444 banner ma:
http://kepfeltoltes.hu/130521/444_ww...toltes.hu_.jpg
444 banner ma:
http://kepfeltoltes.hu/130521/444_ww...toltes.hu_.jpg
Nagy kíváncsi leszek, hogy milyen üzleti modellel akarják mihamarabb visszakapni azt a 250 milliárd forintnyi dollárt.
Érdeklődve követem a Tumblr hatását, magát a Tumblr-t sokkal jobban szeretem a Facebook-nál.
Meg merem kockáztatni, hogy ha a Yahoo elég ügyes, akkor a most felnövekvő generációt a Google elveszítheti.
Elég ha azt el tudják ültetni az ifjakban, hogy a Yahoo mennyire trendi. A Tumblr-nél jobbat erre keresve sem lehet találni. Minőség helyett életérzést adva a Google megfogható, gondoljatok bele, hogy a sok delta-search jellegű kereső is vígan elvan, észrevétlenül. A Google-t sem a minőség miatt használják, hanem mert az a Google. De ha Google trend lett, akkor trendként meg lehet verni, ha minőségben nem is.
Én nem bánnám, ha több nagy kereső is lenne a magyar piacon, egyszerűen kevésbé lennének kiszolgáltatva a vállalkozások.
Utoljára módosítva: Akka által : 2013-05-24 20:34
Az angolban és a magyarban is ige lett a Google nevéből. Ez már nem trend, hanem valami más. Ezt nem tudod trendiséggel legyőzni, ráadásul a Yahoo soha nem próbált a kereséssel azonosulni (lásd mindenféle szolgáltatások, pl yahoomail ami még mindig a legnépszerűbb). Szóval szerintem ez kiegészíti a portfóliót, talán valami lendületet ad neki, de ennyi.
Minden változik, az internet is, az embereknek igényük van az újdonságra, a változásokra. Sok helyről hallom, hogy a Facebook-on már ciki lenni, egyre többen mennek át/vissza a Twitterre.
Emiatt gondolom, hogy a Google is megfogható. Jön valami szebb, csillogóbb, izgibb, és pillanatok alatt felfordul az addig betonbiztosnak gondolt online világ.
De a mobillal is tárcsázunk.
Neszkávét iszom, Tchibo márkájút
Utólag:
Még jobb példa a xerox. A xeroxolás régebben része volt a nyelvnek, de már eltűnt, nem is monopólium már a cég. Fogunk mi még bajduzni
Utoljára módosítva: rudolf a rénszarvas által : 2013-05-25 00:20
Könyvjelzők