Tegyük fel, hogy az oldaladra érkező emberek 4% jegyzi meg a domain nevet és ez egész jó arány. Akkor 100 látogatóból 4. 1.000 látogatóból 40. 10.000 látogatóból 400.
Szóval elég sok látogató kell, mire kialakul egy stabil havi látogatottság. Ráadásul ezek a látogatók honnan jönnek? Fizetett reklám? SEO? Mindegyik pénzbe kerül.
Ahhoz tudnám hasonlítani,mint a SEO és az Adwords. Az Adwords azonnali látogatókat hoz, a SEO lassan növekszik, de elvileg ingyenes és stabil látogatót hoz.
A keresőbarát domain esetén szintén meg lehet határozni, hogyha a domain megegyezik a kulcsszóval, akkor mekkora havi látogatottságra számíthatsz (G kulcsszó választó eszköz). Ahogy a kollégád kifejtette egy másik topikban, vett egy .com domaint. Nem volt koros, de ugyan az volt, mint a kulcsszó. nem épített linket csak kevés tartalmat és máris repült a találati lista első oldalára.
Könyvjelzők