Jól mondja Freedom, csak egy kicsit talán félreérthetően.
Nem az egészség/fitness/torna témákkal van gondja a Facebooknak, hanem ezek tálalásával. Jellemzően a képekkel. Semmi gondja vele, ha fogyitablettát reklámozol, de ne egy kockás has, ne egy nagy pocak, ne előtte-utána kép legyen a fotón, hanem például a termék. Aki rendszeresen hirdet Facebookon sok különböző témában, az tudja, hogy a hirdetési rendszer meg is szokta indokolni, hogy pontosan mi a probléma az adott fotóval. De még fellebbezni is lehet, és még olyan eset is van, hogy hibázik az algoritmus és tovább engedik futni a hirdetést az algoritmus által aggályosnak talált képpel. De olyan is van, hogy ami egy hete még elfogadott volt a rendszernek, később letiltja. Mindig meg van indokolva, és mindig lehet jelenteni, ha szerinted az algoritmus hibásan ítélt, mert mondjuk a képen teljesen más van, mint amit a rendszer beazonosított.
A lényeg: Nem ezekkel a témákkal van baja, hanem azzal, ahogy régebben tálalták a nagyobb hatás/átkattintás érdekében.
Érdemes elolvasni a tiltott tartalom részeket:
https://www.facebook.com/policies/ad...ersonal_health
https://www.facebook.com/policies/ad.../adult_content
https://www.facebook.com/policies/ad..._false_content
https://www.facebook.com/policies/ad...ontent/grammar
Könyvjelzők