Oldal: 4 / 8 ElsőElső ... 23456 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 31 - 40 (77) összesen

Téma: Mi számít sikeres kampánynak Facebookon?

  1. #31
    Bölcs tolerancia logója
    Csatlakozott
    08-11-29
    Hely
    Szeged
    Hozzászólás
    509
    Begyűjtött 220 köszönetet
    109 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít sikeres kampánynak Facebookon?

    Freedom: De-de, értettem elsőre is! A támogatói honlap csak jövő héten készül el, de folyamatban van
    Tetszik amiket írsz, jól hangzik, remélem meg tudom valósítani Köszönöm szépen a tanácsokat!

    Az MCN-ekről esetleg tud valaki valamit, hogy megéri-e csatlakozni,
    vagy az csak olyanoknak való aki nem ért a FB-hoz, GA-höz
    és az MCN-ek csak olyanokat segítenek, amit én egyébként is meg tudnék csinálni?



  2. #32
    Bölcs Vittore1982 logója
    Csatlakozott
    10-06-07
    Hozzászólás
    2.873
    Begyűjtött 1.411 köszönetet
    960 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít sikeres kampánynak Facebookon?

    Tolerancia nálunk a Kinder videók rekreációs céllal készülnek, építjük az asszony oldalát, de ez egyben pihenés is.

    A napokban kezdtünk egy új brand felépítésébe (ami nem Kinder, nem gyerekeknek szól). Erre ebben a hónapban 100.000 Ft fog rá elmenni, utána meg 50.000 Ft. Olyan élethelyzetbe kerültünk, hogy szükségünk van egy szolgáltatásra, akkor meg már miért ne építenénk rá brandet? A pénz úgyis ki kell adnunk, ha visszajön belőle, akkor már nyertünk valamennyit.

    Én személy szerint a viral marketing erejében hiszek, persze ez Magyarországon korlátozottabban mehet, mint külföldön. Ha pl. Kinder figurákról beszélünk, akkor valami olyat kell kitalálni, ami meghökkenti a látogatókat, vagy már az elmebetegség határát feszegeti, így felkerül a legnagyobb külföldi Gizmodo-jellegű oldalakra.
    - 12 órán keresztül mutatsz Kinder figurákat
    - repülőről leugorva mutogatsz Kinder figurákat
    - valami nagyon cuki dolog, vagy egy nagyon cuki valaki mutogat Kinder figurákat
    - valami nagyon ****i mutatja ugyanezt
    - vagy valami nagyon elmebeteg csinálja ugyanezt, pl. egy kopasz pasi latexben

    Bármi, ami kiüti a biztosítékot alkalmas viral marketingre. Ezt kell elcsípni, s addig próbálgatni, amíg meg nem lesz. De a mi új projektünk most nem erre épít, ott a tartalomkészítési és marketinges tudásom vetem be minden fronton.

    Btw, Freedom, téged fel lehet kérni konzulensnek majd brand bevezetéshez? Én személy szerint is szívesen tanulok, de a segítségért és tanácsokért még szívesen adok majd részesedést is, teljesen lepapírozva.



  3. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    tolerancia (2017-05-18)

  4. #33
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít sikeres kampánynak Facebookon?

    Idézet Contu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Sokkal érdekesebb kérdés amúgy, hogy tényleges brandépítésre (amiről most te is beszéltél) kinek van szüksége. Úgy értem: valódi szüksége. Mikor, milyen vállalkozásnál, területnél jó döntés ebbe az irányba indulni, és mikor kell egész másképp gondolkozni (és ehelyett mi az okos marketing döntés)
    Szerintem a mikro és kis vállalkozásoknál a termék építse a brandet. Adj el minél többet és a minősége legyen olyan jó, hogy az emberek megszeressék. Ez szerintem az egyetlen jól járható út. Ha majd kiléptél a kisvállalkozás keretéből, akkor mehet a 400M Ft értékű reklámkampány, ami megtámogatja a hirtelen jött média figyelmet.

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Látom már mi a baj. Nem érted miről beszélek én.
    Amiről én beszélek, ott a pénzed megmarad, a köv. hónap 22.-én visszakapod Adsense-ből. Majd újra és újra és újra ... nekem sem volt 40 millióm hirdetésre. 3 milliót forgattam vissza újra és újra és újra. Később az autómat is eladtam 2 millióért, és egy az egyben 1 hónap feltettem mind az összes pénzem. A köv. hónap 22.-én csengetett a postás... sok kápét nem nyersz ezzel, de nem is buksz. És ez a lényeg.

    A nyereményt nem forintba mérik: nő az ismertséged, nő a rajongóid száma, nő a megosztások száma, nő a FB táborod, nő mindened ... a végén ha már nem reklámozol, akkor is nyerő leszel. Te leszel az új Youtube sztár (a magad kategóriájában) úgy, hogy a végén neked ez semmi pénzedbe nem került. Miért? Mert minden egyes elköltött reklámpénzed a köv. hónap 22.-én visszaköszön. Ehhez kell a támogatói honlap, amit azután az FB reklámozol, és amire kihelyezed a saját kasszádat: Adsense

    Hogy a végén mihez kezdesz majd a nagy sikerrel, az már majd egy másik történet lesz.(a baj ezzel az, mint minden mással: véges. Sajnos nincs több magyar nyelvű internetező, és már nem is nagyon lesz. Így 2-3 év alatt elérsz a magyar internet "végére", és nem lesz hová fejlődnöd)
    Ez a gondolkozás zseniális és eszméletlenül hiányzik az emberek többségéből. Vagy talán nem hisznek magukban annyira, hogy merjenek ekkorát kockáztatni.

    Amúgy hogyan bírja el ezt a módszered egy katás vállalkozás?


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  5. #34
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít sikeres kampánynak Facebookon?

    Idézet Vittore1982 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Én személy szerint a viral marketing erejében hiszek,
    Én már rég nem hiszek ebben. Mert ha ez bejön, akkor is minden csoda 3 napig tart, 4. nap ismét visszaesik minden a régi monoton kerékvágásba. Ha ebben hisztek, az max. reménynek jó, hogy a remény kitartás adjon, mert ebből a viral marketingből nem lesz fejlődés, az biztos. 1-2 napja sikered lesz, pár nap múlva elfelejtenek. A viral marketinget más termékekre vagy más szolgáltatásoknak találták ki, nem nekünk.

    Tanácsot nehéz adni, mert ehhez kell egy (több) jó tartalom is, anélkül az én kis játékom sem működhet. Tolerancia-nak a videóit láttam a Youtube-n, azért tudom/tudtam, hogy ő ebben nagyon sikeres lenne, költségek nélkül. De nem befektetés nélkül. Automatikusan ő sem lesz sikeres, max. ha esetleg 10 évig csinálja (de olyan sikeres akkor sem lesz, mint reklámozva). Ezt az időt lehet nagyon gyorsan és nagyon lerövidíteni azzal a reklámbefektetéses módszerrel, amit én is használtam. És aminek ezáltal nincs költsége, mert csak 1 hónapra kölcsön adod a vállalkozásodnak a pénzt, jöv. hónapban visszakapod.

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Amúgy hogyan bírja el ezt a módszered egy katás vállalkozás?
    Katás vállalkozást sehogy Nekem csak másodállásban van KATA vállalkozásom.
    KATA-val ezt amúgy sem tudod kivitelezni, mert sok (nagyon sok) pénz forog át a bankszámlán minimális nyereséggel. Volt hónap, hogy csak tranzakciós adónak 75ezer forintot vont le a bank.
    Ehhez nekem is van főállásban egy cég.



  6. The Following 3 Users Say Thank You to Freedom For This Useful Post:

    Contu (2017-05-18), DomainFlotta (2017-05-18), tolerancia (2017-05-19)

  7. #35
    Bölcs Vittore1982 logója
    Csatlakozott
    10-06-07
    Hozzászólás
    2.873
    Begyűjtött 1.411 köszönetet
    960 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít sikeres kampánynak Facebookon?

    Igazad van, Freedom, a viral marketing az bizony ilyen. Mondjuk én Youtube feliratkozók növelésére tudom elképzelni, sokan erre is használják. Most láttam egy HoomanTV nevű srácot, az pl. a prank csatornáját úgy pimpelte fel, hogy megcsinált egy Shampoo prank nevű videót, amit felkapott az internet. Kb. ennyi van a gyerekben, ma jött ki a 9. shampoo prank videója. De az amerikaiak zabálják, s ebből csordogál neki a pénz.

    Visszatérve a magyar viszonyokra, a KATA arra jó, hogy ha nincs pénzed KFT-re, mégis ki tudd számlázni az Adsense-t. Az igaz, hogy égeted a KATÁs keretet, mert nem tudod leírni belőle a hirdetési költségeket, de másképp nem lesz Adsense pénz. Ennyiben valóban nagy segítség a KATA.


    Utoljára módosítva: Vittore1982 által : 2017-05-18 15:50

  8. #36
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít sikeres kampánynak Facebookon?

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Katás vállalkozást sehogy Nekem csak másodállásban van KATA vállalkozásom.
    KATA-val ezt amúgy sem tudod kivitelezni, mert sok (nagyon sok) pénz forog át a bankszámlán minimális nyereséggel. Volt hónap, hogy csak tranzakciós adónak 75ezer forintot vont le a bank.
    Ehhez nekem is van főállásban egy cég.
    Akkor jól gondoltam

    Akkor te azt is tudod, hogy melyik banknál kell bankszámlát vezetni, mert megérte foglalkozni azzal, hol olcsóbbak a tranzakciós díak

    nincs még külön bankos kapcsolattartód?



  9. #37
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít sikeres kampánynak Facebookon?

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    nincs még külön bankos kapcsolattartód?
    Az amelyik 1 M személyi kölcsönt sem adott? A múltkor írtam erről itt a fórumon



  10. #38
    Mentor Kérdező logója
    Csatlakozott
    17-03-05
    Hozzászólás
    313
    Begyűjtött 98 köszönetet
    78 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít sikeres kampánynak Facebookon?

    :Tolerancia:
    A készülő weboldalra pedig kiteszek AdSense hirdetéseket
    -Azzal számolj, hogy jó esetben is 6 hónapot kell várnod mire az első AdSense hirdetésed megjelenik az új honlapodon. Tervezni pedig csak akkor kezdj a bevételekkel, ha jóváhagyta a gugli a kérelmedet.
    -Mivel neked az elsődleges hasznod a feliratkozókból fog származni, ráadásul az lesz a bázisod az összes tervezéshez, ezért fontos megértened/megismerned a célcsoportod "habitusát". A te célcsoportod a kisgyermekes anyukák (apukák, nagyszülők). A gyerek születése után a család jó néhány évig speciális üzemmódban működik. Fontos megismerni, hogy mik a specialitásai ennek az időszaknak. Töltsél el néhány hetet kisgyerekes szülők fórumain és sokkal hatékonyabban fogod tudni megszólítani őket, ha ismered a prioritásaikat az érzékeny pontokat. Ami egy átlagos földi halandó számára bolondság az sok esetben egy kismamánál teljesen normális - (gyerekes fórumtagok megerősíthetik). Válj egy kicsit te is fejben kisgyerekes szülővé és "abnormális" gondolkodású kismamává. Ezzel sokkal hatékonyabban fogod tudni felhasználni a szűkösebb keretedet is.



  11. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    tolerancia (2017-05-19)

  12. #39
    Bölcs Baross Ferenc logója
    Csatlakozott
    09-04-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.208
    Begyűjtött 845 köszönetet
    574 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít sikeres kampánynak Facebookon?

    Idézet Kérdező eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    :Tolerancia:
    -Azzal számolj, hogy jó esetben is 6 hónapot kell várnod mire az első AdSense hirdetésed megjelenik az új honlapodon. Tervezni pedig csak akkor kezdj a bevételekkel, ha jóváhagyta a gugli a kérelmedet.
    Komolyan nem értem miért írja ezt egy csomó ember. Nyitottam már vagy 5-6 fiókot az évek alatt - akár egész kezdeti stádiumban lévő oldallal is - és mindig elfogadták kb. azonnal.



  13. The Following 2 Users Say Thank You to Baross Ferenc For This Useful Post:

    Freedom (2017-05-19), tolerancia (2017-05-19)

  14. #40
    Bölcs Baross Ferenc logója
    Csatlakozott
    09-04-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.208
    Begyűjtött 845 köszönetet
    574 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít sikeres kampánynak Facebookon?

    Én is csináltam még kb. 3 éve ilyen pénznyomdát; kb. 2x megtérülése volt a hirdetésnek. (Nem FB-n vettem a látogatót, hanem máshol - de ez mind1).
    Nagy szomorúságomra mielőtt bepörgött volna a dolog, jött 1-2 buktató és lehúztuk a rolót. (Az igazán nagy szomorúság: SENKI nem volt hajlandó befektetni ebbe; sajna túl könnyen másolható volt a rendszer, így csak laikusok jöhettek szóba )
    (Tavaly év végén is csináltam ilyet, de ott túl alacsony volt a ROI)

    Én ezeket tapasztaltam:
    -Ki vagy szolgáltatva az árfolyamváltozásnak (USD-ben fizettem, EUR-ban vettem ki)
    -Ki vagy szolgáltatva a tőled független nagy cégeknek. A hirdetési rendszer változhat, emelkedhetnek az árak, máshogy terjeszti a FB stb. Vagy jöhet olyan kellemetlen meglepetés, mint a Google Adsense Invalid click update ami pl. kinyiírta a virágzó weboldalt
    -Rohamléptekkel fejlődik a konkurencia, ők is megtalálják, amit Te, árverseny alakul ki és a nyereség lejjebb esik
    -Megéri brand-et építeni; a (magyar) internet világában sokszor már az elég, hogy jól néz ki az oldalad, jól csengő és megjegyezhető a neve és nincs agyonrakva reklámmal



  15. The Following 2 Users Say Thank You to Baross Ferenc For This Useful Post:

    Contu (2017-05-19), tolerancia (2017-05-19)

Oldal: 4 / 8 ElsőElső ... 23456 ... UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •