Oldal: 3 / 3 ElsőElső 123
Eredmény: 21 - 29 (29) összesen

Téma: be.hu - prémium domain

  1. #21
    Bölcs
    Csatlakozott
    11-06-24
    Hozzászólás
    951
    Begyűjtött 427 köszönetet
    289 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: be.hu - prémium domain

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Azért lényeges, mert a 2 betűs domain általában mozaik szó. Mint az FBI vagy a CIA. Ha a domain neved 2 szó, aminek az első része B vel kezdődik, a második E -vel kezdődik, akkor adja magát, hogy neked a be.hu, mint rövidítés ideális.

    Nem véletlen, hogy a FaceBook.com vette meg az FB.com domaint. Ahogy az sem, hogy a Google nem veszi meg a Go.com domaint, mert semmi köze hozzá. Ugyanis 1 szó a Google, ahogy az index és az origó is. Ezeket hoztad fel példának.
    Ez nem marketing, csak egyszerűen így működnek az emberek.

    MP, Tp, Th, Gyp ezek mind katonai rövidítések. Az értelmüket pedig azok a szavak adják, amiknek ezek a kezdőbetűi.

    Így már érthetőbb?
    Maximálisan (ez a része eddig is az volt amúgy). Ettől függetlenül az emberek téged a domainflotta(.hu) néven fognak keresni, nem a df.hu címen. Én még mindig dunahouse.hu-t írok be dh.hu helyett, mert az én elmémben a dh.hu a diákhitel oldala lehetne maximum (de azt is a diakhitel.hu címen keresném). Lásd a BuciEvő büfé példámat fentebb. Miért választana egy cég egy mozaikszót (amit bele kell verni az emberek fejébe, méghozzá baromira nehezen) a saját márkaneve helyett? Az internet átlagfelhasználói szemmel így működik. Ha a Coca Cola oldalára akarok menni, akkor beírom hogy cocacola.hu. Nem azt, hogy cc.hu.

    Mivel a facebook a példa (remek példa, hisz a harmadik leglátogatottabb oldal a világon, ennél nagyobbat keresve se találnánk), ott is látszik, hogy a fb.com használók száma elenyészően alacsony. (mondjuk hozzávetőlegesen napi 200 ezer ember a napi 1.1 milliárdból) Jó üzlet volt megvenni a fb.com-ot? Nem. Presztízs tekintetében jó húzás volt? Meglehet.

    Hogy lehet vele villogni, meg laza? Na ezt már maximálisan aláírom. Ennek viszont semmi köze az üzleti potenciálhoz, ahogy nincs a Rolexnek a kezemen, vagy a háromszáz milliós verdának sem.



  2. #22
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.548
    Begyűjtött 1.010 köszönetet
    577 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: be.hu - prémium domain

    Idézet Contu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Maximálisan (ez a része eddig is az volt amúgy). Ettől függetlenül az emberek téged a domainflotta(.hu) néven fognak keresni, nem a df.hu címen. Én még mindig dunahouse.hu-t írok be dh.hu helyett, mert az én elmémben a dh.hu a diákhitel oldala lehetne maximum (de azt is a diakhitel.hu címen keresném). Lásd a BuciEvő büfé példámat fentebb. Miért választana egy cég egy mozaikszót (amit bele kell verni az emberek fejébe, méghozzá baromira nehezen) a saját márkaneve helyett? Az internet átlagfelhasználói szemmel így működik. Ha a Coca Cola oldalára akarok menni, akkor beírom hogy cocacola.hu. Nem azt, hogy cc.hu.

    Mivel a facebook a példa (remek példa, hisz a harmadik leglátogatottabb oldal a világon, ennél nagyobbat keresve se találnánk), ott is látszik, hogy a fb.com használók száma elenyészően alacsony. (mondjuk hozzávetőlegesen napi 200 ezer ember a napi 1.1 milliárdból) Jó üzlet volt megvenni a fb.com-ot? Nem. Presztízs tekintetében jó húzás volt? Meglehet.

    Hogy lehet vele villogni, meg laza? Na ezt már maximálisan aláírom. Ennek viszont semmi köze az üzleti potenciálhoz, ahogy nincs a Rolexnek a kezemen, vagy a háromszáz milliós verdának sem.
    Miért kellene bárkinek is a fejébe beleverni a rövidített domain nevet?
    Miért ne lehetne egy honlapnak sok domain neve?

    Nem kell, hogy a cégednek 1 domain neve legyen. Sőt... az a jó, ha több is van. Legyen egy, amit ráírsz a névjegykártyára: Lantex.hu, legyen egy olyan, ami beszédes: hasznaltgumiovszer.hu és legyen pár, amivel piacokat fedsz le: ovszerujrahasznositas.hu és lehet egy hg.hu is.

    Amúgy az fb.com -nak millió előnye van. Attól, hogy te nem használod ez nem azt jelenti, hogy ezzel mások is így vannak. Én se használok tampont, mégis tudom, hogy jó üzlet.

    Nézd meg ezt:
    https://www.google.hu/search?q=inurl...HfSv8we0rLOABQ

    Aztán ott van a rövidség, mint előny: facebook.com/domainflotta vagy fb.com/domainflotta... plakátra melyiket írnám

    Amúgy az üzleti potenciált te vitted bele a beszélgetésbe. Nem biztos, hogy az fb.com azért ért sokat, mert akkora üzleti potenciál van benne. Hanem azért, mert ennyiért el tudta adni a tulajdonosa. Mert a Facebooknak ez aprópénz. Mert a Facebooknak ez presztízs. Mert nem más cég oldala van a domain mögött. Mert a domain egyedi és megismételhetetlen. Senki másnak nem lehet már fb.com domain neve, csak a Facebooknak. Ez érték. És olyan érték, amit nem kattintásban, vevőszerzésben vagy látogatók számában mérnek.

    Az üzleti potenciál abban van, hogy megveszed a domaint és kivárod, amíg megkeres egy cég, akinek azért kell a domain, mert kell. Nem azért, mert ezzel majd sok pénzt fog keresni


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  3. #23
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    4.578
    Begyűjtött 1.467 köszönetet
    929 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: be.hu - prémium domain

    családi otthonteremtési kedvezmény vagy CSOK?
    Széchenyi Pihenőkártya vagy szép kártya?
    T. E. Stockwell és Jack Cohen vagy TESCO?
    Budapesti Értéktőzsde Részvényindexe vagy BUX

    még több: www.rovidites.hu - Rövidítések adatbázisa

    de mindenki tud számtalan példát, ugye Eötvös Loránd Tudományegyetem hallgatói?
    És szinte az összes egyesület neve rövidítését használ. Ugyan miért?


    Csak a Bakaritta ad neked erőt és mindent lebíró akaratot

  4. #24
    Bölcs
    Csatlakozott
    11-06-24
    Hozzászólás
    951
    Begyűjtött 427 köszönetet
    289 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: be.hu - prémium domain

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Miért kellene bárkinek is a fejébe beleverni a rövidített domain nevet?
    Miért ne lehetne egy honlapnak sok domain neve?
    Lehet, hogyne lehetne. Lehet akár száz is, sőt, abban a formában, amit te mondasz:

    "Lantex.hu, legyen egy olyan, ami beszédes: hasznaltgumiovszer.hu és legyen pár, amivel piacokat fedsz le: ovszerujrahasznositas.hu és lehet egy hg.hu is."

    Ez egy kiváló felépítés és ötlet, aminek üzleti haszna is van, mindegyiknek, leszámítva a hg.hu-t, szerencsére az egyedül többe kerül, mint a másik 20, amit használsz és értelmes. DE! Ha amíg ez nem az üzleti potenciálról szól, addig nincs is miről beszélni, mert én rossz irányból közelítettem meg a dolgot.

    Amúgy az fb.com -nak millió előnye van. Attól, hogy te nem használod ez nem azt jelenti, hogy ezzel mások is így vannak. Én se használok tampont, mégis tudom, hogy jó üzlet.

    De, jelen esetben ez pontosan ezt jelenti. Mondom újra: 200 ezer vs. 1.1 millárd. És nagyon jól mondod, a fb.com azért ért annyit, mert ennyiért el tudta adni a tulajdonosa. Persze, nagy számok jönnek ki fb.com-ra, csak ezeket a számokat érdemes a facebook.com-hoz hasonlítani, nem a pistikeblog.cx.hu-hoz. De mondom újra, itt már a presztízsről van szó, így ez a rész tárgytalan.

    Mert a Facebooknak ez presztízs. Mert nem más cég oldala van a domain mögött. Mert a domain egyedi és megismételhetetlen. Senki másnak nem lehet már fb.com domain neve, csak a Facebooknak. Ez érték. És olyan érték, amit nem kattintásban, vevőszerzésben vagy látogatók számában mérnek.

    Na ez a marketingbullshit.

    Az üzleti potenciál abban van, hogy megveszed a domaint és kivárod, amíg megkeres egy cég, akinek azért kell a domain, mert kell. Nem azért, mert ezzel majd sok pénzt fog keresni

    Ennyi.


    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    családi otthonteremtési kedvezmény vagy CSOK?
    Széchenyi Pihenőkártya vagy szép kártya?
    T. E. Stockwell és Jack Cohen vagy TESCO?
    Budapesti Értéktőzsde Részvényindexe vagy BUX

    még több: www.rovidites.hu - Rövidítések adatbázisa

    de mindenki tud számtalan példát, ugye Eötvös Loránd Tudományegyetem hallgatói?
    És szinte az összes egyesület neve rövidítését használ. Ugyan miért?
    mert 40 karakter lenne a domain név? Ez még nem azt jelenti, hogy egy kétbetűs domain önmagában százezreket-milliókat ér. Ne keverjük össze a rövidítés létjogosultságát és azt, hogy a családi otthonteremtési kedvezmény a csok.hu-t választotta ötezer forintért, vagy a cs.hu-t félmillióért. Hozzáteszem az ELTE az a köznyelvben is ELTE, a CSOK-ot is CSOK-nak mondják a népek, ez terjedt el. Egy Duna House-nál viszont már a Duna House, nem a DH. A DH az a diákhitel. (tudom, unalmas példa, de csak pont mint a facebook)


    Utoljára módosítva: Contu által : 2016-07-14 13:06

  5. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:


  6. #25
    Mindig van lejjebb Wirg logója
    Csatlakozott
    08-06-04
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.956
    Begyűjtött 400 köszönetet
    206 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: be.hu - prémium domain

    Kicsit elment a topik egy másik irányba, vissza a kályhához Tehát meddig tart a licit és hol tart?



  7. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    djarni (2016-07-14)

  8. #26
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.548
    Begyűjtött 1.010 köszönetet
    577 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: be.hu - prémium domain

    Idézet Contu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

    Mondom újra: 200 ezer vs. 1.1 millárd. És nagyon jól mondod, a fb.com azért ért annyit, mert ennyiért el tudta adni a tulajdonosa. Persze, nagy számok jönnek ki fb.com-ra, csak ezeket a számokat érdemes a facebook.com-hoz hasonlítani, nem a pistikeblog.cx.hu-hoz. De mondom újra, itt már a presztízsről van szó, így ez a rész tárgytalan.
    Ezért nem is hitegetek senkit sem azzal, hogy a be.hu domain névért megkaphat 2.550.000.000 Ft -ot. Nem reális.
    300.000-1.600.000 ft között viszont abszolút reális. Ahogyan ezt már előttem is megírták. Azért, mert ezt mutatja a gyakorlat. Azért, mert ami neked sok, másnak aprópénz.

    Mert a Facebooknak ez presztízs. Mert nem más cég oldala van a domain mögött. Mert a domain egyedi és megismételhetetlen. Senki másnak nem lehet már fb.com domain neve, csak a Facebooknak. Ez érték. És olyan érték, amit nem kattintásban, vevőszerzésben vagy látogatók számában mérnek.

    Na ez a marketingbullshit.
    Ez inkább annak a magyarázata, hogy mi lehet annak a fejében aki ennyit költ domain névre. Ha ez bullshit, akkor szerinted miért vették meg?

    Miért regisztrál egy magánszemély 4312 domain nevet, melynek zöme semmit sem ér?
    Miért vesz egy családanya 1,2 M Ft ért egy domaint, ami 2 szabadult fel?
    Miért vesz egy építési vállalkozó 17 M Ft ért 22 domain nevet, amik közül a többség olyan fasság, mint a jatekbolt (ez egy példa)?

    Tudsz rá jobb magyarázatot? Mert ez a jelenség él. Soha sem a google keresések száma, a domain forgalma határozza meg az árat.




    mert 40 karakter lenne a domain név? Ez még nem azt jelenti, hogy egy kétbetűs domain önmagában százezreket-milliókat ér. Ne keverjük össze a rövidítés létjogosultságát és azt, hogy a családi otthonteremtési kedvezmény a csok.hu-t választotta ötezer forintért, vagy a cs.hu-t félmillióért. Hozzáteszem az ELTE az a köznyelvben is ELTE, a CSOK-ot is CSOK-nak mondják a népek, ez terjedt el. Egy Duna House-nál viszont már a Duna House, nem a DH. A DH az a diákhitel. (tudom, unalmas példa, de csak pont mint a facebook)
    Nem ezt jelenti, mégis ez a helyzet

    Kérlek vedd a fáradságot és írj rá a 4-5 két betűs domain név tulajdonosára és kérdezd meg mennyiért adják el a domain neveiket. A többségről ki fog derülni, hogy vásárolták és az ára sehol sem lesz 6 számjegy alatti és nem 1-el fog kezdődni.
    Attól, hogy ez számodra felfoghatatlan és hihetetlen, attól még így van.

    Vagy nézd meg nemzetközi szinten mennyiért mentek el 2 betűs domain nevek. Abból következtethetsz, hogy arányosítva mit érhet .hu végződéssel.

    Bár lehet ott megy félre az egész, hogy a valóságodban az sincs benne, hogy valaki annyira akar egy domaint, aminek semmi üzleti haszna nincs, hogy képes milliókat költeni rá. Pedig mennyi ilyen van...



  9. #27
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.548
    Begyűjtött 1.010 köszönetet
    577 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: be.hu - prémium domain

    Idézet Wirg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Kicsit elment a topik egy másik irányba, vissza a kályhához Tehát meddig tart a licit és hol tart?
    95.000 Ft nál áll a licit és mondjuk pénteken vége...



  10. #28
    Bölcs djarni logója
    Csatlakozott
    08-05-08
    Hely
    Székesfehérvár
    Hozzászólás
    4.999
    Begyűjtött 453 köszönetet
    352 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: be.hu - prémium domain

    Nekem ugyan semmi értéke nincs a be.hu domainnek, de biztosan van olyan, akinek igen.

    Még zöldfülüként 2007-ben vettem meg a honlapweboldal.hu domain-nevet. Ma már egy 3 betűs rövidítésre irányít, mert megjegyezhetőbb, rövidebb, és jobban néz ki, jól cseng, stb.. Egyébként a google is jobban szereti a rövidebb neveket, bár nem ez volt a fő cél.. Szerencsés helyzetben voltam, mert szabad volt a rövidítés, ami egyébként a cégnévből kreálódott.. Ha lehetett volna zh.hu, akkor azt regelem be..

    Üdv.: Arni


    Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Linképítés 2017.

  11. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2016-07-14)

  12. #29
    Bölcs
    Csatlakozott
    11-06-24
    Hozzászólás
    951
    Begyűjtött 427 köszönetet
    289 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: be.hu - prémium domain

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    .....
    Na... Utolsó hozzászólásom, történjék bármi. 120 ezer forint egy domainért (vagy bármiért) nekem aprópénz (bár nem tudom ez hogy jön ide). Túlmagyarázod a dolgot (és egy kicsit ferdül is a történet ezáltal), semmi felfoghatatlan nincs abban, hogy emberek hülyeségeket vesznek elképesztő áron. Én csupán azt hittem, hogy jelen esetben nem erről van szó (és egy racionális üzleti modell áll ezek mögött, amiről én még nem hallottam), pedig de, erről van szó. Kész, történet vége, ezt csűrjük-csavarjuk. Ezek ennyit érnek, mert ennyiért veszik. Pont.

    Sikeres eladást, a beszélgetést pedig köszönöm.



Oldal: 3 / 3 ElsőElső 123

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •