A "hagyományos" linképítés fogalma alatt mindannyian ugyanazt értjük, viszont a "nem hagyományost", többféleképpen értelmezzük (jelen topicban is).
A prémiumnak nevezett megoldások között is ég és föld a különbség. Vannak ilyenek:
- Megkeresel egy szaklapot vagy egy nagyobb média szereplőt: Figyelj haver, van nekünk egy érdekes témánk infografikával, kutatással, magyarázatokkal, szépen kidolgozva. Szeretnénk publikálni. Kirakjátok vagy vigyük máshova?
- Vagy írsz egy "prémium linképítés" szolgáltatónak. Haver, nyomasd nekem az arany csomagot: 20 rugóért 20 link. Következő hónapban is rendelek.
Nyilván ez a két véglet. A megrendelő pedig nem tud különbséget tenni. Ő két dolgot figyel: az árat és az ígéretet.
Szóval szolgáltatói oldalról nézve kicsit nehéz, mert ha jól akarod csinálni, még korrekt árajánlatot sem igazán tudsz adni. A csóka meg inkább elmegy és vesz ötven "prémium" cikket, mert neki az kell...
Könyvjelzők