Egy erdekes video:
Egy erdekes video:
Baross Ferenc (2014-02-11), Botond (2014-02-11), giyandeva (2014-02-20), oszti (2014-02-12), Portik Zalán (2014-02-12), V.A.Lucky (2014-02-12), viacomkft (2014-02-12)
Szia!
Nagyon jó videó! Sajnos egyre inkább látszik, hogy a Facebookon való reklámozás hatásfoka egyre inkább csökken, a jó hír viszont az, hogy még mindig elég olcsó felület, így ha tudatosan célzol és nem csak egy kampánytól várod a sikert, akkor egész jó eredményeket érhetsz el. A fizetett hirdetéseknek egyébként nagyon kis hányadát olassák el az emberek, mármár majdnem valami spam hadjárat eredményességével mérhető össze, ennek pedig az az oka, hogy az emberek befogadóképessége sem végtelen. Tételezzük fel, hogy naponta csak egyszer nézed meg a kezdőlapodat, akkor is valószínűleg annyi információt fogsz kapni, hogy jó ha csak pár érdekesebb dolgot olvasol el belőle, ugyanakkor mivel a megosztás megjelent a gépeden -még akkor is, ha simán átugrottad-, a hirdető fizetni fog. A Facebookkal kapcsolatban a követezőket látom:
- Kezd kezelhetetlenűl sok információ lenni rajta (egyrészt ez volt az indok arra, hogy miért vezetik be a megosztások korlátozását, a követéseket pedig kevesen használják)
- Az emberek kezedenek érdektelenek lenni, mivel a Facebook tartalmak változatossága egyre inkább csökken (cica-macska-igazmondó dolgok tömegével, likeblogok? ráadásul ezek többszörösen is érkeznek, mert egymástól lopkodnak)
- Múlik az újdonság varázsa, a Facebookot kezdik az emberek arra használni, amire való, nagyjából feltaláták a közösségi MSN/Skyepot
- Sokan rájöttek, hogy a Facebookból hogyan lehet pénzt csinálni, ezért elsilányítják annak értékeit
- Sokan nem tudják megfelelően használni a közösségi médiát, ezért elrontják a kampányokat
Előbb utóbb viszont ez a lufi is ki fog durranni, kérdés, hogy a Facebook mikor kezd el igazán tenni a probléma ellen! Ha a hirdetések hatásfoka a jelenlegi szinten marad, akkor hamarosan el fogják hagyni a hirdetők, tehát nem lesz bevétel. Valószínűnek tartom, hogy egy valamivel drágább, de jobb hatásfokú hirdetési lehetőség is meg fog hamarosan jelenni, mivel a cégeknek még mindig olcsóbb többet fizetni a reklámért, mint valakit fenntartani, hogy folyamatosan babusgassa a kampányt -az emberi erőnél nincs drágább ugyebár-. A változás szele már érződik szerintem.
Mod #2: Geri hozzászólásához hozzátenném még ezt a videót is:
Utoljára módosítva: viacomkft által : 2014-02-12 11:50
----> Tárhely, domain
giyandeva (2014-02-20), Gregory Stone (2014-02-12)
a világ legkomolyabb koponyáin ülnek odaát... ezt ha akarnánk se tudnánk űberelni. Ha kitör a 3. világháború, FB (és a Google) akkor is meg fogja rá lépni a legjobb lépéseket.
Elgondolkodtató felvetések és tesztek vannak a videóban.
Kíváncsi vagyok, hogy ez hosszú távon mit eredményez. Mert vagy a hirdetőknek vagy a normál látogatóknak ez csípni fogja a szemét.
Én pedig éppen most gondolkodtam facebook kampányban.
Ahogy a srac a videoban is mondja, aki a facebookra megy, azt nem erdeklik az ajanlatok. Az masrol szol. Amikor a googleben keresel valamit, akkor altalaban keresel valamit, ezert a hirdetesekre siman kattintasz, hiszen arra a dologra van szukseged. Az FB-re meg ugyebar azert mennek, hogy megnezzek mi a helyzet az ismerosokkel es nem igazan azert hogy valamilyen termeket ajanljanak nekik. Nem is veletlen a facebook megjelenites es nem kattintas alapu hirdetesi modelje .
If debugging is the process of removing software bugs, then programming must be the process of putting them in.
Ruby blog
Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
Respect all, fear none
Gregory Stone (2014-02-12), serwer (2014-02-12)
Pont ezért más a Google... bár magas konverziót lehet elérni, de az a konverzió csak %-ban lehet magas, és nem darabszámban.
Hiszen egy adott problémára az emberek 1-2%-a keres rá, a maradék 97% célközönség azt sem tudja, hogy hiányzik neki valami és ezért nem is keresi a problémájára a megoldást.
Mondjuk a haverok is és ahova még betolom a cikkeimet meg a videókat alapból a G+-t használjuk (nák). Pölö: 444.hu
Nekünk tök jól működik a facebook reklám kampány. A videóba csak belenéztem, de mintha a vásárolt likeokról és a likeok értéktelenségéről szólna. (bár lehet tévedek)
Ha viszont a Facebook egy újságnak tekinted, akkor sokkal több embert érsz el olcsóbban, mint bármilyen nyomtatott sajtóval.
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
Ha nem nezed vegig, akkor nem latod a lenyeget . Egyebkent nem az eleressel van a gondja a sracnak, hanem az elert emberek minosegevel. Az o kiserletei szerint a vasarolt likeokat arulo csoportok nem csak az ugyefeleiknek likeolnak, hanem a hirdetok egy reszenek is, hogy elkeruljek az facebook szuroin a fennakadast.
Könyvjelzők