Oldal: 7 / 8 ElsőElső ... 5678 UtolsóUtolsó
Eredmény: 61 - 70 (77) összesen

Téma: Mi számít sikeres kampánynak Facebookon?

  1. #61
    Bölcs
    Csatlakozott
    11-06-24
    Hozzászólás
    1.271
    Begyűjtött 576 köszönetet
    379 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít sikeres kampánynak Facebookon?

    Én emlékszem az összegre

    Noha azóta volt szerencsém adsense fiókhoz, ami többet hozott a konyhára (annak is ban lett a vége btw), ez még mindig top2. Visszagondolva hogy milyen oldalon tiltottak (emlékszel, benn maradt véletlen az url a printscreenben, baszki de jó a memóriám ) mennyire más idők jártak akkoriban. Ma már mintha ezerszer többet elnézne a google (illetve hát ha jól rémlik kb semmi szabálytalan nem volt az oldalon)



  2. #62
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít sikeres kampánynak Facebookon?

    Idézet Contu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Én emlékszem az összegre
    Csak nem a témához tartozik A lényeg az, hogy a befolyt pénzt visszaforgatod reklámba, nem mind vész el, mert a reklám hatására több emberhez jutsz el, amely több bevételt hoz.

    Ha vesztesz a reklámon, az sem 100%-s veszteség. Pl. az adott hónapra ráteszel a reklámra 1 M forintot, majd emiatt a nagyobb látogatottság miatt visszajön a honlapból 750.000 forint, akkor nem bukásként kell felfogni, hanem optimistaként: 250ezer forintért cserébe hozzájutottál egy 1 M forintos reklámkampányhoz.

    Majd ezt megismétled, majd ismét, majd ismét... és ha el is fogy a kereted, 1 M forintból indulva fél évig vagy még tovább tudsz reklámozni, egy olyan büdzsében, amelyre a végén azt írja a Facebbok: elköltöttél 5 M forintot. Miközben "csak" 1 M költöttél rá.

    De mivel cunamiként húzod magad után a látogatottságot (kedvencekből direktbe visszajönnek, elkötelezett látogatóid lesznek, a honlapod linkjét szétszórják a neten, e-mailben szerteküldik, ajánlásokban kiteszik) hónapról hónapra kedvezőbb helyzetbe kerülhetsz. A vége felé mikor már csak 3-4százezer forintot marad a reklámra, a havi befolyt összeg 5-6százezer forintra kúszhat fel. Azt ismét visszaforgatod a rendszerben, és ott vagy, hogy 1 M bevétel jön abban a hónapban. És onnan nincs megállás. Vagyis van, mert napi 2-300százezer forint felett már mindenkit elérsz a Face-n, egyszerűen nincs tovább aktív magyar netező... Tovább már nem igen lesz benne fejlődés. Legalább is nem abban az ütemben, ahogy azt előzőleg megszoktad.



  3. #63
    Bölcs
    Csatlakozott
    11-06-24
    Hozzászólás
    1.271
    Begyűjtött 576 köszönetet
    379 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít sikeres kampánynak Facebookon?

    Nincs is jelentősége (nem véletlenül nem írtam le).

    Tulajdonképpen most esett le, hogy miért éreztem azt már először amikor elolvastam a 'módszered', hogy én ehhez gyáva vagyok (vagy töketlen, mindegy hogy hogy nevezzük). Ekkora tőkém még csak lenne, ötletem nincs.
    Ergo ami projekteket én most fel szeretnék futtatni, azok egyszerűen nem alapanyagok ehhez. (mondjuk arról nem tudom volt-e szó, hogy ez most is végrehajtható lenne-e így, vagy csak pár éve működött. Mert emlékszem, 2013 környékén még vígan hirdettem hobbicuccot 10-11 Ft/klikk áron facebookon -úgy, hogy teljesen noob vagyok a hirdetésekhez-, pár hónapja rálestem és 210-270 ft volt az ajánlott pénz/katt ha jól emlékszem)



  4. #64
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít sikeres kampánynak Facebookon?

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nem 1 hónapon át. Hanem máfél éven át naponta
    A többire nincs publikus válasz. Túl személyeseket kérdezel.
    Ok

    Szóval a legjobban a beletett munka elbukása fájt, mert ha jól értem a teljes adsense fiókodat banolták és levágták a tehened.



    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Csak nem a témához tartozik A lényeg az, hogy a befolyt pénzt visszaforgatod reklámba, nem mind vész el, mert a reklám hatására több emberhez jutsz el, amely több bevételt hoz.

    Ha vesztesz a reklámon, az sem 100%-s veszteség. Pl. az adott hónapra ráteszel a reklámra 1 M forintot, majd emiatt a nagyobb látogatottság miatt visszajön a honlapból 750.000 forint, akkor nem bukásként kell felfogni, hanem optimistaként: 250ezer forintért cserébe hozzájutottál egy 1 M forintos reklámkampányhoz.

    Majd ezt megismétled, majd ismét, majd ismét... és ha el is fogy a kereted, 1 M forintból indulva fél évig vagy még tovább tudsz reklámozni, egy olyan büdzsében, amelyre a végén azt írja a Facebbok: elköltöttél 5 M forintot. Miközben "csak" 1 M költöttél rá.

    De mivel cunamiként húzod magad után a látogatottságot (kedvencekből direktbe visszajönnek, elkötelezett látogatóid lesznek, a honlapod linkjét szétszórják a neten, e-mailben szerteküldik, ajánlásokban kiteszik) hónapról hónapra kedvezőbb helyzetbe kerülhetsz. A vége felé mikor már csak 3-4százezer forintot marad a reklámra, a havi befolyt összeg 5-6százezer forintra kúszhat fel. Azt ismét visszaforgatod a rendszerben, és ott vagy, hogy 1 M bevétel jön abban a hónapban. És onnan nincs megállás. Vagyis van, mert napi 2-300százezer forint felett már mindenkit elérsz a Face-n, egyszerűen nincs tovább aktív magyar netező... Tovább már nem igen lesz benne fejlődés. Legalább is nem abban az ütemben, ahogy azt előzőleg megszoktad.

    Amúgy nagoyn hasonlóan működik ez egy cég esetén is, aki terméket vagy szolgáltatást kínál. Azonban a hazai kkv -k még a fizetett reklámhoz sem nőttek fel (tisztelet a kivételnek), nemhogy befektetésben, és időben eltolt megtérülésben gondolkozzanak. Fizetni a leadért, ha nem hoz hasznot? Ördögtől való

    Miért? Mert nem tudják mit kezdjenek a leaddel, nem tudják hogyan kell gondozni. Pedig csak azt kellene tenni, amit bármelyik oldal, ami hirdetésekből él.


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  5. #65
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít sikeres kampánynak Facebookon?

    Idézet Contu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ergo ami projekteket én most fel szeretnék futtatni, azok egyszerűen nem alapanyagok ehhez. (mondjuk arról nem tudom volt-e szó, hogy ez most is végrehajtható lenne-e így, vagy csak pár éve működött. Mert emlékszem, 2013 környékén még vígan hirdettem hobbicuccot 10-11 Ft/klikk áron facebookon -úgy, hogy teljesen noob vagyok a hirdetésekhez-, pár hónapja rálestem és 210-270 ft volt az ajánlott pénz/katt ha jól emlékszem)
    Na jó, de az milyen termék vagy szolgáltatás, amelyiket nem éri meg hirdetni? Akkor mivégre van?
    210-270 ft volt az ajánlott pénz/katt elhiszem. De a Facebookra nem "buta" termék hirdetést kell kitenni, mert az még az elején sem érte meg. Azzal az adwords-ben kell hirdetni. Ide virulens cikkek kellenek, amelyeket nagy számban önként és dalolva továbbosztanak. A továbbosztás (is) okozza majd a megtérülési rátát. Továbbosztás nélküli cikket/terméket/szolgáltatást tilos hirdetni a Face-n, mert az teljes csőd. Ezért nem mennek a Face-n a PR cikkek megosztása okosban különböző FB oldalakon. Mert a kutya sem ossza tovább.

    Minél virulensebb cikket hirdetsz, a Face hirdetési ára annál kedvezőbb lesz a végén. Nem csak arról beszélek, hogy a Face olcsóbban adja a hirdetés, hanem arról, hogy nem mindegy, hogy xezer olvasó látta a hirdetés = de mennyi a megosztások száma? Mert majd a kettő együtt adja ki a végleges statisztikát.

    Az nem működik a Face-n, hogy szimplán egy szolgáltatást hirdetsz, vagy egy buta webáruházat. Egy hozzá kapcsolódó virulens cikket kell meghirdetni. Hogy mi lesz népszerű cikk, előre én sem tudom, ezért rá kell menni a nagy számok törvényére: több cikket előkészíteni hirdetésre, majd az olvasók eldöntik, melyik sikeresebb, és akkor azt az 1-2 cikket továbbhirdetni. Szal az elején tapogatózni kell, biztosra utazni itt sem lehet.

    Bonyolult? Pedig van még pár dolog amire figyelni kell, csak nekem ez már olyan evidens.


    Utoljára módosítva: Freedom által : 2017-05-20 17:09

  6. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Contu (2017-05-20)

  7. #66
    Rubyist Geri logója
    Csatlakozott
    07-12-15
    Hely
    \x90
    Hozzászólás
    5.744
    Begyűjtött 1.428 köszönetet
    892 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít sikeres kampánynak Facebookon?

    Idézet Contu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ma már mintha ezerszer többet elnézne a google (illetve hát ha jól rémlik kb semmi szabálytalan nem volt az oldalon)
    Freedomnak van egy elmelete hogy miert tiltottak ki, es van benne racio.



  8. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Contu (2017-05-20)

  9. #67
    Bölcs
    Csatlakozott
    11-06-24
    Hozzászólás
    1.271
    Begyűjtött 576 köszönetet
    379 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít sikeres kampánynak Facebookon?

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

    Bonyolult? Pedig van még pár dolog amire figyelni kell, csak nekem ez már olyan evidens.
    Nem, a legkevésbé sem, mert ebben az irányban én nem is gondolkodtam, egyáltalán. Inkább azon agyaltam, hogy lehetséges, hogy te 1 Ft-ért (most csak hasracsaptam) kaptam a klikkeket. Így már világos. Ezzel a módszerrel nincs olyan, amit ne lenne érdemes, kérdés, hogy milyen cikkel érdemes próbálkozni, igen.



  10. #68
    Bölcs tolerancia logója
    Csatlakozott
    08-11-29
    Hely
    Szeged
    Hozzászólás
    509
    Begyűjtött 220 köszönetet
    109 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít sikeres kampánynak Facebookon?

    Közben beszámolnék a kezdeti témáról, a Youtube-os gyerekcsatornám jelenleg így áll:
    A napokban elérjük az 1000 FB követőt és a 12.000 videó megtekintést. Egyelőre a feliratkozók száma viszont csupán kicsivel több mint 50.
    Van esetleg valakinek valami ötlete, hogy ez utóbbit hogyan lehetne növelni (valós feliratkozókkal, célközönséggel, nem csak a számra van szükségem).

    Már tegnap benyújtottam a Youtube-on a monetizáció iránti kérelmet, a feltételeket elérjük, bírálat alatt van. Van valakinek tapasztalta, ez kb mennyi idő?



  11. #69
    Bölcs Vittore1982 logója
    Csatlakozott
    10-06-07
    Hozzászólás
    2.873
    Begyűjtött 1.411 köszönetet
    960 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít sikeres kampánynak Facebookon?

    Idézet tolerancia eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Közben beszámolnék a kezdeti témáról, a Youtube-os gyerekcsatornám jelenleg így áll:
    A napokban elérjük az 1000 FB követőt és a 12.000 videó megtekintést. Egyelőre a feliratkozók száma viszont csupán kicsivel több mint 50.
    Van esetleg valakinek valami ötlete, hogy ez utóbbit hogyan lehetne növelni (valós feliratkozókkal, célközönséggel, nem csak a számra van szükségem).

    Már tegnap benyújtottam a Youtube-on a monetizáció iránti kérelmet, a feltételeket elérjük, bírálat alatt van. Van valakinek tapasztalta, ez kb mennyi idő?
    Hát a monetizációt mindjárt az elején kérni kellett volna, aztán 10000 megtekintés felett auto megkapod. De jól haszálod a CTA elemeket, a legutóbbi videódban is ott van a videóajánló és a feliratkozás CTA. Most várnod kell, és csinálni, kb. ennyit tehetsz.

    Illetve, említettem a viral marketinget. Találj olyan felületet, ahol meg tudod jeleníteni bármelyik videód. Egy egyszeri hatással jár csak, de az ilyen lökések bővíthetik a feliratkozók számát, akiket utána már elérsz a YT-n keresztül. Csak találd meg ezt a viral felületet Esetleg Kerekmese, Tompeti és hasonló csatornák alatt kommentelj, hivatkozz rájuk, dolgozd fel a műveiket, ilyenek.



  12. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    tolerancia (2017-05-31)

  13. #70
    Bölcs tolerancia logója
    Csatlakozott
    08-11-29
    Hely
    Szeged
    Hozzászólás
    509
    Begyűjtött 220 köszönetet
    109 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít sikeres kampánynak Facebookon?

    Köszönöm, ezek jó ötletek! Jelenleg készül a weboldal, az instagram és Pinterest támogatói oldal is hozzá.
    Illetve a videókban található új, játékokat valamilyen nyereményjátékban (hetente 1-1) fel tudnám használni valamire?!
    Érdemes lehet már a kezdeti stádiumban szponzort bevonni? Pl. hogy a játékokat egy játékwebshop állja reklámért cserébe?
    (már ki van dolgozva erre komplett ajánlat csomag, egyelőre csak a játékot kérnénk, plusz díjat nem)

    Egyébként nem hiszem, hogy egyből megkaptam volna, mert most alul megjelent egy ilyen status bar, ami számolta, hogy megvan-e már a 10.000 megtekintés és most hogy elértem azt írja várjak még manuálisan is ellenőrzik a tartalmat. Valami help alatt azt olvastam ez akár pár hét is lehet... ezért érdekelt, hogy esetleg valakinek volt-e ezzel valami tapasztalata.


    Utoljára módosítva: tolerancia által : 2017-05-31 10:17

Oldal: 7 / 8 ElsőElső ... 5678 UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •