Oldal: 73 / 73 ElsőElső ... 2363717273
Eredmény: 721 - 722 (722) összesen

Téma: Vettem egy domain-t! Elég jó?

  1. #721
    Új tag
    Csatlakozott
    17-01-21
    Hozzászólás
    9
    Begyűjtött 11 köszönetet
    4 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vettem egy domain-t! Elég jó?

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Megnéztétek a tartalommarketing kulcsszót a Google-ben
    Nem szűz terep, az kétségtelen - de a laikus "tömegek" elé lehet, hogy Domainflotta tolja majd, és akkor mégis úgymond az "övé lesz" ez a szó - az ő könyve lesz a témában A Hivatkozási Alap, ő lesz a konferencián A Guru.

    Az is lehet, hogy pár éve még megfogható lett volna mondjuk a 'hygge' vagy a '3D nyomtatás' (mármint itt Magyarországon). Vagy bármely fitnesz vagy étkezési (vagy lakberendezési, öltözködési, marketing ) divat, felkapottá vált utazási célpont, trendi olvasmánytéma (vámpírok, skandináv krimi), ami hozzánk egy kis fáziskéséssel gyűrűzik be. Ha meg aztán lecseng pár év múlva, addigra az, aki jó időben "kisajátította", már nem lesz anyagilag szomorú. Ha van márkaneve, ha nincs.

    Nem feltétlenül említeném ezzel egy lapon, de bizonyos fokig mégis párhuzam, hogy azoknak a "merészen SEO-zott" honlapoknak a gazdái sem a márkaépítésre bazíroznak, amelyeket végül talán elkaszál a Google, de addig volt néhány jó hetük-hónapjuk valami nagyon kompetitív és pénzes témakörben. Lehet üzletileg racionális az évtizedekre tervezés is, meg az agilitáson és kockázatvállaláson alapuló gyors (és többször megismételhető) kasza is.



  2. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2017-05-27)

  3. #722
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.774
    Begyűjtött 1.128 köszönetet
    645 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vettem egy domain-t! Elég jó?

    Ez akár egy külön topikot megérne, lehet át kellene rakni egy márka építés topikba.

    Az biztos, hogy az igazság nem fekete vagy fehér. A márkaépítés annyira elcsépelt lett, hogy komoly veszélyt jelent a vállalkozások számára. Amit freedom csinál és tud azt talán senki sem tanítja. A márkaépítés az emberek fejében az, amit a grafikus csinál sok pénzért a logóvola és a névjegykártyával. A márkaépítés az, amikor a helyi újságban fizetek sokezerért teljes oldalas cikket. Márkaépítésnek hívják azokat a reklám költéseket, aminek a megtérülését nem lehet mérni, nem hoz vásárlást, ezért sokkal jobban hangzik, hogy márkát építettem, mint az, hogy hülye voltam és pénzt égettem el.

    A márkaépítést ezért tartom veszélyes szónak, mert nem az kötődik hozzá az emberek fejében, ami freedomnak.

    Hosszútávon nézve biztos is, hogy sokkal előnyösebb felépíteni egy eddig nem létező nevet. A másik oldalról viszont azt vettem észre, hogy sokkal egyszerűbb kiszolgálni a meglévő igényeket, mint igényt teremteni. Amikor a Facebook elkezdett idehaza nyomulni, akkor én lefoglaltam a facebookreklam.hu domaint, mert biztos voltam benne, hogy előbb utóbb reklámokat fog árulni.

    Mi történt? Az emberek elkezdték keresni a like gyűjtést és folyamatosan estek be hozzám a kérések, ezért egy idő után már nem a reklámozást erőltettem, hanem kiszolgáltam őket. És tök jó pénz volt belőle. Vettem itt a fórumon likeot és eladtam drágábban.

    Van aki ezidő alat felépítette a nevét a piacon pl Lévai Richard és egész szép vállalkozást épített. Engem viszont nem érdekel ennyire a Facebook.

    Mint megtudtam sajtos pedig hatalmas közösségeket épített és felhúzott egy saját oldalt, aminek akkora lett a forgalma, hogy a hirdetési pénzekből minden nap tud venni magának, akár rákóczi szalámit is

    Sajtos a tudását és a likeokat a brand építésébe konvertálta át és a brandet váltja pénzzé a mai napig. A facebookreklam.hu azóta 0 Ft bevételt hoz, mert nem megy már a like gyűjtés, bár igény még mindig lenne rá.

    Nem tudom ennek hol a tanulsága, de az biztos, hogy elindulni sokkal egyszerűbb akkor, ha már a meglévő igényeket elégíted ki, mintha új igényeket teremtesz. Az is biztos, hogyha reklámokból élsz, akkor csakis a márkaépítés jöhet szóba.

    Annó én is elindultam a brand irányába és kitaláltam az evo marketinget, ami az evoluciós mrketing rövidítése. Meg is vettem hozzá a domain neveket és azóta is sokszor emlegetem az embereknek, amikor beszélünk, mert sokkal egyszerűbb ezzel elmagyarázni az online hirdetések split tesztelésének logikáját.

    Jóval korábban ilyen volt s silishop, ami a webáruház platform neve. A szoftvert így is hívtuk, de nem ezen árultam, mert egyszerűbb volt egy kulcsszavas domainen

    De amíg nem tolok bele sok pénzt és nem fordítom erre az időmet, addig senki sem fogja megismerni és használni. Annyira viszont nem érdekel, hogy sok időt és energiát rakjak bele.
    az viszont szöget ütött a fejemben, hogy az uzletiblog.hu oldalon kínált szoftvernek adni kellene, egy márkanevet. Mert így az üzleti blog, mint fogalom keveredik a szoftverrel és ebből már volt fura beszélgetés. Csináld meg az üzleti bloggal. OK, értem, de mivel csináljam meg az üzleti blogot? Mondom, az üzleti bloggal

    Szóval az uzletiblog,hu mögött lehet a bakaritta nevü szoftvert kellene árulnom. Mert ebben látom a rációt.


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

Oldal: 73 / 73 ElsőElső ... 2363717273

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •