Eredmény: 1 - 9 (9) összesen

Téma: Egymás fikázása az ügyfelek elött

  1. #1
    Bölcs yatoo logója
    Csatlakozott
    09-02-18
    Hozzászólás
    1.842
    Begyűjtött 524 köszönetet
    302 hozzászólásával

    Alapbeállítás Egymás fikázása az ügyfelek elött

    Nagyon nem szeretem hogy ide jutottunk, de úgy gondolom jobb most lerendezni a szenyest mint sem késöbb komolyabb problémákat orvosolni esetleg bíroság elött.

    Szóval van egy kedves kollégánk aki úgy próbálja értékesíteni a szolgáltatásait az ügyfeleknek, hogy konkrétan mások munkáját fikázza, Ö mint "szakember"!
    Nem akarok személyeskedni, ezért most nem írom ide ki se a nevét se az oldalát, de azt tudom hogy egy elég régi oldala van ami egyszer csak hipp hopp a Pingvin után került előre egy elég erős kulcsszóra.

    Engem nem érdekel hogy ki hogyan értékesíti a szolgáltatásait, de azért érdemes lenne elgondolkodni azon, hogy mi elég sok keresőoptimalizálással foglakozó cégnek készitünk linképítést, ezek közzül a cégek közzül általában a 99% meg van elégedve a munkánkal és a szolgáltatásainkkal és a kért oldalak sorra kerülnek feljebb a rangsorba, természetesen nem csak a mi munkánk miatt, hanem a közösen elvégzett komplex munka miatt.
    És akkor itt jön egy olyan ember aki már elég rég óta van jelen a piacon, de ettől függetlenül a saját oldala még mindig nem keresőbarát URL-kel van felépíteve és képes azt írni az ügyfélnek hogy az oldala azok miatt a linképítések miatt került hátrébb amiket mi csináltunk( azaz az online-reklam.net), csak hogy sok esetben mi titoktartási kötlezetséget írunk alá az ügyfeleinkkel, hogy semmilyen módon nem lépünk kapcsolatba velük, vagy ha ők kapcsolatba lépnek velünk akkor mi szólunk az eredeti megrendelőnek.

    Tehát csak szólni akartam, hogy az írott bizonyíték itt van a gépemen és ha még egyszer ilyesmivel fogok találkozni akkor komolyan mondom hogy az ügyvédemmel fog legközelebb beszélni ez az uriembernek nem minősithető kolléga.



  2. #2
    Bölcs djarni logója
    Csatlakozott
    08-05-08
    Hely
    Székesfehérvár
    Hozzászólás
    5.290
    Begyűjtött 597 köszönetet
    460 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Egymás fikázása az ügyfelek elött

    Ez nem csak undorító piaci magatartás, hanem kimeríti az üzletrontás fogalmát is, amennyiben valóban konkrétan megnevez titeket és rossz színben tüntet fel.

    Ha még nem tetted volna meg, felvehetnéd vele is a kapcsolatot, hogy tudja, nem kéne ezt tovább folytatnia, mert jogi útra mész az üggyel kapcsolatban

    Arni



  3. #3
    Bölcs yatoo logója
    Csatlakozott
    09-02-18
    Hozzászólás
    1.842
    Begyűjtött 524 köszönetet
    302 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Egymás fikázása az ügyfelek elött

    Én is pont így gondolom, és felhívtam a kollégát, hogy megbeszéljük, szerencsére vissza is hívot és meg tudtuk beszélni hogy többet nem fog ilyen előfordulni. Sokszor sok mindenben nem értünk itt egyet de azért én azt javaslom azoknak akik nem értenek egyet mások munkájával, hogy azt úgy tegyék hogy nem nevesítenek sem személyt sem céget sem weboldalt. Egyébként pedig az aránylag nagy számú linképítésünkből azt tapasztalom hogy jó az ahogy dolgozunk mert eredményesek vagyunk, és az hogy például az adott esetben egy vírus miatt hátra lett sorolva egy oldal az nem a linképítés miatt történt.

    Részemről zárható a topik.



  4. #4
    Új tag
    Csatlakozott
    09-04-22
    Hozzászólás
    4
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Egymás fikázása az ügyfelek elött

    Szóval én voltam az, vállalom. A teljesség és az irántatok való tiszteletem kedvéért megosztanám az én nézőpontomat is, aztán részemről is lezártnak tekinthető az ügy.

    Egy érdeklődő megkeresett, hogy visszaestek a helyezései, és mi lehet a probléma, talán csak nem a Pingvin? Én, kb. ránézve az oldal külső linkjeinek listájára, ezt találtam írni neki:

    "... nem éppen a legideálisabb módon hozták létre az adott linkeket, melyek így csupán átmeneti helyezésjavulást eredményezhettek. Nem szeretném leszólni őket, mivel egyrészt látszik a lelkiismeretesség a munkájukon, másrészt viszont nem tudom, hogy amit rosszul csinálnak, az azért van, mert ..."

    Hiba volt a részemről, hogy azt gondoltam, ha valakinek pl. titoktartási szerződése van, akkor az biztosan nem ennyire nyilvánvalóan végzi a linképítést.
    Hiba volt továbbá, hogy nem domborítottam ki jobban, fogalmazás szintjén is, hogy ez az én véleményem, ami akár lehet, ugyanannyira nem igaz jelen helyzetben, mint a korábbi linképítő elképzelései.

    Elnézést kérek tehát ezúton is Yatoo-tól, hogy ilyen szerencsétlenül alakult ez az ügy, általánosságban pedig az alábbiakat gondolom, ennek az ügynek az apropóján is:

    - Ez üzlet, szerintem itt felesleges dolog személyeskedni (=jogi út, ilyen vagy olyan az oldalad, stb.), ha nem ilyen a felütés, értelmesebb a további párbeszéd is.
    - Ha egy érdeklődő megkeres, hogy eddig ez meg ez történt az oldalán, és elégedetlen, akkor el fogom mondani neki, hogy mitől lehet így, szerintem szakmailag ez így korrekt. (Kicsit asszimetrikus a helyzet, hogy ti minden ügyfélszerzésnél könnyen mondhatjátok és mondjátok is, hogy olcsóbbak vagytok nálam, én pedig a legtöbb esetben csak úgy tudnám az árkülönbséget indokolni, ha elmondanám, azért az összegért a számok ellenére miben kapnak kevesebbet az ügyfelek - ezt pedig még az inkriminált levélben sem konkretizáltam, nemhogy publikusan!)
    - Mi, akárhogy is nézzük, versenytársak vagyunk, ha nem így lenne, kb. az ügyfeleinket vernénk át. Ez nem jelenti azt, hogy azt gondolnám minden eszköz megengedett.
    - Azt ne várja senki, hogy elmondjam neki, szerintem mi az, amit jobban csinálhatna, de emögött sem irigység van, pusztán az, hogy ha csak munkabér szintjén néhány százezer forintba kerül, hogy kipróbálunk valamit, majd meggyőződünk róla, hogy jó-e vagy sem, akkor az így szerzett tudást nem adnám oda ingyen.
    - Bár szándékaim ellenére olykor félrecsúszhatnak a dolgok - mint most is -, azt azonban várhatjátok, hogy továbbra is korrekt leszek a kollégákkal, sőt ha megkerestek segítséggel, kérdésekkel kapcsolatban, akkor szívesen segítek, csak azt ne várjátok el tőlem, hogy konkrét üzleti érdekeim ellenében cselekedjek.



  5. #5
    Buherátor Chati logója
    Csatlakozott
    07-12-03
    Hely
    Mohács
    Hozzászólás
    3.303
    Begyűjtött 267 köszönetet
    135 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Egymás fikázása az ügyfelek elött

    Idézet djarni eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ez nem csak undorító piaci magatartás, hanem kimeríti az üzletrontás fogalmát is, amennyiben valóban konkrétan megnevez titeket és rossz színben tüntet fel.
    Arni
    Én nem igen vállalok melót, így sokan kérnek tanácsot linképítés, keresőoptimalizálás ügyben... bizony ilyenkor kerek perec leírom a véleményem...
    Akkor én törvénytelen cselekményt folytatok? Jó sok van már a rovásomon...


    Nincs mit megmutatnom...

  6. #6
    Bölcs koci logója
    Csatlakozott
    10-03-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    583
    Begyűjtött 90 köszönetet
    69 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Egymás fikázása az ügyfelek elött

    Én sem vállalok itt melot, vagyis nem adok itt ajánlatot, mert ha leirom, hogy nálam 400 ft + áfába kerül a linképités darabja, akkor még a végén a kedves kollegák kiröhögnek



  7. #7
    Bölcs yatoo logója
    Csatlakozott
    09-02-18
    Hozzászólás
    1.842
    Begyűjtött 524 köszönetet
    302 hozzászólásával

    Alapbeállítás

    Idézet Chati eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Én nem igen vállalok melót, így sokan kérnek tanácsot linképítés, keresőoptimalizálás ügyben... bizony ilyenkor kerek perec leírom a véleményem...
    Akkor én törvénytelen cselekményt folytatok? Jó sok van már a rovásomon...
    Nem a velemeny leirasan volt a hangsuly! Termeszetesen mindenki ott es annak mondja el a velemenyet akikenek akarja. Jelen esetben az ugyfel az en megrendelomnek az ugyfele, tehat nekem nincs kozvetlen kapcsolatom vele es nem is lehet. Tehat en nem hivhatom fel az ugyfelet hogy elmondjam neki az en privat velemenyemet barmirol. De az ugyfel az en weboldalm cimet kapta, hogy mi csinaltuk neki a linkepitest. En eddig ugy gondoltam hogy a katalgusokban es a forumon hasznalt nev biztositek arra hogy a katalogus tulajok extra idoraforditas nelkul engedjek be a linkjeinket, mert mindig igyekszunk megfelelni az elvarasoknak. Es ugy gondoltam es ebben mar meg is egyeztunk, hogy ez az info nem tartozik az ugyfelre.



  8. #8
    Új tag
    Csatlakozott
    11-11-27
    Hozzászólás
    43
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Egymás fikázása az ügyfelek elött

    Sziasztok!

    Bocs, hogy közbeszólok, de szeretném elmondani a véleményem, mint egy külső szemlélő. Pár topikban írtam, hogy nem keresőoptimalizálási területből élek, sőt a tudásom a béka s*gge fölött egy kicsivel helyezkedik el. Online marketing területen mozgok és jó pár olyan megkeresést kaptunk, ahol egy-egy kisebb ügyfél azon panaszkodott, hogy egy korábbi kampánya rosszul sikerült és meg tudnánk-e oldani a helyzetet. Minden esetben elmondtuk a saját véleményünket és ha szakmailag tényleg úgy láttuk, hogy oltári nagy marhaságot végzett a konkurens cég, akkor simán leírtuk az érdeklődő előtt. Hogy miért csináltuk ezt?
    - Szakmai becsület az ügyfél felé
    - Konkurens cégekről van szó, egyik sem szeretetszolgálat! Ha valaki ezt nem tudja megérteni, akkor ne vállalkozzon!

    Az rendben, hogy ti itt megosztjátok a tapasztalaitokat, tippeket adtok egymásnak stb.., de kint a harcmezőn megszűnik ez. Az fog nyerni, aki jobban végzi a munkáját és ne várjátok azt, hogy a két szép szemetekért átadnak egy ügyfelet. Ügyfél kell? Több pénzt szeretnél? Dolgozz jobban! Készíts minőségi munkát és csak olyan anyagot adjál ki a kezedből, ami szerinted is maximális pontszámot érhet.

    PEACE!



  9. #9
    Bölcs yatoo logója
    Csatlakozott
    09-02-18
    Hozzászólás
    1.842
    Begyűjtött 524 köszönetet
    302 hozzászólásával

    Alapbeállítás

    Akkor hogy meg egy reszlet pontositasra keruljon. A helyezeseket nagy valoszinusegel egy egyedi rendszrben megbujt virusnak koszonheti( ne mi uzemeltettuk sem az oldalt sem a tarhelyet). Az altalunk elvegzett munkaert mindig valaljuk a feleloseget. Ahogy kiderult oldalgazdanak sem a munkank minosegevel van problemaja, hanem szakmailag nem ert egyet azzal hogy mi hogyan keszitjuk a linkeket. Ez viszont megint egy masik kerdes. Mi mindig elmondjuk, hogy mit es hogyan csinalunk, de van aki mast szeretne. Amennyiben ez nem ellenkezik radikalisan az elveinkkel akkor ezt meg is csinaljuk.
    A konkurencia harccal nekem szemelyesen nincs problemam! Mert ha foglalkozik velem a konkurencia akkor az azt jelnti hogy tart tolem. Es ez csak megerosit abban hogy jol csinaljuk azt amit csinalunk. Ha esetleg ketsegeim tamadtak volna hogy a nagy gazdasagi valsag alatt sikrult felepitenunk egy jo kis ceget. Megsugom ez nem jott volna ossze ha szarul dolgozunk. Es most mar tenyleg bocs de szabin vagyok!



A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •