Sziasztok!

Két honlapot szeretnék összehasonlítani azzal a céllal, hogy kiderüljön a gugli találati listáján az egyik miért TOP 3 a másik meg miért csak kullog hátul, természetesen ugyan arra a kulcsszóra.

A két honlap nagy számban olyan videókat ajánl megtekintésre amelyek adatait külső partnerektől szedi le. Tehát egyik honlapon sincs egyedi tartalom! Az alap módszer ugyan az, hogy mini képekből áll a kínálat amelyekre klikkelve megjelenik maga a videó. Mondhatni klasszikus tube oldalakról van szó.
Mind a kettő angol nyelvű com-os domain.

Az "A" honlap főbb jellemzői: Több éves domain; DA 22, PA 24; MOZ 3,18; Hivatkozó domainek 151; Összes külső link 6058; Alexa rank 5584; Google 144 000 találat a domainen belül; PageSpeed Insights 61, mobilon 50.
Minden videó domain.com/x.cgi?url=http:_valami átirányítás után egy külső oldalon érhető el, tehát a saját domainen egy videó sem jelenik meg. A videók ajánlásához csak a videó címét és cimkéket használ.
A dizájn a 90-es éveket idézi. Sok esetben még azokat a partnereit is megelőzi a listában, akiktől a videók adatait beolvassa, pedig az egyedi tartalom pont a partnereinél keletkezik mivel oda töltik fel a videókat.

A "B" honlap főbb jellemzői: Nincs egy éves domain; DA 22, PA 29; MOZ 4,20; Hivatkozó domainek 31; Összes külső link 5457; Alexa rank 12M+; Google 21 000 találat a domainen belül; PageSpeed Insights 80, mobilon 65.
A legtöbb videó domain.com/video/video_cime.html majd 301-es átirányítást követően külső oldalon jelenik meg, de van kb. 50e amelyik átirányítás nélkül belső tartalomként nézhető meg. A videók ajánlásához csak a videó címét és cimkéket használ, illetve a belső videók esetén tartalmat, szereplőket, stb. szövegeket is használ.
A dizájn reszponzív.


Az érdekes az, hogy az "A" domain van a TOP 3-ban pedig a "B" domain értékei általában vagy jobbak vagy hasonlóak. Kivétel a hivatkozó domainek száma, Alexa rank (bár nyilván ezt a TOP3 is generálja) és a Google index.
Tehát az alap kérdés az, hogy ez miért van így illetve mire lehet számítani a "B" domain esetén.
Na meg felmerül, hogy több értékes linket kell építeni a "B" domainre és akkor az is elfoglalja a "méltó" helyét?

Várok minden ötletet, tapasztalatot, észrevételt vagy bármilyen segítséget, hogy jobban meg tudjam érteni a jelenlegi helyzetet, illetve meg tudjam találni az orvosságot a betegségre.

Köszi előre is!