Amatőr programozók csinálnak ilyen jogosultsági bugot.. egyenlőre én se tapasztaltam ezt a hibát, úgyhogy eltávolítottam a cc-ket egyelőre..
Bruk (2013-04-26)
Persze, megjelent. oCPM alapon futtatja a hirdetést. Nem választhatod meg a szöveget, illetve a képet. Az oldal logója lesz a kép, illetve az oldal leírásának első sora a szöveg. Gyakorlatilag azoknak találták ki, akiknek a hirdetéskezelő használata túl bonyolult.
Az oCPM (optimised cpm) azt jelenti, hogy azoknak mutatja meg a hírdetést, akik a legnagyobb eséllyel kattintanak rá. Szóval ha relevánsnak találod azokat a lájkolókat, akiket felcsigáz az oldalad logója és a bevezető első sora, akkor igen. Ezek releváns lájkok. Mondjuk én ezerszer jobban szeretem a kézi targetálást. Egyszer kell jól belőni, utána már különböző kreatívokkal lehet őket támadni. Én gyakorlatilag összehoztam 150.000 olyan emberből álló célcsoportot, akiket érdekelhet egy munkagépes facebook oldal. Rájuk lövünk.
Én promotált posztot sem a "promote post" gombbal szoktam csinálni, hanem kreálok rá egy külön hirdetést. Nekem ne mutogassa a rajongók ismerőseinek, mert csak pénzkidobás. Viszont a rajongóinkat meg teljes egészében szeretném elérni.
Utoljára módosítva: Gergő(ke) által : 2013-04-26 10:45
Most látom, hogy egy másik profilomból nem változott az oldalam adminisztrációs felülete.
Egy hír az Indexről: Milliók vándorolnak el a Facebookról
Index - Tech - Milliók vándorolnak el a Facebookról
Ez volt már?
Petya0426 (2013-05-04)
Láttátok kijelentkezésnél a nagy H&M reklámot? Nem két fillér lehetett, az tuti.
Erdemes atnezni: Facebook Q1 2013 Earnings
Nem is a bevetel resze erdekes, hanem hogy milyen utemben no a mobil felhasznalok szama. 2012 Q1-ben 488 millio mobil latogato havonta, egy evre ra pedig 751 millio. Azt hozza kell tennem, hogy mobilon egyre ritkabban latogatom, mert borzaszto zavaro az n+1-ik Gyuruk Ura jatek hirdeteset legorgetni. Annyira sok a hirdetes mobilon, hogy inkabb asztali bongeszovel nezem es Adblock-al.
"Rank Doesn’t Matter, Conversion Does"
Nagyot változott a világ!
Egy éve az volt a gondjuk, hogy nem tudják a mobil felületet kihasználni a reklámok szempontjából.
Amint látszik azóta ügyesen megoldották a "problémát", és lépni sem lehet a reklámtól!
A lényeg, hogy megy a bolt ezerrel. Végülis egy hirdetési portál, nem? Mit várhatnánk tőle?
Könyvjelzők