Melyik értékesebb, láthatóbb a Google-nek?
Nem találtam egyértelmű választ erre eddig.
Melyik értékesebb, láthatóbb a Google-nek?
Nem találtam egyértelmű választ erre eddig.
Egybe.
252525252525252
Váo, kösz. Tudsz valami nem feltétlenül magyar szakirodalmat linkelni, vagy ilyesmi, hogy valamennyit tudjak érvelni az ügyfélnél?
Olvasd végig ezt a topicot. Igaz, nem szakirodalom, de érdekes tapasztalatokat és kísérletet olvashatsz benne.
A - jelet a Google szóköznek veszi.
Jelentősége nincs, sőt én azt mondom vegye meg mindkettőt, hiszen csak 2200 Ft 2 évre. Viszont mennyi bosszúságot okoz, ha bereklámozza és a konkurencia megveszi előle.
Mivel a Google keresőben senki sem keres még arra, hogy kovács pékség, ezért jelentősége nem sok van. Ha ablak-tisztitas.hu vagy ablaktisztitas.hu lenne a kérdés az már más kategória lenne.
A kovács pékség kifejezésre csak akkor fognak rákeresni az emberek, ha népszerű oldal lesz. Ebben az esetben brand névként fog funkcionálni, mint pl a lipóti pékség. El tudod képzelni, hogy a Lipóti pékség nem vette meg a - jeles, .com és .eu változatokat?
Ugyan. Aprópénz ahhoz a kárhoz képest, amit a konkurencia tud okozni, ha felfutott oldal lesz. Ha pedig nem akarnak jól működő népszerű oldalt, akkor miért vágnak egyáltalán bele?
Ha Google barát domain névben gondolkozol, akkor a pékség, mint kulcsszó nem ideális. Igaz sokan keresnek rá, de kicsi a valószínűsége, hogy pont az érdekli őket, amit a kovács pékség kínál. Bár ehez pontosan tudni kellene, hogy mit is ad a kovács pékség. Lehet van olyan termékük vagy ajánlatuk, ami sok embert érint, de lehet, hogy csak egy helyi pékség és 2-3 Km körzetben szolgál ki vevőket.
Ha mindenképp 1 domain, akkor az egybeírt változatot javasolom, mert az emberek úgy is egybeírva és .hu végződéssel jegyzik meg.
Szakirodalom: Hogyan válassz domain nevet
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
Ha ilyen alapvető kérdés merül fel benned, nem kellene ilyen szolgáltatást pénzért árulnod!
De hogy pozitív megszólalásom is legyen:
Alapvetően az egybe írt változatot kell preferálni. De ha Kovács Pékség-ről beszélünk, vagy legalább is hasonlóról, akkor teljesen mindegy, nem ezen fognak múlnik a helyezések.
Arni
Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.
mahone (2013-02-06)
A keresőnek nagyjából lényegtelen, az emberek viszont biztosan egyben fogják megjegyezni. Mi ilyen esetben gondolkozás nélkül megvesszük mind a kettöt (vagy többet is, névtől/hangzástól függ). Az ügyfélnek meg szerintem nem kell magyarázkodni, ha ezen spórol, akkor úgyis mind1.
Egy kis szakirodalmi forrás: hxxp://www.seomoz.org/article/search-ranking-factors#metrics-2
De Djarninak igaza, ha tényleg SEO-val foglalkozol, akkor ez elég alap, ha nem akkor bocs.
Szóval egybeírni. De Kovács pékség esetén nem ezen múlik.
Főleg, hogy az emberek általában nem pékséget szeretnének venni, hanem kakaós csigát
Ez annyira nagyon teljesentökmindegy... de ha már agyalsz akkor találj ki valami frappáns domain nevet, ami jól mutat a reklámanyagokban (bár ilyen földhöz ragadt cégnévvel nehéz)...
Egyébként pedig elég egyetlen domain nevet venni, felesleges egy tucat verziót lefoglalni, mert úgyis van 13. is...
Nincs mit megmutatnom...
Könyvjelzők