Nem szűz terep, az kétségtelen - de a laikus "tömegek" elé lehet, hogy Domainflotta tolja majd, és akkor mégis úgymond az "övé lesz" ez a szó - az ő könyve lesz a témában A Hivatkozási Alap, ő lesz a konferencián A Guru.
Az is lehet, hogy pár éve még megfogható lett volna mondjuk a 'hygge' vagy a '3D nyomtatás' (mármint itt Magyarországon). Vagy bármely fitnesz vagy étkezési (vagy lakberendezési, öltözködési, marketing ) divat, felkapottá vált utazási célpont, trendi olvasmánytéma (vámpírok, skandináv krimi), ami hozzánk egy kis fáziskéséssel gyűrűzik be. Ha meg aztán lecseng pár év múlva, addigra az, aki jó időben "kisajátította", már nem lesz anyagilag szomorú. Ha van márkaneve, ha nincs.
Nem feltétlenül említeném ezzel egy lapon, de bizonyos fokig mégis párhuzam, hogy azoknak a "merészen SEO-zott" honlapoknak a gazdái sem a márkaépítésre bazíroznak, amelyeket végül talán elkaszál a Google, de addig volt néhány jó hetük-hónapjuk valami nagyon kompetitív és pénzes témakörben. Lehet üzletileg racionális az évtizedekre tervezés is, meg az agilitáson és kockázatvállaláson alapuló gyors (és többször megismételhető) kasza is.
Könyvjelzők