Ja igen, és még valami:
csak gondold végig, milyen jó, ha az URL-ben szavakat jeleníthetsz meg. Egyszerre több kulcsszóra is optimalizálhatsz, használd a Descartes szorzatot, majd az egyedi szavakat :Đ
Ja igen, és még valami:
csak gondold végig, milyen jó, ha az URL-ben szavakat jeleníthetsz meg. Egyszerre több kulcsszóra is optimalizálhatsz, használd a Descartes szorzatot, majd az egyedi szavakat :Đ
Most ez egy kicsit domain-es kérdés, de ide is beleillik. Már régebben olvastam végig ezt a topicot, de úgy emlékszem itt olvastam, hogy a szóköz helyére jó a - jel. Domainnél pl. az a legjobb ha nincs szóköz még a kétkulcsos domainnévben sem. Jól gondolom ?
Mindenképp, főleg ha a userek aláhúzás technikáját vesszük alapul. Kötőjel még csak-csak, de aláhúzás már necces.az a legjobb ha nincs szóköz még a kétkulcsos domainnévben sem. Jól gondolom ?
stef
Ja igen, én arra nem is gondoltam. Hanem azért mert a domain nem mega a szó, ott van egy - ami rontja a revelanciát. Én erre gondoltam, de a lényeg, hogy a domain-ben kerülni kell(ene).
Rontja? Na ne már. Miért rontaná? Olyan mint egy vessző. 2 kulcsszó, két lehetőség. Nincs abban semmi hiba.ott van egy - ami rontja a revelanciát
stef
Jaja én úgy gondolom, hogy rontja Onnan "jöttem" rá, hogy regeltem most egy domain-t ami kulcsszó1-kulcsszó2.hu . A sima kötőjel nélküli változata azért lehet jobb szerintem, mert annál jobb egy domain, és annál erősebb a szó, ha semmi mást nem tartalmaz. Még az is számít valamennyit, hogy mennyi más van ott a kulcsszó mellett. Itt, itt van egy "-" jel amitől csak eggyel több "szó" van a szövegben ami nem képvisel érdeket.
De attól függetlenül lehet hülyeség, csak én ezt nagy hirtelen kigondoltam
Utoljára módosítva: lauda által : 2009-05-04 19:43
Max akkor ronthatja a relevanciát, ha az egyik kulcsszóra keresel rá, és 2 is van a domainben. De ez logikus is, hogy akkor az lenne a tökéletes, ha egy az egyben a kulcsszó a domain.
Viszont ha 2 olyan kulcsszóról van szó, amit külön kell írni, akkor a kötőjeles megoldás is nagyon jó. Viszont nem jobb a kötöjel nélkülinél, inkább egyforma.
Hogy saját példánál maradjak
mulatószene.hu egyenértékű a mulatós-zene.hu domian-nel. Legalább is nem tesz különbséget, ha mindenben azonos, kivéve a domain.
De ezt már írtam is valahol viszont, ha összetett szó, pl lakáshitel, akkor jobb a lakashitel, mint a lakas-hitel.
Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.
" Legalább is nem tesz különbséget, ha mindenben azonos, kivéve a domain.
De ezt már írtam is valahol viszont, ha összetett szó, pl lakáshitel, akkor jobb a lakashitel, mint a lakas-hitel. "
Nem hiszem hogy szótagolna a google djarni. Ebből kiindulva amit mondasz ugyanolyan "jónak" kellene lennie a lakás-hitelnek is mint a lakáshitelnek. Miért tenne kivételt a G az egyik - jel közt, a másikban meg nem. Amikor keresel két kulcsszóval és egy olyan domain-t hoz a listán ami kötőjeles és pont a kulcsszó, akkor a G automatikusan kijelöli (félkövérrel) a szöveget. Illetve a kulcsszavakat. A - jelt nem jelöli vastaggal. Szerintem értékben minden esetben értéktelenebb a kötőjeles domain mint ami nem tartalmaz semmi más karakert. auto-kolcsonzo szerintem ugyan olyan értékű mint pl. az autokolcsonzo1.
Keveritek mindketten a dolgokat. A lakáshitel önmagában a kulcsszó. Kötőjeles megoldásban így lenne értelme egy lakáshiteles történetnek, hogy lakashitel-lakashitelek.valami, vagy lakáshitel-jelzáloghitel.valami..... A lakáshitelben a a két szó csak akkor értelmes, ha egyben használod, ha különszeded, akkor már 2 kulcsszóról beszélünk, és akkor lehet hatásos, ha egy adott oldalon hitel és lakás hirdetések is vannak, vagy ezeknek valami megfelelője. Mindkettőben hasznos tartalomépítés és megfelelő linkeken keresztül jól lehet szerepelni.
A mulatós zene nem jó példa, mert önmagában a mulatós zene a kulcsszó. Természetesen itt egybe is meg külön is mehet a dolog, lévén a mulatós önmagában nem szándékkulcsszó, így senki nem keres rá. Ellenben a mulatós zene már szándék kulcsszó, így mindkét alakja sikeres lehet. Egyébként ilyen konszenzusban való kötőjeles használatot a google a linkeken és a tartalmon keresztül azonosítja, tehát ezért lehet sikeres mindkét formája.
A kötőjeles megoldásnak akkor van értelme, ha a fenti hiteles példát vesszük, hogy könnyű vele 2 nehezebb kulcsszóra is nyomulni, mert a kötőjel kettéválasztja a kulcsszavakat így egyenként is jól funkcionálnak megfelelő találati szegmensben, és a tartalom megfelelő kialakításán keresztül.
stef
Utoljára módosítva: Stefan Weinenberger által : 2009-05-04 20:13
"szándék kulcsszó" . Ez valami szakkifejezés ?
Te ilyeneket tanultál Stef ? Akkor jöhetek itt én a hülyeségeimmel mi ?
Ennek viszont van egy nagy hátránya szerintem, az hogy nem kapsz sok linket 1 szóra vagy kulcsszóra és a szavak ereje eloszlik.
Na de ide jutottunk a - -ről... Szerintem az egyben írt domain ugyanolyan támogatással megelőzné bármilyen kulcsszóra a kötőjelest. Menni kell a "kísérletekbe" és kipróbálni két aldomain-en. Úgy kiderülne az igazság
Vagy ennyire nem értem a dolgokat (?) és lassan eljutunk oda, hogy azt a választ kapom : "Köszönjük Emese"
Könyvjelzők