Oldal: 2 / 2 ElsőElső 12
Eredmény: 11 - 13 (13) összesen

Téma: Responsive dizájn kérdés - mi a helyzet a reklámhelyek értékesítése szempontjából?

  1. #11
    Szerkesztő
    Csatlakozott
    12-05-22
    Hozzászólás
    240
    Begyűjtött 48 köszönetet
    41 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Responsive dizájn kérdés - mi a helyzet a reklámhelyek értékesítése szempontjából

    Én úgy tudom, hogy 600-at akart összegyűjteni, végül a felét sikerült. De végülis mindegy, a design nyilván nem spórolós.
    Amúgy a 444 tényleg jópár dologban újdonságot hozott, látszik, hogy volt koncepciója UP-nek.



  2. #12
    Új tag
    Csatlakozott
    13-08-31
    Hozzászólás
    8
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Responsive dizájn kérdés - mi a helyzet a reklámhelyek értékesítése szempontjából

    Köszi! CSS-ben, responsive sablonokban otthon vagyok, csak a responsive dizájn vs. reklámhelyek szervezésének a kérdése itt számomra a fontos.

    Ezek szerint a Google reklámokkal már meg lehet oldani azt, hogy különböző felbontásokra különböző reklámokat adjon be. Meg fogom nézni, hogy ez hogy megy. Attól félek kcsiit, hogy ha ugyan nagyban betölt egy, az oldalhoz jól passzoló bannert, akkor kicsiben valami gáz dolgot, valami másodlagos, kevésbé odaillőt akar majd betölteni. Nem ismerem még a Google reklámokat "belülről", de valami olyasmi van, hogy lehet definiálni elsődleges, msáodlagos stb. prioritásokat - gondolom itt az adaptivitással ugyanazon a bannerhelyen több ilyen "sorszám" is fel fog tűnni. Ha ez egy olyan fő hely, mint a fölső fekvő bannerhely, attól félek, hogy ronthat a UX-en.

    A másik viszont: a saját magunk által szervezett hirdetők. Belegondoltam, hogy ugyan a technikai részét meg tudom oldani adaptívra, viszont hogy néz ki az üzleti része? Ha kiadok egy reklámhelyet egy cégnek, akkor responsive sablonnál kénytelen vagyok azt mondani, hogy készíttessenek X db. reklámot, nyilván X-szer annyi pénzért, mint eddig, és akkor tudnak hozzám jönni csak? Ez egyértelmű versenyhátrány egy nem responsive honlaphoz képest. Vagy van ennek a szervezésére valami best practice?



  3. #13
    Bölcs Andrea logója
    Csatlakozott
    08-03-26
    Hozzászólás
    1.033
    Begyűjtött 278 köszönetet
    213 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Responsive dizájn kérdés - mi a helyzet a reklámhelyek értékesítése szempontjából

    Az adwords bannerkezelőjében be kell pipálni, hogy mobil, ha nem pipál a hirdetés gazdája, akkor az a hirdetés nem jelenik meg mobilon. Kifejezetten mobil banner méret 1, azaz egy darab van, 320px széles. Úgy is dönthet, hogy csak desktop gépen akar hirdetni. Azaz a google akkor tölt be neked odaillőt, ha van olyanja.
    Ha otthon vagy a css-ben, akkor a 728-as bannert is meg tudod jeleníteni mobilon, más kérdés, hogy ez a méret már élvezhetetlen/olvashatatlan lesz.



Oldal: 2 / 2 ElsőElső 12

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •