Elkészültem az opencart áruházzal, és indulás előtt megpróbáltam egy teszt rendelést leadni. Frissen telepített áruházban működött, most pedig NEM! :O Megkapom az "A megrendelése sikeres volt!" képernyőt, de a megrendelés nem tárolódik el. E-mailt sem küld róla, és az admin felületen sem kerül bele a megrendelések közé. Hogyan kellene nekiállnom a hiba okának a felkutatásának?
25 termék van rajt, így nem egy nagy áruház, de törölni és újratelepíteni nem feltétlenül szeretném.
Amit telepítés óta csináltam:
Tettem fel kiegészítőt, ami megjeleníti az áfás árat is, létrehozáskor átállítja az elérhető mennyiséget 9999...-re, és választhatóvá tesz adott Ft-nyi rendelés fölött ingyenes szállítást. Ezen kívül valamelyik PHP-ből kitöröltem a szállítási költség kalkuláció részt.
Lehet, hogy ezek valamelyikétől nem működik? Lehet esetleg exportálni a termékeket, hogy egy újratelepítés után könnyen felvigyem őket? Vagy van kevésbé drasztikus megoldás is?
update:
Megnéztem az error log-ot, hátha kiderül belőle, de nem. Ennyit tartalmaz, sokszor ismétlődve:
Kód:
2016-12-06 14:33:34 - PHP Notice: Undefined variable: sort_price_tax in /web/.../system/storage/modification/admin/view/template/catalog/product_list.tpl on line 118
2016-12-06 14:33:34 - PHP Notice: Undefined variable: column_price_tax in /web/.../system/storage/modification/admin/view/template/catalog/product_list.tpl on line 118
update2:
A kapcsolat menüponttal, és regisztrációkor működik az email küldés, így az nem akaszthatja meg a dolgot.
Könyvjelzők