    Hogy lehetne ezen változtatni, lehet egyáltalán? Tényleg ilyen sok a csaló vagy csak az emberek ilyen óvatosak?



  2. #2
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Félnek az emberek az emelt díjas SMS szolgáltatásoktól?

    Én már harmadszor jártam úgy, hogy nem tudtam arról, hogy paypal előfizetést rendeltem meg, és nem pedig egyszeri fizetséget (mint ahogy szerettem volna). Csúnya összegeket vontak le, és reklamációnak helye nem volt, mondván, nem olvastam el az amúgy számomra telesen idegen nyelvű regisztrációs szabályzatot.
    A PayPal-nak kellene "pirosra" váltani, ha előfizetésről van szó, és nem pedig egyszer eseti vásárlásról. Szerintem a PayPal van annyira hibás, mint az apró betűs szabályzat írója, van én, vagy a jogalkotó (emeltdíjas szolgáltatásnál pl. kötelező odaírni: emelet díjas szolgáltató - ám pl. előfizetés szolgáltatásra nem kell felhívniuk a figyelmünket).

    Ellenben 5 cégnél is van mai napig élő PayPal előfizetésem, ami viszont nagyon-nagyon kényelmes, mert automatikusan megújul a szolgáltatás (pl. domain regisztráció-tárhely előfizetés lejáratkor)



  3. #3
    Szerkesztő
    Csatlakozott
    12-07-24
    Hozzászólás
    244
    Begyűjtött 31 köszönetet
    27 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Félnek az emberek az emelt díjas SMS szolgáltatásoktól?

    Nem is tudtam, hogy ilyen van a paypalnál is. Tehát, hogy folyamatosan von. Az emelt díjasnál azt nem kell feltüntetni, hogy folyamatos vagy egyszeri alkalom-e? Mondjuk nekem se mondta a szolgáltatóm, de azért ez mindenesetre ezért fura. Akkor ezért kérdezi meg mindenki? Így már viszont érthetőek a kérdések.



  4. #4
    Bölcs djarni logója
    Csatlakozott
    08-05-08
    Hely
    Székesfehérvár
    Hozzászólás
    5.290
    Begyűjtött 597 köszönetet
    460 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Félnek az emberek az emelt díjas SMS szolgáltatásoktól?

    Mondhatnám azt, hogy nagyon sok ember buta. De nem akarom ezt tenni, mert nem feltétlenül van így.

    Egyszerűen olyan tudatlanok bizonyos informatikai, műszaki témában, hogy az valami hihetetlen. Nem kell érteni hozzá, ha valakinek van egyszerű logikája is. Hát hogy vonhatna le máskor díjat, ha nem küld sms-t? Azért ehhez nem kell mérnöknek lenni.

    Egyébként a mai napig sok ember nem igazán fogja fel, mi az az internet. Mi a honlap, vagy mi az e-mail cím. Nem értik, nem tudják, nem ismerik, összekeverik, stb..

    Ez pedig egyértelműen társadalmi probléma.



  5. #5
    Mentor Feriman logója
    Csatlakozott
    09-10-11
    Hely
    Magyarország
    Hozzászólás
    465
    Begyűjtött 4 köszönetet
    4 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Félnek az emberek az emelt díjas SMS szolgáltatásoktól?

    Paypal oké, rendszeresen használom. De SMS-el nem fizetnék, inkább PP vagy banki átutalás. Egyrészt azért, mert a telefonomon akarom, hogy legyen pénz, a másik, hogy drágább a banki fizetéshez képest, a harmadik pedig az, hogy előfordul, hogy többet von le, mint ami ki van írva ( lásd letöltős oldalak, bár ezekről is csak hírből hallottam ).


    Personal IT Blog at Feriman.com

  6. #6
    SzG
    Vendég

    Alapbeállítás re: Félnek az emberek az emelt díjas SMS szolgáltatásoktól?

    Nálam sokan fizetnek PayPal -on online vásárláskor, de lehet mást is választani, így aki nem ismeri, vagy nem szereti utalhat is, vagy utánvételezhet, így nem okoz gondot.

    Szerintem még az utalás egy igen biztonságos dolog, mert legalább látszik hova megy a pénz és van róla bizonylat is, most meg már napon belül átmegy.

    Nemrég volt egy akciónk, az utalásos rendelésekre ingyenes szállítást adtunk. Ami érdekes, volt több ügyfél is, aki telefonált vagy írt hogy mégiscsak utánvétellel kéri, még akkor is ha ki kell fizetni a szállítási költséget.



  7. #7
    Bölcs magic logója
    Csatlakozott
    09-06-01
    Hozzászólás
    1.544
    Begyűjtött 27 köszönetet
    17 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Félnek az emberek az emelt díjas SMS szolgáltatásoktól?

    Azóta félnek szerintem az emberek tőle mikor itthon elterjed a csengőhangok, játékok, videoklipek, hírek, szöveges tartalmak fogadott emelt díjas szolgáltatás (Jamba). Egyszer megrendelted és utána jöttek folyamatosan a megrendelt okosságok és vonta pénzt a kártyádról. Lemondani meg alig tudtad...


    Utoljára módosítva: magic által : 2012-08-07 20:29

  8. #8
    Szerkesztő
    Csatlakozott
    11-09-21
    Hozzászólás
    206
    Begyűjtött 30 köszönetet
    17 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Félnek az emberek az emelt díjas SMS szolgáltatásoktól?

    Idézet djarni eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Mondhatnám azt, hogy nagyon sok ember buta. De nem akarom ezt tenni, mert nem feltétlenül van így.

    Egyszerűen olyan tudatlanok bizonyos informatikai, műszaki témában, hogy az valami hihetetlen. Nem kell érteni hozzá, ha valakinek van egyszerű logikája is. Hát hogy vonhatna le máskor díjat, ha nem küld sms-t? Azért ehhez nem kell mérnöknek lenni.
    remélem te sem vagy mérnök.

    Létezik olyan, hogy a fogadott sms után fizetsz. az egyik legnagyobb bekalapolás volt pár éve.

    "Ez egy előfizetéses szolgáltatás: 508Ft/SMS, 6 SMS/hét.
    Az akció 01-07-2012-től 01-01-2013-ig tart. Ez egy előfizetéses szolgáltatás. Az előfizetés 508 Ft-ba (ÁFÁ-val együtt értendő) kerül fogadott smsenként, 6 smst küldünk hetente, melyekkel 3 termék vehető igénybe. A felhasználó által küldött (kimenő) sms-ek esetében a vezeték nélküli telefonszolgáltatók szöveges üzenetekre vonatkozó díjszabása alkalmazandó.Szeretnéd megszüntetni a szolgáltatást? Küldd a STOP jelszót a 17618-re. Alsó korhatár 18 év, a számla fizetőjének engedélyével. Telefonos segítségnyújtás:0680019086 (vezetékes telefonról díjmentesen hívható). Szolgáltató: Memco BV. A Calivary az SMS szolgáltatások magyar eljárási szabályzata szerint működik. MEMCO B.V., PO box 79072, 1070 NC Amsterdam, Hollandia. Kereskedelmi Kamara száma: 34363526, Adószám: NL8214.46.095.B01"

    Magyarán amíg te ezt a szolgáltatást le nem mondod, addig biza vonják a pízt ha épp van a telefonodon, vagy ha előfizetéses TEhát valahol, biza jogos a félelem.



  9. #9
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Félnek az emberek az emelt díjas SMS szolgáltatásoktól?

    PayPayl azért jobb, mert közvetítőként nála le tudom tiltani az előfizetésem. A magyar mobilszolgáltatóknál nem.



  10. #10
    Szerkesztő
    Csatlakozott
    12-07-24
    Hozzászólás
    244
    Begyűjtött 31 köszönetet
    27 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Félnek az emberek az emelt díjas SMS szolgáltatásoktól?

    Igen dagadt, ha jól emlékszem pont a Jamba csinálta ezt. Egyébként azokkal mi lett? De a MobilCafe is valahogy így működik ha jól emlékszem. A paypalt is használom és sok ügyfelem is, így talán még elfogadható a dolog, de amennyi hibás sms reklamációt és amennyi "szemét ... oldal, lenyúltátok a pénzem, a szolgáltatóm most mondta, hogy emelt díjas smst küldtem..." Tudjátok hányszor hallgattam ezt és még én voltam a hibás, számtalanszor fel is jelentettek már, miközbe szabályosan, tényleg szabályosan mindent kitettem, ár áfával áfa nélkül, aggregátor cég elérhetőséggel, ászf, minden kint volt és van is és mégis annyi panaszt kapok, hogy adjam vissza a pénzüket és, hogy egy rabló vagyok. Tényleg ennyire analfabéták lennének az emberek? Vagy amire én gondolok, hogy kapkodnak és számtalanszor el se olvassák csak a számot meg az sms szövegét és már küldik is.

    Sajnos erre nincs megoldás, de már nagyon idegesítenek a reklamációk. Pláne, hogy jó ha pár ezer forintom marad, miután az aggregátor cég lenyúlja a felét, plusz ugye a válasz sms díját.

    A paypal jobb, de ott meg ahogy én látom még rosszabb a helyzet. Mondjuk a fiatalok körében nem, inkább az idősebb korosztály az akivel csak a gond van. Tisztelet persze a kivételnek és ez most biztos rosszul hangzik, de rengeteg fejfájást okoznak nekem és gondolom másoknak is.



Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •