Oldal: 72 / 73 ElsőElső ... 226270717273 UtolsóUtolsó
Eredmény: 711 - 720 (727) összesen

Téma: Vettem egy domain-t! Elég jó?

  1. #711
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vettem egy domain-t! Elég jó?

    Nincs nekem ehhez türelmem DomainFlotta. Pláne nem úgy, hogy a fórumos nickneved nem: Új Domain Regisztráció és a hozzá tartozó honlapod neve sem: ujdomainregisztracio.hu, hanem valami márkanévre hajazó (de azt még el nem érő) fogalom (de az irány, hogy márkanév felé gondolkoztál anno, az több, mint elgondolkodtató).

    És csak azért írok néha neked, mert rajtad keresztül szemléltetem a többi fórumtagnak, hogy mit tegyen vagy ne tegyen. Azoknak akarok ezzel segíteni, akik nyitottak erre.



  2. The Following 2 Users Say Thank You to Freedom For This Useful Post:

    Contu (2017-05-25), DomainFlotta (2017-05-25)

  3. #712
    Új tag
    Csatlakozott
    17-01-21
    Hozzászólás
    10
    Begyűjtött 11 köszönetet
    4 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vettem egy domain-t! Elég jó?

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az energiaital nem pont tökéletes példa, mert ha te vagy az első, akkor senki sem keresi energiaital néven
    Ezért írtam, hogy "egy arra nagyjából éppen megérő piacon", vagyis ahol már:

    • az emberek egy jelentős hányada életvitel szintjén hajt / pörög / túlórázik / bulizik
    • a napi rendszerességű üdítőital-fogyasztás sokak számára természetes
    • szórakoztató magazinokban, emailekben témaként ott vannak az élénkítő, szellemi frissességet turbózó kotyvalékok (pl. azok házilagos receptjei)

    Egy ilyen piacon az "energiaital" már épp úgy adja magát, mint egy arra megérett piacon a "tartalommarketing".

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ami tök jó lenne, ha lenne már ezer tartalommarketing könyv és muszáj lenne variálni rajta, de jelenleg nincs.
    Ez az, amivel én is egyetértettem. Ha annyira új a termék/szolgáltatás neve, hogy még önmagában is üt, akkor a márkanév inkább csak hígít (bonyolít, elbizonytalanít). Ha viszont már maga a terméknév "híg" (vagyis közhelyes, csapból folyó, ezrek csinálják stb.), akkor éppen a márkanév ad hozzá zamatot, egyediséget.

    Például a nyolcszázadik keresőoptimalizálónak már lehet, hogy érdemesebb Bakaritta - a keresőoptimalizálás [pozitív jelző] módszere néven bevezetnie azt, amit nyújt.

    Esetleg ilyen piaclearató helyzetben, első komoly szereplőként a márkanevet lehetne másodlagosként futtatni (nagybetűkkel a Tartalommarketing, alatta diszkréten, egyedi dizájnnal a Bakaritta) - mert ha menet közben tucatáruvá kopik a szolgáltatásnév, akkor még mindig előhúzható mögüle és előtérbe tolható az addigra már valamelyest megismert márkanév.

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A márkaépítés alapvetően egy gusztustalan, manipulatív reklámfogás.
    Amennyiben úgy csinálod. Na de kapcsolódhat a márkanevedhez az is, hogy "az ő termékeikben még sosem csalódtam", "az ő gondolatai tényleg valami új dologra nyitották fel a szemem", "az ő könyveik általában nagyon érdekesek" vagy "náluk elsőrangú az ügyfélszolgálat". Ez is jelent egy érzelmi elköteleződést, de nem manipuláció útján.

    Tulajdonképpen pont a tisztességes, tehetséges, lelkiismeretes, elkötelezett vállalkozónak érdemes márkanevet építenie, mert ő ehhez az általa nyújtott valódi értékeket tudja kötni.

    A nagy cégek valószínűleg azért választják a márkaépítés manipulatív módszereit, mert ezek tervezhetőek, biztonságosak és hatékonyak. Tízezer ember LGT-koncerthez vagy légiparádéhoz kapcsolódó tömeges pozitív élménye garantáltabban megteremthető, mint tízezer embernek az ügyfélszolgálathoz kapcsolódó tízezernyi individuális pozitív élménye.



  4. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2017-05-25)

  5. #713
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vettem egy domain-t! Elég jó?

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nincs nekem ehhez türelmem DomainFlotta. Pláne nem úgy, hogy a fórumos nickneved nem: Új Domain Regisztráció és a hozzá tartozó honlapod neve sem: ujdomainregisztracio.hu, hanem valami márkanévre hajazó (de azt még el nem érő) fogalom (de az irány, hogy márkanév felé gondolkoztál anno, az több, mint elgondolkodtató).

    És csak azért írok néha neked, mert rajtad keresztül szemléltetem a többi fórumtagnak, hogy mit tegyen vagy ne tegyen. Azoknak akarok ezzel segíteni, akik nyitottak erre.
    Nem tudtam, hogy ez a beszélgetés a türelmed rovására megy
    Azt hittem élvezed leírni és megosztani a gondolatodat a témáról.

    Amúgy ha lehetett volna, akkor domainregisztracio.hu lett volna a domain nevem, csak épp minden ilyen domain foglalt volt. Olyat kerestem, amiben a kulcsszó elől van. Csak a seo számított, nem a márkanév. Be is jött, mert amíg csak seo-ztam 60M -ot hozott az oldal. Azóta persze ez már nem fontos és erősítem azt, hogy azért lett domainflotta, hogy építs magadnak egy erős flottát domain nevekből és domináld a piacod. Váltani mindig kell és lehet is.

    Idézet kilencvenkilenc eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ezért írtam, hogy "egy arra nagyjából éppen megérő piacon", vagyis ahol már:


    Amennyiben úgy csinálod. Na de kapcsolódhat a márkanevedhez az is, hogy "az ő termékeikben még sosem csalódtam", "az ő gondolatai tényleg valami új dologra nyitották fel a szemem", "az ő könyveik általában nagyon érdekesek" vagy "náluk elsőrangú az ügyfélszolgálat". Ez is jelent egy érzelmi elköteleződést, de nem manipuláció útján.
    Teljesen igazad van, így kellene csinálnod. Ezt viszont nem a márkapítésed csinálja, hanem a terméked és a szolgáltatásod minősége. Ha csak nem fizetett statiszták mondják, hogy jó a terméked.


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  6. #714
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vettem egy domain-t! Elég jó?

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Amúgy ha lehetett volna, akkor domainregisztracio.hu lett volna a domain nevem, csak épp minden ilyen domain foglalt volt.
    Mázlista
    A domainregisztracio.hu max. árversenyre és SEO-ra lett volna jó, ebből mára a SEO nem valószínű hogy működne (legalább is ami a kulcsszó-domain seo értéket illeti). Maradt volna 2017-re az árverseny = 0 elkötelezett vásárlóval.



  7. #715
    Bölcs
    Csatlakozott
    07-04-28
    Hozzászólás
    1.115
    Begyűjtött 241 köszönetet
    176 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vettem egy domain-t! Elég jó?

    Ha ez most flotta könyvének marketingje akkor jól csináljátok

    Én úgy látom mindenki "brandet" épít, mert az a divat, bár kevesen tudják mi is lehet az, de kb. mérhetetlen mennyiségű pénz és sok-sok év szerintem.

    A Red Bull kiváló ellenpélda arra, amit freedom mond. Persze ott nem értenek a marketinghez, mivel csak pénzük van



  8. #716
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vettem egy domain-t! Elég jó?

    Idézet Sanyi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A Red Bull kiváló ellenpélda arra, amit freedom mond. Persze ott nem értenek a marketinghez, mivel csak pénzük van
    Mázlijuk volt/van, hogy a világ vezető országaiban nem tiltották be (rezgett a léc párszor, és rezeg a mai napig is, a taurinn végett), mint pl. a Kinder tojást az USA-ban (az apró lenyelhető játékok miatt) de a Kinder tojás gyártó ettől még jelen van az USA-ban Ferrero néven, amelyhez hasonlója márkaneve nincs a Red Bull-nak. Egy időzített bomba ez a termék.

    Jah, és az itteni logika szerint ezt a Red Bull-t szimplán csak energiaitalnak kéne hívni, max. angolul.


    Utoljára módosítva: Freedom által : 2017-05-25 22:16

  9. #717
    Bölcs Vittore1982 logója
    Csatlakozott
    10-06-07
    Hozzászólás
    2.873
    Begyűjtött 1.411 köszönetet
    960 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vettem egy domain-t! Elég jó?

    Az energiaitalban nem a taurin és a koffein adja az energiát, hanem a cukor. Tegyél pár kanál cukrot egy pohár vízbe, és idd meg. Jól felpörget. Sajnos reggelente azt látom, hogy míg én reggelinek valót veszek a boltba, az iskolába tartó diákok mindegyike fél literes energiaitalt tol be. Komolyan nem értem a szülőket, nem hallottak még arról, hogyan vezet ez a sok finomított cukor az inzulinszint jojózásához, s a cukorbetegség kialakításához?

    A Red Bullnak, Coca Colának és társaiknak pedig igen is jó a marketingjük. Maga a Red Bull számos extrém sportot támogat, hogy menő legyen a fiatalok szemében. De ugyanezt csinálta a Monster Engergy, pár éve úgy vezették be a magyar piacra a terméküket, hogy azóta is látok szakadt egyes Golfot, amelyen ott virít a zöld karmolásnyom. Ma is ezt issza, aki nagydobozos energiaitalt keres.



  10. #718
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vettem egy domain-t! Elég jó?

    Azért a taurin és a koffein nem szimpla homok, olvass utána mit okoz a túladagolása. Emellett persze a cukor is pörget. De pl. sokan nem tudják, hogy a reggeli kávéban a koffein és a cukor mellett a folyadék hőmérséklete sem mindegy. Ugyanaz a hideg kávé (vagy tea) nem ugyanazt a hatást váltja ki a szervezetben, mint a meleg. Egy felmelegített víz egy kevéske cukorral szinte ugyanúgy "felébreszti" a szervezetet, mint a kávé. De hát most ki fog nekiállni reggelente "ízetlen" meleg vizet inni?



  11. #719
    Új tag
    Csatlakozott
    17-01-21
    Hozzászólás
    10
    Begyűjtött 11 köszönetet
    4 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vettem egy domain-t! Elég jó?

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    az itteni logika szerint ezt a Red Bull-t szimplán csak energiaitalnak kéne hívni, max. angolul.
    Ha az 'energy drink' szókapcsolat vagy elgondolás az ő piacra lépésükkel együtt jelent volna meg, akkor miért ne?

    De bár ők lettek e terület legnagyobbjai, azért az energiaital termékkoncepcióként és névként is éppúgy létezett előttük, mint az operációs rendszer nevű dolog a Windows előtt, vagy az internetes kereső fogalma és megnevezése a Google előtt. Vagyis ezek a cégek/márkák hiába váltak végül gigászokká, indulásukkor nem igazán stipistoppolhatták le a termék vagy szolgáltatás általános nevét.

    Ha viszont Page és Brin lett volna az első, aki egy internetes kereső megvalósításának érdemben nekiveselkedett volna, akkor ki tudja, talán ma világszerte 'Search Engine' néven használnák a szolgáltatásukat (ők meg - dollármilliárdosként - kesereghetnének azon, hogy milyen pocsék márkanevük van :-))

    Aztán gondolom egyetlen MTB-gyártó sem szívná a fogát amiatt, ha valami pöpecül megpiackutatott, majd pedig jó pénzért felfuttatott márkanév helyett az ő termékét hívnák egyszerűen 'Mountain Bike'-nak, és a szimpla 'Mobile Phone' nevet is biztos szívesen aggatta volna a saját termékére bármelyik mobiltelefon-gyártó, ha tehette volna.

    Domainflotta bizonyára úgy látja, ezen a piacon ő még kellő hatékonysággal 'kisajátíthatja' (nyilván nem jogilag, hanem üzletileg) és meglovagolhatja magát a tartalommarketing szót. Ha igaza van, akkor ez tutira olcsóbb és egyszerűbb opció, mint a márkanév-építés.



  12. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Freedom (2017-05-26)

  13. #720
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vettem egy domain-t! Elég jó?

    Idézet kilencvenkilenc eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Domainflotta bizonyára úgy látja, ezen a piacon ő még kellő hatékonysággal 'kisajátíthatja' (nyilván nem jogilag, hanem üzletileg) és meglovagolhatja magát a tartalommarketing szót. Ha igaza van, akkor ez tutira olcsóbb és egyszerűbb opció, mint a márkanév-építés.
    Megnéztétek a tartalommarketing kulcsszót a Google-ben, vagy csak úgy írjátok a véleményt, hogy nem is néztetek utána?



A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •