Oldal: 6 / 6 ElsőElső ... 456
Eredmény: 51 - 60 (60) összesen

Téma: Emeltdíjas SMS fizetés beépítése

  1. #51
    Tag Timoc logója
    Csatlakozott
    08-11-19
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    58
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: Emeltdíjas SMS fizetés beépítése

    Idézet Vittore1982 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Engem főleg két dolog érdekelne. Adok mondjuk egy infoterméket 1000 Ft-ért. Ha odarakom mellé, hogy emelt díjas SMS-sel is lehet fizetni, akkor úgy látom az 2032 Ft-os SMS-ből jönne vissza nekem az 1000 Ft.

    Van abban valakinek tapasztalata, hogy ehhez mit szólnak a vásárlók? Érdemes odaírni, hogy az SMS-nél 50%-ot visz a szolgáltató? Nem lázadnak a "dupla" ár miatt?

    A másik dolog, amit Domainflotta is megkérdezett. Hogyan lehet ezt nagyobb összeggel kombinálni? Mi van akkor, ha 6000 Ft-os az infotermék? Ezt hogyan lehetne lekezelni emelt díjas SMS-sel? Amúgy is, hány százalék az ilyen fizetést igénybe vevők díja?

    Bónusz kérdés. Ha az infoterméket kifizetik bankkártyával vagy Paypallel, a szamlazz.hu azonnal kiadja a számlát, és letölthető a termék. Ha emelt díjas SMS-sel fizetnek, akkor majd valamelyik szolgáltató számlázza ki a vásárlást? Jogilag hogyan állítják ki a számlát ők az én termékem után? A szerződéssel engedélyezem nekik a termékem eladását az általuk kiszámlázott áron, ők meg fizetnek nekem .. jutalékot? Vagy hogyan megy ez?
    1. a bankkártyás fizetésnél bejövő pénzből is vannak költségeid, amiket szintén nem tüntetsz fel. Milyen vicces is lenne: a befolyt pénz 30%-át reklámra fogjuk költeni, 20% az informatikai rendszerre, 30% adóra, és a maradékból veszek a gyereknek új cíipőt.
    Az emelt díjas SMS fizetésnél sem kell feltüntetni hogy mennyi pénz jön be belőle. Én azt szoktam javasolni hogy lehet drágábban adni és az ügyfél meg el tudja dönteni hogy milyen fizetési formát akar használni. Akinek van bankkártyája és szokta használni az nem fog emelt díjas SMS-t használni, tehát az emelt díjas SMS fizetés által csak plusz új vevőkre tehet szert a kereskedő
    2.nincs lehetőség egyedi árakra. Tehát a díjzónákból választva lehet az árat szabályozni. Az SMS fizetésnél az árhoz szokták szabni a szolgáltatást. Ennek köszönhetően az emelt díjas SMS piacon nincs árverseny csak szolgáltatási verseny, hogy ki ad minél több és jobb szolgáltatást.
    3.Igen a mobilszolgáltató építi be a számlájába a végösszeget és utána minden költség levonása után te már csak azt számlázod ki ami befolyik hozzád. Ergo kevesebb számlát kell kiállítani, kevesebb ügyintézés, kevesebb könyvelési költség.



  2. #52
    Tag Timoc logója
    Csatlakozott
    08-11-19
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    58
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: Emeltdíjas SMS fizetés beépítése

    Idézet Szilard00 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Én használok emeltdíjas SMS-t egy szolgáltatásomhoz, ott az aggregátor közvetítő szerepet tölt be, az általam neki adott számlán pedig "emelt díjas SMS tartalomszolgáltatás" áll, ezt az egy összegben kifizetett jutalékról állítom ki.

    A jutalékom a nettó ár 59%-a körül van, de az adott szolgáltatásnál más fizetési mód nem nagyon nyerő. Ha az ár meghaladja a legnagyobb emelt díjas SMS árát, többet küldenek.
    Jutalékod van a részesedésed? Nem mindegy....



  3. #53
    Tag Timoc logója
    Csatlakozott
    08-11-19
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    58
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: Emeltdíjas SMS fizetés beépítése

    Idézet Koala eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ma 3 éves a cikk, azóta nagyon sok minden változott, szerintem sok ember mentalitása is ezzel kapcsolatban. Mamám pl eddig mindent csekken fizetett, most amit lehet, már díjneten keresztül. És ezzel nincs egyedül.
    Az emeltdíjas SMS fizetés ki fog halni, ezer más alternatíva van, ahol nem kell ráfizetni arra, hogy "félek bankkártyát használni" .
    Hacsak nem persze csökkentik a szolgáltatók a díjakat, mert akkor tényleg lenne jövője, de ez nem fog bekövetkezni, inkább megölik.
    ha tudnád milyen kérdésekkel tudják felhívni az ügyfélszolgáltatunkat az emberek akkor te se kergetnél olyan hiú ábrándokat, hogy mindenki érti is amit kiírsz hogy kell fizetned. A kérdés az hogy önelégülten azt gondolod hogy te kiírtál mindent és aki ezt nem fogja fel az ne is vásároljon (bankkártyával) vagy azt mondod hogy te a leggyengébb láncszemre célozva mindenkinek szolgáltatsz és a bankkártyás fizetési lehetőség mellé kiteszel hogy másfajta fizetési lehetőséget is ami drágább de lehet hogy pont ezzel nyersz meg új ügyfeleket?!

    Folyamatosan azt hallom miért ilyen drága az emelt díjas SMS... tudjátok hogy külföldön mennyi? Azt értitek hogy a bankkártya és az emelt díjas SMS nem konkurenciái egymásnak mert mások használják?
    12 éve foglalkozom emelt díjas SMS-sel és mielőtt belekezdtünk már azt mondták hogy az emelt díjas SMS-nek már csak pár éve van hátra max. 12 év elteltével nagyobb a forgalmunk mint amit remélni mertünk(ami-12-11-10 éve volt). Ha valaki nem használ és nincsenek tapasztalatai akkor mondja hogy azt hogy ő nem akarja vagy nem az ő szolgáltatáshoz való, de ettől még el kell fogadni hogy nagyon sokan használják az emelt díjas SMS fizetést... és még nagyon sokáig fogják is mert létjogosultsága van!

    2005 és 2008 között tényleg azt lehetett mondani hogy lefelé menő ágban votlunk (nem tudom hogy csak mi vagy az egész piac)
    de 2009 óta több milliárd forintot fizettek be csak hozzánk és ez több tizezer tranzakcióból jött össze...

    Lehet életművészkedni és azt mondani hogy népnevelő szándékkal valaki nem tesz ki emelt díjas SMS fizetést (pedig tehetné) mert majd hozzászoknak az embereka kártyázáshoz... de amíg van emelt díjas SMS és egyszerűbb mint bármi addig előnyben lesznek azok akik profitcentrukusan gondolkodniak és nem bevételcentrikusan... és Ők sok pénzt fognak beszedni az emelt díjas SMS fizetés által, általunk!


    Utoljára módosítva: Timoc által : 2017-04-27 13:16

  4. #54
    Bölcs tolerancia logója
    Csatlakozott
    08-11-29
    Hely
    Szeged
    Hozzászólás
    509
    Begyűjtött 220 köszönetet
    109 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Emeltdíjas SMS fizetés beépítése

    Idézet Timoc eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    1. a bankkártyás fizetésnél bejövő pénzből is vannak költségeid, amiket szintén nem tüntetsz fel. Milyen vicces is lenne: a befolyt pénz 30%-át reklámra fogjuk költeni, 20% az informatikai rendszerre, 30% adóra, és a maradékból veszek a gyereknek új cíipőt.
    Ez azért lássuk be, hogy hülyeség
    Nem az a kérdés, hogy azt tüntessük-e fel, hogy a gyereknek veszünk-e cipőt a befolyt összegből, hanem hogy az SMS-sel azért kerül többe ugyanaz a termék, mert a szolgáltatónál landol az összeg fele.

    Azzal viszont egyetértek, hogy nem fog még kihalni az SMS-es fizetés.
    A Ti szakmai tapasztalatotokkal és múltatokkal (még ha nem is a legolcsóbbak vagytok), számtalan kereső optimalizált oldallal a hátatok mögött, biztosan állandóan lesznek ügyfeleitek még él a piac.
    Emlékszem, annó amikor együtt dolgoztunk milyen összegekről beszéltünk (egyszer még személyesen is voltam nálad )
    csak akkoriban egy nagyon idióta, megbízhatatlan üzlettársunk volt az összekötőnk...



  5. #55
    Tag Timoc logója
    Csatlakozott
    08-11-19
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    58
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: Emeltdíjas SMS fizetés beépítése

    Idézet tolerancia eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ez azért lássuk be, hogy hülyeség
    Nem az a kérdés, hogy azt tüntessük-e fel, hogy a gyereknek veszünk-e cipőt a befolyt összegből, hanem hogy az SMS-sel azért kerül többe ugyanaz a termék, mert a szolgáltatónál landol az összeg fele.

    Azzal viszont egyetértek, hogy nem fog még kihalni az SMS-es fizetés.
    A Ti szakmai tapasztalatotokkal és múltatokkal (még ha nem is a legolcsóbbak vagytok), számtalan kereső optimalizált oldallal a hátatok mögött, biztosan állandóan lesznek ügyfeleitek még él a piac.
    Emlékszem, annó amikor együtt dolgoztunk milyen összegekről beszéltünk (egyszer még személyesen is voltam nálad )
    csak akkoriban egy nagyon idióta, megbízhatatlan üzlettársunk volt az összekötőnk...
    Hülyeség ott kezdődik hogy miért kéne kiírni hogy miért kerül többe.. kényelmi szolgáltatásról van szó. Többe kerül és pont. Több partnerünknél van bankkártya és ettől függetlenül a rapid fizetéseknél mindenképpen népszerűbb az SMS.
    Természetesen a gyerekcipős rész költői túlzás volt és irónia.

    Örülök hogy jó emlékeid vannak velünk kapcsolatban. Köszönjük az elismerést! Bár én így nicked alapján nem tuzdom ki vagy valami konkrétumot tudsz mondani amiből rájöhetek..?

    És hogy nem vagyunk olcsók? Hát ez kb olyan mint az építőipar. Hozzánk nagyon sokan jöttek az elmúlt években olyanok akik "jobbnaklátszó" ajánlatot hagytak ott miattunk. Az elmondások alapján a túl nagy számokat ígérő cégek feketén működnek vagy az adót csalják el vagy az ügyfelek pénzét. Van olyan weboldal is ami hasonló szolgáltatást nyújt, de pl fél évente vagy évente cserélik a céget alatta, mert a hatóságok elöl bújkálnak.. ez a módszer ha időlegesen is de "látszólag szerencsés". hosszútávon remélem hogy nem maradnak sokáig a piacon!


    Utoljára módosítva: Timoc által : 2017-04-27 17:40

  6. #56
    Bölcs Vittore1982 logója
    Csatlakozott
    10-06-07
    Hozzászólás
    2.873
    Begyűjtött 1.411 köszönetet
    960 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Emeltdíjas SMS fizetés beépítése

    Nekem semmi problémám nincs azzal, hogy drágább az SMS-es fizetés. Engem is meg kell fizetni, én is megfizetek másokat. Csak a többieket kérdezem itt, ti használjátok/használtátok ezt a fizetési módszert? Én komolyabb hangvételű ebookokat írok, az én köreimben teljesen elfogadott a Paypal fizetés, de a bankkártyás fizetés mindenképp. Ráadásul az SMS fizetésről nekem mindig a poresz, a warez és az tévés lehúzós szavazások jutnak eszembe. Nem ítélik meg a kínált anyagot negatívan, ha ott az SMS fizetés?



  7. #57
    Tag Timoc logója
    Csatlakozott
    08-11-19
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    58
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: Emeltdíjas SMS fizetés beépítése

    Idézet Vittore1982 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nekem semmi problémám nincs azzal, hogy drágább az SMS-es fizetés. Engem is meg kell fizetni, én is megfizetek másokat. Csak a többieket kérdezem itt, ti használjátok/használtátok ezt a fizetési módszert? Én komolyabb hangvételű ebookokat írok, az én köreimben teljesen elfogadott a Paypal fizetés, de a bankkártyás fizetés mindenképp. Ráadásul az SMS fizetésről nekem mindig a poresz, a warez és az tévés lehúzós szavazások jutnak eszembe. Nem ítélik meg a kínált anyagot negatívan, ha ott az SMS fizetés?
    Röviden: nem.
    Hosszabban: Egy ebookot valószínűleg olyan fog letölteni aki szokott olvasni és mellette picit jobban is ért a géphez ahhoz hogy egy ebookot le tudjon tölteni. Az SMS fizetés olyan helyekre való ahol a célközönség lefelé szélesedik, tehát ahol az egyszerű fizetési lehetőség fontos lehet. Partnerkeresők/Társkeresők, játékok, letöltős oldalak, erotikus oldalak... de pl évek óta dolgozunk egy mulatós tévéműsornak ahol SMS-ben lehet szavazni a tehetségesnek vélt előadókra uh ez részben szolgáltatás de leginkább célközönség függő.



  8. #58
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Emeltdíjas SMS fizetés beépítése

    Idézet Vittore1982 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    az SMS fizetésről nekem mindig a poresz, a warez és az tévés lehúzós szavazások jutnak eszembe. Nem ítélik meg a kínált anyagot negatívan, ha ott az SMS fizetés?
    Nekem autópályamatrica és egyszerű parkolás jut eszembe (hiszen rendszeresen használom + még 1-2 szolgáltatást ritkábban). Kinek mi... Sose magadból indulj ki.



  9. #59
    Bölcs tolerancia logója
    Csatlakozott
    08-11-29
    Hely
    Szeged
    Hozzászólás
    509
    Begyűjtött 220 köszönetet
    109 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Emeltdíjas SMS fizetés beépítése

    Idézet Timoc eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Hülyeség ott kezdődik hogy miért kéne kiírni hogy miért kerül többe..
    Szerintem sem kell kiírni én csak arra reagáltam, hogy enyhe túlzással éltél a gyerekcipős hasonlattal. Az árat nyilván ki kell írni és az ügyfél úgyis látja, hogy az SMS-el pl egy 1000 Ft-os termék - számára - dupla annyiba kerül.

    Idézet Timoc eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    én így nicked alapján nem tuzdom ki vagy valami konkrétumot tudsz mondani amiből rájöhetek..?
    Az Ootz.org portált csináltam és ott a prémium tagságot is emeltdíjas SMS-sel lehetett előfizetni és én is Nálatok voltam. A közös ismerős pedig egy T. András nevű "vállalkozó" kedvű fiatalember (aki azóta is több százezer forinttal tartozik nekem). Ő volt a tulajdonosa jó néhány nem túl legális weboldalnak és az Alteregó Fesztivál - országos botrányának is egyik főszereplője volt...

    Idézet Timoc eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    nem vagyunk olcsók?
    Nem ezt írtam, hanem hogy nem Ti vagytok a legolcsóbbak. Ez nem negatív kritika. A minőségeteknek és népszerűségeteknek megfelelő áron dolgoztok, nincs ezzel baj! Minden elismerésem ahhoz amit csináltok/csinálsz!



  10. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Timoc (2017-04-30)

  11. #60
    Tag Timoc logója
    Csatlakozott
    08-11-19
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    58
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: Emeltdíjas SMS fizetés beépítése

    Idézet Sanyi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ezért ezt így ebben a formában csúsztatás az internetre is vonatkoztatni.
    Az emberek többsége magából indul ki vagy abból hogy mit lát a környezetében. A volt üzlettársam találta ki annó hogy foglalkozzunk emelt díjas SMS-sel... én soha nem küldtem egy darabot se sehova elötte azt se tudtam hogy használja-e valaki. Ha magamból indultam volna ki akkor soha nem vágunk bele. 12 éve ezzel foglalkozom már és eszem ágában sincs megvezetni bárkit...

    Egyébként ha annyira sokan használnának bankkártyát a vásárlásokhoz akkor nem kéne ennyit reklámozni pl a mastercard-ot... nem szponzorálnának külön bankkártyás büféket a rendezvényeken és nem állnának sorban az ikeában a készpénzes fizetéshez hosszú sorokban.

    Nem pontos a szám... sőt biztos hogy nem pontos! Ez egy becslés egy évekkel ezelőtti statisztika alapján. Igény van az emelt díjas SMS fizetésre és aki ezt nem látja az vásárlókat veszít el és nem is keveset.


    Utoljára módosítva: Timoc által : 2017-05-13 22:35

Oldal: 6 / 6 ElsőElső ... 456

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •