ahogy így továbbgondoltátok, pl. egy foglaltsági naptár az jópofa! Nekünk van egy állandó vízszerelőnk, családi ismerős, csak hozzá fordulunk, stb.
DE, ha belátható időn belül nem tud jönni -nem azonnali problémamegoldásról van szó, hanem azért pár napon belül kellene- de azért igyekszik, az egy baromira idegesítő dolog tud lenni, mert nem tudunk tervezni, vagy épp félig szét van bontva valami napokig. Holott, ha látnánk, hogy mikor ér rá, akkor úgy időzítenénk a bontást is...
Szóval ezt most jól megracionalizáltam, de ez jó ötlet lehet, ha nem arról van szó, hogy jesszusmária, csőtörés van, jöjjön valaki segíteni.
Minden más, tervezhető melónál ez tök jó, bejelölheti magát a szabad időpontokra, és tádám, már kész is az ügyfél, neked csak menned kell
Ez persze magas szintű logisztikát kíván, de ez tényleg hozzáadott érték lehet.
Könyvjelzők