Persze, logikus, csak gondoltam, hátha
Persze, logikus, csak gondoltam, hátha
Facebook hirdetéssel kapcsolatosan az lenne a kérdésem, hogy én hitelkártyával fizetek, hónap végén összegyűjtöm és kinyomtatom a számlákat. Ami számomra nagy gáz, hogy vagy én nem találtam meg még eddig vagy nem létezik olyan lehetőség, hogy ne naponkénti számlát adjon, hanem mondjuk egy összesítettet egy hónapra. Ha egész hónapban fut több kampányom is, akkor így egyesével őrületes mennyiségű számlát kell kinyomtatnom egy hónapban.
Ez egy elég hülye kérdés, már bocs . Google hirdetés is van Youtubeon, Mapsen, Gmailben és még sorolhatnám, de azért mégis valahogy ott figyel az Adsense a honlapokon. Szvsz csak idő kérdése hogy mikor lesz végre FB tartalmi hirdetés és az nekünk, megjelenítőknek lesz nagyon előnyös.
szerintem meg nem lesz. a facebook a sajat oldalan elhelyezett hordetest olyan szinten tudja targetalni, ami egy adsense szeru rendszerrel kivitelezhetetlen. ezert az ilyen hirdetes kevesebb konverziot hozna mint a jelenlegi amit ha van eszuk nem akarnak.
egyebkent nalunk a cagnel most csinalnak ilyen FB-s kampanyokat ugyfeleknek es igaz hogy dragabb, de a konverzio eddig azt mondjak sokkal jobb.
If debugging is the process of removing software bugs, then programming must be the process of putting them in.
Ruby blog
Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
Respect all, fear none
A probléma a FB-al az hogy az emberek nem tudják hogy mire való. Persze az ügynökségek most ezt nyomják, mert ez a hype (és ugye ahogy írtad, drágább is rá a kampány, micsoda véletlen). Csak ugye azt nem szabad elfelejteni hogy duguláselhárítást soha nem fogsz tudni értelmesen a FBon reklámozni, meg még rengeteg sok mindent.
ez igaz, de van amit viszont nagyon jol. peldaul szallodad van, ami eskuvok lebonyolitasra is alkalmas. tudsz hirdetni olyan embereknek aki el vannak jegyezve, vagy kapcsolatban elnek es X mondjuk 25 felettiek, mert ezeknel eleg jo esely van hogy hamarosan hazasodnak. de van millio pelda amikor az FB-n nagyon jol lehet targetalni.
es nem a kampany beallitas dija a dragabb, hanem az egy kattintas atlag ara ami magasabb mint az adwords eseteben.
Pontosan ezt akartam írni Egyébként meg ez nem teljesen igaz, hogy drágább... Ki kell tapasztalni.. én a Facebook hirdetések kattintási árát is le tudtam vinni, csak mérni és fejleszteni kell folyamatosan az eredményeket. Meg rá kell jönni, hogy teljesen más mint az AdWords
Ez olyan dolog, hogy ha aki nem tudja használni az AdWords-öt, annak az is drága...
Sziasztok!
Valakinek van már tapasztalata több fb kampány kezeléséről? Pontosabban az érdekelne, van-e lehetőség valamilyen úton-módon minden kampányhoz más-más finanszírozási forrást megadni(mint adwords MMC-ben), ugyanis én most ebbe a problémába ütköztem. Én vagyok a figyelmetlen, és ezért nem jövök rá hogyan kell, vagy az fb-nek nincs még ennyire kiforrott hirdetési rendszere?
sziasztok,
még nem néztem meg, mert nem volt rá szükség, de most gondolkodom egy kampányon.
A demográfiai adatokon túl pl névre is tudok célozni és egyedi hirdetést megjeleníteni?
köszi
Ez engem is érdekelne, hogy pl. K. Tündének lehet-e így célzottan hirdetni (nem röhög, komolyan érdekel hogy így konkrét embereket, akár celebeket mennyire lehet így becélozni, K. T. persze csak példa nem ő lenne a konkrét személy)
x
Könyvjelzők