Főleg KKV-k számára használható árképzésről írtam pár sort. Ha megosztod, netán úgy látod, ügyfeleidnek is hasznos lehet, és beteszed hírleveledbe, azt megköszönöm.
Árképzés-így csináld, ha jól akarsz keresni - Vállalkozás okosan
Főleg KKV-k számára használható árképzésről írtam pár sort. Ha megosztod, netán úgy látod, ügyfeleidnek is hasznos lehet, és beteszed hírleveledbe, azt megköszönöm.
Árképzés-így csináld, ha jól akarsz keresni - Vállalkozás okosan
Egy érdekes tanulmányt sikerült feldolgozni amiben az amerikai vállalatok keresőmarketing nehézségeit boncolgatják.
[OFF]
Figyelj arra, hogyha mindenhova kirakod, akkor mindenhova egyedi bevezetőt írj a cikkhez.
A facebookon célszerű a cikk képét is megváltoztatni minden egyes csoportban.
A legjobb pedig az, ha minden csoportban más url címmel osztod meg, mert akkor nem vonja össze a posztot azoknak, akik több csoportban is benne vannak.
Az oldaladon pedig túl agresszívak a popupok.
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
Tipp. Sok ilyen blogot olvasok, és ott is hasonlóan agresszívak. Olyanok is akik A/B tesztről híresek, szóval gondolom, hogy splittestekték, és nem azért használják mert szarul műküdik.
Unique userenként egyszer jelenik meg a lenyíló hírlevél feliratkozás rész.
Van ahol csak ha feliratkozol, akkor tudod megnézni a tartalmat - ez már valóban sok de még is használják.
A visszafordulási arányok szerint a userek többsége nem tartja zavarónak.
iPhoneon nekem csak 1 popup jött, ez nem zavaró, gépen jött 2, de a 2. popup akkor jön amikor be akarod zárni az oldalt, vagy áttenni másik tabra, így ezzel veszteni nem tudsz, csak nyerni, hisz így is úgyis épp elhagyni akarta az oldalt, így meg felhívod a figyelmét, hogy na iratkozz fel.
Esetleg akkor lehet benézni, hogyha megnyitod új lapra, teszed is át egy másik tabra, hogy majd késöbb megnézed, na akkor egyszerre feljön a 2 popup, és ennek tetejére még alulra az a cookies gyökérség is. Na úgy már zavaró
Könyvjelzők