Oldal: 71 / 73 ElsőElső ... 21616970717273 UtolsóUtolsó
Eredmény: 701 - 710 (727) összesen

Téma: Vettem egy domain-t! Elég jó?

  1. #701
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vettem egy domain-t! Elég jó?

    Idézet Akka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Lehet, hogy mert csak jó fej Attilákat ismerek
    Na ugye, hogy neked is van hozzá társítva egy másik kép? Ne hagyd már, hogy a terméked neve irányítson téged. Te mond meg nekem, mire gondoljak, ha elém teszed a márkaneved. Attól márkanév a márkanév. A szlogenek meg jöhetnek mellé, abban már célozhatsz célcsoportot, közösséget, tájegységet, jellemzőt.



  2. #702
    Bölcs
    Csatlakozott
    11-06-24
    Hozzászólás
    1.273
    Begyűjtött 576 köszönetet
    379 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vettem egy domain-t! Elég jó?

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Sokáig nem értettem, hogy egy jó barátom miért cigányozza le a Mercedes autót. Az cigány autó, mondja. Hát mondom jó... csak nem értem miért lenne az. Mikor leesett a tantusz. Borsodi kis faluban lakik, 70%-os a cigányság lakossága, minden 5. kislányt Mercédesznek hívnak....
    nem, nem azért mondta, nekem elhiheted



  3. #703
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vettem egy domain-t! Elég jó?

    Idézet Contu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    nem, nem azért mondta, nekem elhiheted
    Nem ismer mást a világból, csak a faluját. És nekem még távolról sincs ilyen képzet a fejemben, de mondom, minálunk ezen a környéken teljesen normális német középosztály használja. Ott meg senki nem használja azt az autót, de ismer 3 Mercédesz roma lányt... neki bármit is mondasz, Mercédeszre hamarabb ugrik be neki a roma lányok képe, mint az autó. Ha még BMW-t mondott volna vagy Ladát (Zsigulit) hamarabb megértettem volna, hiszen abból van pár ott a faluban.

    De látod, képzetekről beszélünk. Neked is van egy "kép" a Mercedesről.



  4. #704
    Bölcs
    Csatlakozott
    11-06-24
    Hozzászólás
    1.273
    Begyűjtött 576 köszönetet
    379 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vettem egy domain-t! Elég jó?

    végül is lehetséges, hogy így van, de "mifelénk" a romák (nem tudom hogy illendő nevezni hazánk rejtett erőforrásait) előszeretettel birtokolják az alábbiakat:

    - 20 évnél idősebb kockamerga, csetéseknél már a kereklámpás játszik.
    - adidas melegítő (különös tekintettel a fekete-arany kombinációra)
    - Peugeot 307 (szigorúan első széria, szürke, esetleg narancssárga színben), F Astra (kizárólag bordóban), és még sorolhatnám.
    - (természetesen hamis) Ralph Lauren, Gucci (!!) illetve leszállóágban, de még mindig dobogós a Lacoste márkájú ruhanemű, cipő, kiegészítő.

    Ezekről egy idő után (évek) az ugrik be, hogy akkor se kéne, ha ingyen adnák, mert a magyarországi rejtett erőforrások tönkretették. Ez nem egy falu, vagy kisváros, inkább egy országrész tapasztalata alapján mondom. Szóval lehet, hogy arrafelé sok Mercédesz rohangál az oviban, itt azért cigányautó a merga, mert tízből nyolcban cigány ül.

    Ettől még nyilván nem megy el az ember kedve egy AMG-től, vagy egy szalon pözsótól. De a fent említettektől igen.


    Utoljára módosítva: Contu által : 2017-05-23 12:04

  5. #705
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vettem egy domain-t! Elég jó?

    Ami nekem Devergo neked Merci De erről talán nem ezek a cégek tehetnek, viszont ha ezt még megspékeled, egy eleve létező szóval, értelemmel (tájegységgel, Keresztnévvel), kész a marketing katasztrófa.

    Legalább önmagunkat (saját márkánkat) ne zárjuk be skatulyába egy létező értelmes magyar szóval. A szlogennel majd lezárod ezt a részt. A szlogen arra való. De ez utóbbit könnyebb cserélni, mint márkanevet.



  6. #706
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vettem egy domain-t! Elég jó?

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Könyvednek is lehetett volna márkaneve, ahogy most sajnos nincs.

    Bakaritta
    Új tartalommarketing módszer a gyakorlatban

    Ha megkérdezik, mi az a Bakaritta (azon kívül, hogy semmit) azt válaszolhattad volna, hogy a módszer, ami megváltoztatta a tartalommarketing szokásokat. Azt a módszer, amit te fejlesztettél ki. A Bakaritta módszer egyedi lenne, mert ilyen nevű nincs másik. A Bakaritta a te védjegyed lenne, és tudod mit? Még én is elhinném, hogy ez egy új marketing módszer ... Mert nevet adtál neki. Illetve adhattál volna ... Mindezt a Bakaritta.hu (.com) domain alatt többszörösen jobban vásárolták volna. Mellé az arcod is vállalod még kelendőbb lett volna. Ahogyan a banki és pénzügyi termékeknél is, itt is a hitelességet az emberi arc adhatta volna meg. A te emberi arcod, azzal, hogy vállalod, azzal hogy nem a háttérben "anonim" létezel.
    Hidd el ezen én is gondolkodtam.

    Megnéztem a külföldi trendeket is és rengeteg ötlet született arra, hogyan nevezzem el a könyvet.

    Egészen addig, amíg ki nem derült, hogy ez az első tartalommarketing könyv magyarországon. Aztán hamar kiderült az is, hogy a név alapján fogják katalogizálni. Ráadásul nem meglepő módon, ha egy könyv egy keresett témáról szól, akkor eleve többen vásárolják.

    A tartalommarketing most fog felfutni. Most tolja minden marketinges. Szerinted ha szembejön velük a tartalommarketing könyvem, akkor megveszik?

    Ha bakaritta lenne a neve, akkor mindenkinek el kellene magyaráznom, hogy ez amúgy az a tartalommarketing, amit keresel. Ez pont ugyanaz a gondolat társítás, amiről te is beszélsz. Azzal a hatalmas különbséggel, hogy a te verziódban nekem kell elültetnem a gondolatot az emberek fejében, az én verziómban meglovagolom azt.



    Tudod mint ment volna a vita a szakmai fórumokon? Hogy kinek vált be a Bakaritta módszer, és kinek nem. Ki próbálta már a Bakaritta módszert? Aki próbálta, véleményezhetné. De mások vélemény meg kit érdekel ilyenkor, mikor a Bakaritta módszer olyan kíváncsivá tenné az embert, hogy még az is felkapja rá a fejét, aki online grafikával foglakozik. Olyan varázshatása lenne egy ilyen elnevezésnek, hogy előzetesen eladnád az összes könyvet.

    A "Bakaritta" behelyettesíthető bármi mással ... de az a módszer tied lenne! Na. ezt hívják brandnek. Ez az igazi márkanév, nem az ingatlan.com és nem ez a webes elérési cím: tartalommarketingagyakorlatban.hu (ez olyan, mint egy postacím, skype cím, e-mail cím)
    Elképzelhető, hogy ez működött volna, lehet nem működött volna. Ki tudja?

    Nézzük, hogyan csinálhattam volna meg? Hát úgy, hogy elköltök 40M Ft -ot reklámra és eljuttatom a brand nevemet egy csomó emberhez. Bár kétség kívül nem ilyen egyszerű a brand építés, mert 40M ftja elképesztően sok embernek van.

    Btw. Miért ne építhetnék akkor is márkát és miért ne léphetnék erre az útra akkor, ha már aprópénz az a 40 Millió FT?
    Ha 1 éve meg lehetett csinálni, akkor 5 év múlva is meg lehet csinálni.

    A probléma nem itt van, egészen máshol

    A te módszered azért működik neked, mert te a reklámokat adod el és melléktermék a brand építés. Nálam és a cégek többségénél a terméket vagy a szolgáltatást adjuk el és melléktermék a brand építés.

    Amíg nálad a honlap építi a brandet, addig másoknál a termék vagy a szolgáltatás, hiszen azzal kerülnek kapcsolatba, azt látják naponta.

    Ha holnaptól átnevezem, akkor azt szokják meg, hiszen már használják.

    Lásd seo.forum.hu. Váltott entity.hu -re és nem történt semmi.

    Kérdés, hogy ha entity.hu néven indult volna, akkor is létezne?


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  7. #707
    Bölcs dolcsi logója
    Csatlakozott
    09-05-15
    Hozzászólás
    1.808
    Begyűjtött 358 köszönetet
    227 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vettem egy domain-t! Elég jó?

    Miután fél napig nem néztem rá a fórumra, jó látni, hogy sikerült "felbujtanom" (nem csak) általam elismert embereket, hogy véleményt formáljanak egy olyan témában, ami érdekel.
    Szívesen olvasom az érvek ilyen formán való ütközetetését.
    Hajrá! Csak így tovább!



  8. The Following 2 Users Say Thank You to dolcsi For This Useful Post:

    DomainFlotta (2017-05-25), Geri (2017-05-23)

  9. #708
    Új tag
    Csatlakozott
    17-01-21
    Hozzászólás
    10
    Begyűjtött 11 köszönetet
    4 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vettem egy domain-t! Elég jó?

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ez az első tartalommarketing könyv magyarországon
    Szerintem ez a kulcsa a dolognak.

    Általánosságban én is azt gondolom, hogy Freedomnak igaza van (ráadásul nagyon jól magyarázza el). Viszont adott piac első érdemi szereplőjeként érdemesebb a magas labdát leütni, mint extra erőfeszítéssel megalapozni egy esetleges, majdani márkakiterjesztést.

    Ha én lennék az első, aki energiaitalt kezdene gyártani egy arra nagyjából éppen megérő piacon, nem Bakarittának, hanem Energiaitalnak nevezném el, hiszen abban minden benne van. Hogy aztán ezzel a névvel nem tudok majd 3-5-15 év múlva csokis kekszet meg partikellékeket forgalmazni? Hát nem pont lesza.om?

    A márkanév inkább ott jó, ahol sokadik szereplőként akarok kitűnni, és ebbe hajlandó vagyok időt, energiát, pénzt beletolni. (Illetve ahol már a kezdet kezdetén vállalatbirodalom kiépítésében gondolkodom...)


    Utoljára módosítva: kilencvenkilenc által : 2017-05-23 14:20 Oka: egymondatos kiegészítés

  10. #709
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vettem egy domain-t! Elég jó?

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    magyaráznom, hogy ez amúgy az a tartalommarketing, amit keresel. Ez pont ugyanaz a gondolat társítás, amiről te is beszélsz. Azzal a hatalmas különbséggel, hogy a te verziódban nekem kell elültetnem a gondolatot az emberek fejében, az én verziómban meglovagolom azt.
    Azt hittem jobban átmegy mit akartam mondani. Nem vagy-vagy. Nem kell döntened, ez vagy az a név jobb.
    Nem az a kérdés, hogy a Bakaritta jobb vagy,
    TartalomMarketing a Gyakorlatban a jobb.

    Hanem mindkettő egyszerre.

    Bakaritta TartalomMarketing a Gyakorlatban

    Kérdezz meg egy specialistát, melyik jobb:

    1. TartalomMarketing a Gyakorlatban
    2. Bakaritta TartalomMarketing a Gyakorlatban


    De hagyjuk, mert annyira messze állunk egymástól a témát illetően, mint ide Hanoi.



  11. #710
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vettem egy domain-t! Elég jó?

    Idézet kilencvenkilenc;368996

    Ha én lennék az első, aki energiaitalt kezdene gyártani egy arra nagyjából éppen megérő piacon, nem Bakarittának, hanem Energiaitalnak nevezném el, hiszen [B
    eredeti hozzászólása
    abban minden benne van[/B]. Hogy aztán ezzel a névvel nem tudok majd 3-5-15 év múlva csokis kekszet meg partikellékeket forgalmazni? Hát nem pont lesza.om?
    Az energiaital nem pont tökéletes példa, mert ha te vagy az első, akkor senki sem keresi energiaital néven. Neked kell eladnod még a nevet is.

    De egy olyan piacon, ahol eleve ezt keresik felesleges lenne márkanevet építeni. Tanítsák meg az embereknek a marketingesek, hogy milyen szuper dolog a tartalommarketing és kapcsolják össze a tanultakat, a sok dicséretet és a könyvem.

    Bár freedom arra gondol, hogy úgy kellett volna hívnom a könyvem, hogy bakaritta a tartalommarketing új módszere. Ami tök jó lenne, ha lenne már ezer tartalommarketing könyv és muszáj lenne variálni rajta, de jelenleg nincs.


    Ez olyan, mint most a messenger chatbotok. Kitalálhatnám, hogy bakaritta a messenger chatbotok új generációja, de még a chatbotokat sem ismerik és használják. Nem mellesleg ettől olyan hosszúvá válik a cím, hogy szinte lehetetlen esztétikusan megjeleníteni egy könyvön.

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Azt hittem jobban átmegy mit akartam mondani. Nem vagy-vagy. Nem kell döntened, ez vagy az a név jobb.
    Nem az a kérdés, hogy a Bakaritta jobb vagy,
    TartalomMarketing a Gyakorlatban a jobb.

    Hanem mindkettő egyszerre.

    Bakaritta TartalomMarketing a Gyakorlatban

    Kérdezz meg egy specialistát, melyik jobb:

    1. TartalomMarketing a Gyakorlatban
    2. Bakaritta TartalomMarketing a Gyakorlatban


    De hagyjuk, mert annyira messze állunk egymástól a témát illetően, mint ide Hanoi.
    Elsőre is értettem az érvedet

    Valóban így kell brandet építeni. Tök zseniálisan látod. Fogsz egy rövid nevet, ami semmit sem jelent és feltöltöd jelentéstartalommal az emberek fejében. Ráköltesz egy csomó pénzt a reklámra, ami visszatermelődik a hirdetésekből és a végén marad egy bejáratott brand neved.

    Nem a módszereddel vitatkozom, hanem azzal, hogy ez univerzálisan mindenkinek jó. Online magazin esetén tökéletes módszer. Egy termék esetén nem tehetsz az oldalra adsense reklámot, hogy visszatermelje neked a brand építés reklámköltségét.

    Aztán ott van a jövőbe vetett túlzott bizalmad. Amíg építed a márkát, addig nem az értékesítésre koncentrálsz. Ez olyan, mint likeokat gyűjteni, hogy aztán majd a követőmnek tudjak reklámozni. Miért nem egyből reklámozom a termékem és gyűjtök azzal követőket?

    A brand nevek elképesztően sérülékenyek. Megutálják, megunják, elfelejtik. Ha nem vagy ott a fejükben, akkor elkopik annak a jelentése, hogy mi is volt a bakaritta.

    Te azzal érveltél, hogy a márkanév azért is jó, mert a felépített névvel el tudsz adni egy csomó másik terméket. Miközben a világban ez pont fordítva csinálják. Ugyanarra a termékre építenek különböző márkaneveket és azokat vezetik be a piacra.

    A márkaépítés alapvetően egy gusztustalan, manipulatív reklámfogás. A cégek megnyitják a szíved és bedobják rajta a logójukat. Csak azért, hogy amikor vásárlási döntésbe kerülsz, akkor érzelmi alapon az ő terméküket válaszd. Ezért van kapcsolat koncert, meg red bull air race. Kint vagy, jól érzed magad és ez a jó érzés kapcsolódik a látott termék logókhoz.

    Amúgy ennek a módszernek az atyja Freud unokaöccse, aki megalkotta a public relation-t és megváltoztatta Amerikát. Ő tette fogyasztói társadalommá a pszichoanalitika és a tömegbefolyásolás módszerével.
    Akit ez jobban érdekel annak érdemes megnéznie ezt a videó. (van magyar felirat): The Century of the self - 1of4 Happiness Machines - Video Dailymotion

    Aztán az is lehet, hogy nem látok valamit. Ezért, ha levezetnéd a márkaépítést egy plasztikai sebészetre, azért nagyon hálás lennék.

    Odáig értem, hogy azt mondod, ne mellszepites.hu legyen a domain neve, mert az nem márka. Legyen mondjuk xxxxx, ami eddig nem létezett, de most kitaláltuk. Majd kezdje azt hirdetni, hogy xxxxx mellszépítés?
    Legyen a domain neve xxxxx.hu?

    Valamint a reklámjaiba is azt reklámozza, hogy xxxxx az új plasztikai módszer a mellszépítésre?

    Mert eddig eddig annyi történt, hogy adtam egy fantázianevet egy terméknek (ezt szoktam én is javasolni), hogy megkülönböztessen a piac többi szereplőjétől és ne legyek velük összehasonlítható. Azonban itt is a mellszépítés van hirdetve, a megoldás egy problémára. A márka a terméken (ami itt egy szolgáltatás) keresztül épül.

    Vagy te azt mondod, hogy a xxxxx nevet addig reklámozza, amíg mindenkinek a mellek szépítés jut eszébe és ha majd felépül a márka ismertség, akkor vásárolni is fognak? Addig pedig reklámokból termelje vissza a márkaépítés költségét?


    Utoljára módosítva: DomainFlotta által : 2017-05-25 08:59

  12. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Gregory Stone (2017-05-25)

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •