Utóbbi időben egyre többször azt tapasztaltam, hogy nem jönnek be a blogter oldalak. Erre egyik nap nézem, hogy origo főoldalon vmi mommo.hu-s oldalak vannak a blogter-s linkek helyett. Nem tudja vki, hogy mi történik?
Hasonló témák:
Utóbbi időben egyre többször azt tapasztaltam, hogy nem jönnek be a blogter oldalak. Erre egyik nap nézem, hogy origo főoldalon vmi mommo.hu-s oldalak vannak a blogter-s linkek helyett. Nem tudja vki, hogy mi történik?
Hasonló témák:
FoxWeb.hu Weboldal készítés + Keresőoptimalizálás. Mobilbarát honlapok. | SEO Támogató Weboldalak
Pár napja szolgálati közlemény volt:
Az elmúlt éjszaka 5 órás leállás lesz - ez a statisztikám szerint éjjel 2 óra körül meg is történt, majd reggel 7 óra felé vissza is kapcsolták - a statom szerint - ám ezek szerint valami gond lehetett, hisz nem elérhető a szerver. Biztos javítják a hibát.
mommo.hu:
A blogter.hu újabb weblapja, és így próbálják reklámozni - szerintem nem túl nagy eredményességgel - bár a google-ben egyre jobb eredményeket ér el a mommo.hu - így ha más nem, erre jó az origo.hu-s reklám (növeli a mommo.hu értékét a google-ben)
Am. véleményem szerint nagyon gáz a mommo.hu - ez a tipikus esete annak, hogy nem elég állandó jelleggel bugyis, villantós, populáris képet, videót megjeleníteni - kapcsolatot kell valahogy kialakítani a látogatókkal. Túlontúl látszik a mommo.hu-n, hogy csak ezért jött létre, hogy na most itt vannak a bugyis sztárfotók, nézzd meg - közben hozzászólás alig van a lapon.
pl.
kitesznek egy Britney villantott képet, alá meg a szöveg:
- na mit szólsz?
- na milyen?
- nem semmi, igaz?
szal a szöveg az, ami a mommo.hu -n elcsúszott. - szerintem. Oda egy ütős bulváríró újságíró kellene, de ha más nem, legalább angol celeb honlapok cikkeit lefordíthatna valaki.
Olyan mint az én generátoros honlapom - lerí róla miért jött létre.
Bár ismétlem - lesz sok-sok látogatója a mommo.hu -nak, a google-ből - visszatérő látogató viszont nem lesz.
(persze léteznek nagyon jó képes-blogok a világhálón - de ott legalább semmilyen szöveg nincs kitéve - tehát ha jót nem tudok írni, olyankor inkább jobb hallgatni)
A jövő hét szerdán megyek (egy másik üzleti dologból beszélgetni Prosperoval, meg Doransky-val), majd megkérdezem ezt a mommo-s dolgot -enegm si érdekel, mi ez s mi lesz ebből... (majd beszámolok róla, ill. a blogteres dolgokról is -már amit nekem is elmondhat).
Szerintem csak az van, amit én is csinálok.
Ha már egy lapom nem túlontúl feljlődik látogatottságban, készítek egy másik lapot - így összeségében ismét lendületben vagyok.
Amit már írtam többször is:
1000 látogató a lapomon - ehez újabb 1000 látogatót nagyon nehéz szerezni.
Vagy 2ezer - + ismét 2000 látogatót hozzá szerezni... és így tovább... nagyon-nagyon nehéz...
Sokkal könnyebb újabb weblappal 1000 látogatót szerezni, majd ismét egy újabb weblappal 1000 látogatóra szert tenni ... és így tovább, és így tovább...
Na most ezt értsd a blogter.hu magasságában: ha jól emlékszem napi 50ezer látogatójuk van - újabb 10-20ezer látogatót szerezni arra a blogra már nagyon nehéz, viszont egy újabb (és egy újabb, és egy újabb) weblappal könnyedén megszerzik. Így a cég össz. látogatottsága az egekig növelhető - míg 1 weblap esetében ez erősen korlátozott.
Ennek persze van ellenpéldája is, amit ismét a blogter.hu bizonyított: dinamikus TITLE értéket készítettek vagy 2 hete - ez legalább, - vagy is az én blogom esetében látható: 20% emeli a látogatottságot a Google-ből érkezvén. Tehát ebből a tanulság az, hogy lehetnek még rejtett tartalékai egy-egy weblapnak.
Nagyon nagyon ügyes húzás volt ez a blogtér szerkesztői részéről - ügyes volt az, aki ezt felismerte a blogter.hu -n. Sok nagy weblap abszolút nem ért a SEO-hoz - jaj, ez még hagyján, de még az olcsó marketinghez sem - erre van egy hihetetlen példám: a mostani nagy durranás, a Step Up 2 film kapcsán - de ez már egy másik történet, ha lesz rá egyszer igény, leírom mit miért hogyan nem csinálnak jól a nagyok. Nagy tanulság lehetne ez a történetem egy két marketingesnek.
Én különben amondó avgyok, hogy egyet fejleszteni sokkal célszerűbb, mivel eleve adott egy bizonyos számú reg. látszám, na persze beletolni pénzt új opciókba sem olcsó, de ha jó a team és profi már a brand ki kell szolgálni az ígényeket (igaz már s tartalom, de a Facebook pl. hetente ad ki új opciókat). Szerintem ez a vonal a tartható. Mivel ujabb site, az újabb promó, újabb regek szerzése, promótálásuk... (s ez ma már -nem tudom hogy vagytok, de nekem már nagyon nem akaródzik ide-oda regelgetni minimális használhatóság miatt).
Nemsoká az OpenID megoldja ezt
Elfelejtettem a múltkor válaszolni ide: Változások (pozitív) lesznek a cégcsoportnál ezen terén, lesz róla sajtótájékoztató a nyáron, de sajna nem beszélhetek róla többet.
Próbálgatom a Blogteret marketingszempontból és egyelőre nem tudom mennyi élet van benne.
A Blogtér előnye ugye az lenne, hogy ha az ember minőségi (?) tartalmat tesz ki, akkor kikerülhet a főlapra, ami behozhat pár ezer embert.
Ehhez érdemes Blogteres blogot vezetni, mert bár ajánlani máshonnan is lehet, de arra azért ügyelnek gondolom, hogy a vezérblog mindig blogteres legyen és a főoldalon is azok domináljanak.
A főoldalra az alternatív címlapról kerülnek a cikkek, de valahogy nekem olyan döglöttnek tűnik az egész AC. Többnyire csak 2-3 szavazot kapnak az írások és ezekből szelektálnak. De miért csak ilyen keveset? Vagy nagyon kevesen látogatják az AC-t vagy kevesen szavaznak.
Az egészben csak az a furcsa, hogy ha ennyire gyér a szavazatok száma, akkor viszonylag könnyen meg lehet tenni, hogy az ember 2-3 néven regisztrál és azokról felpontozza a saját cikkét, és ha nem csinálja mójon, akkor így gyakran kikerülhet a főlapra, ha nem is vezérblognak.
Esetleg sokan ezt is csinálják és fair módon nem is lehet kikerülni a címlapra? Nektek mi a tapasztalatotok ezzel kapcsolatban? Minőségi szelektálás folyik a Blogtéren?
Könyvjelzők