Freedom eredeti hozzászólása
Csak nem a témához tartozik A lényeg az, hogy a befolyt pénzt visszaforgatod reklámba, nem mind vész el, mert a reklám hatására több emberhez jutsz el, amely több bevételt hoz.
Ha vesztesz a reklámon, az sem 100%-s veszteség. Pl. az adott hónapra ráteszel a reklámra 1 M forintot, majd emiatt a nagyobb látogatottság miatt visszajön a honlapból 750.000 forint, akkor nem bukásként kell felfogni, hanem optimistaként: 250ezer forintért cserébe hozzájutottál egy 1 M forintos reklámkampányhoz.
Majd ezt megismétled, majd ismét, majd ismét... és ha el is fogy a kereted, 1 M forintból indulva fél évig vagy még tovább tudsz reklámozni, egy olyan büdzsében, amelyre a végén azt írja a Facebbok: elköltöttél 5 M forintot. Miközben "csak" 1 M költöttél rá.
De mivel cunamiként húzod magad után a látogatottságot (kedvencekből direktbe visszajönnek, elkötelezett látogatóid lesznek, a honlapod linkjét szétszórják a neten, e-mailben szerteküldik, ajánlásokban kiteszik) hónapról hónapra kedvezőbb helyzetbe kerülhetsz. A vége felé mikor már csak 3-4százezer forintot marad a reklámra, a havi befolyt összeg 5-6százezer forintra kúszhat fel. Azt ismét visszaforgatod a rendszerben, és ott vagy, hogy 1 M bevétel jön abban a hónapban. És onnan nincs megállás. Vagyis van, mert napi 2-300százezer forint felett már mindenkit elérsz a Face-n, egyszerűen nincs tovább aktív magyar netező... Tovább már nem igen lesz benne fejlődés. Legalább is nem abban az ütemben, ahogy azt előzőleg megszoktad.
Könyvjelzők