HTML kód:
Kevesebb elérés -> gyengébb oldalak -> dupla ár
--> igen
Nem biztos, hogy reális képet ad az az analógia, ha a múlthoz viszonyítasz.
HTML kód:
Hiába a 300k-s alkalmazásos oldalak, régen egy 30k-s natúr többet ért
--> Igen kevésbé hatékony csaknem 10-ed annyira, de miért lenne 'hiába' egy 300k-s oldal? + most is van 30k-s natur, ami többet ér egy új 300k-s oldalnál. Egy 30k-s oldalnál kisebb vagy nagyobb árat adni csak azért mert 10-ed akkora, nem biztos, hogy valós értéket ad. elérés annyi amennyi, rengeteget csökkent, de ez semmiféle összefüggében nem kell, hogy legyen az oldal értékével, márha konvertálnál is a klubból. Ami volt 'csoda' tavaly, annak már rég vége fb marketing terén.
Egyszerűen egyéni okok, hogy ki miért vásárol most klubot. Én amit anno eladtam kisebb 100e-es klubokat átlag 100e Ft-ért, azt most simán visszavenném 300e-ért. ennyi (attól függ mire használod, s milyen szelelet akarsz kivenni a közösségi marketingből)
Könyvjelzők