Oldal: 2 / 3 ElsőElső 123 UtolsóUtolsó
Eredmény: 11 - 20 (22) összesen

Téma: Online magazin indításában szeretnék tanácsot kérni jártasabb fórumozóktól

  1. #11
    Bölcs
    Csatlakozott
    12-08-31
    Hozzászólás
    1.032
    Begyűjtött 351 köszönetet
    239 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Online magazin indításában szeretnék tanácsot kérni jártasabb fórumozóktól

    Első körben réspiacra nyitnék, aminek nagy a rajongói tábora. Leginkább a most felkapott játékokra ráállva és az ezek köré kiépült közösségi oldalakat kihasználva. Ami egyedi lehetőség lenne a tagoknak és akár a tagok által szervezett esport rendezvények és az ebből, továbbá az oldalon végzett interakciókból egy achievement rendszer, ami a későbbiekben beváltható nyereményekre. Nyilván az első ilyen jellegű szponzor a saját shopom lesz. De ebbe még sokmindenkit be lehet később vonni. Továbbá valami módon be szeretném ide vonni a youtube és twitch streamereket. Tabellák, riportok, összehasonlítások, cikkek formájában. Na ők mondjuk egy nagyobb falat lesz az eddigi tapasztalataim alapján.

    De akkor legyen egy konkrét kérdés is:
    Mivel én jómagam nem vagyok egy kimondott gamer. Heti 2-3 órát játszok és nem is mélyülök el különösebben a trendekben. Inkább az elmúlt 2 hónapomra volt jellemzőbb, hogy komolyabban beleássam magamat a témába, de kétlem hogy én szakmailag hiteles cikket tudnék írni. Fejlesztéshez értek, illetve be tudok vetni olyan botokat, ami összegyűjti egy csokorba az érdekesebb, felkapottabb híreket a témában. Tehát kell egy csapat lelkes és hozzáértő író. Véleményetek szerint mekkora csapattal lehet/érdemes ezt elkezdeni és milyen költségekkel érdemes számolnom? (Tárhely, domain és fejlesztés adott.) Tehát az írók bérezése, egyéb jutalmazása, képek, esetenként fiverr megbízások grafikai munkákra, akár fordításra.

    Illetve 2. kérdés:
    Mi az a "kritikus" tömeg, ahonnét már lehet bevételből finanszírozni az üzemeltetést? Az előző kérdésem költségeire gondolok. Kisebb oldalakon egy PR cikk megjelenítés 5 eurótól a 10-30 ezer forinton át a 350 ezer forintig terjed. Szóval elég komoly a szórás. Bannerek, rendezvények szervezése, hírlevelek, fb promók további bevételi lehetőségek a számukra. Nyilván az elején maximum a google ads el tudnék elindulni, ami nem lesz egy nagy eresztés az elején. (Viszont a téma miatt jó kattintási arányra számítok.) Tehát véleményetek szerint, mi az a mérőszám, ami alapján be tudom árazni a hirdetési opciókat és ahonnét ez a hirdetőket is érdekelni fogja?

    Nyilván mindenki más más módszerekkel keres PR cikk partnert. Sokan ügynökségeket bíznak meg ezzel. Én szerényebb költségvetés okán általában adott kulcsszavak kombinációival gyűjtök be magazinokat, blogokat, amennyit lehet. Mindtől kérek árajánlatot, majd a kapott árakból és a SEO audit eredményekből készítek egy excel táblázatot és elkezdem a legjobb ár/érték arányú lehetőségeket bevetni. Nem tudom mások áldoznak-e erre ennyi időt. Illetve nem minden ilyen oldal elérhető, vagy nyitott kisebb/új oldalakkal való kommunikációra, még akkor sem, ha az éppen fizetne a szolgáltatásért cserébe.


    Utoljára módosítva: Karessz által : 2018-10-03 20:48

  2. #12
    Bölcs Baross Ferenc logója
    Csatlakozott
    09-04-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.208
    Begyűjtött 844 köszönetet
    573 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Online magazin indításában szeretnék tanácsot kérni jártasabb fórumozóktól

    Én nem nagyon számolnék 0.5 ft / session-nál nagyobb bevételre, ha csak AdSense fut az oldalon. A célközönség jellemzően nem túl fizetőképes.

    Ha jól értem esportokkal akarsz foglalkozni. Szerintem általában 1-2 témában lesz tényleg képben az író, vagyis ha sok témára mész rá, akkor sok írót is kell menedzselni.
    Ismerek pár srácot, akik esport oldalaknál dolgoznak, s úgy tudom, hogy a sikeres oldalak pénz+kapcsolati tőkével indultak. És nem csak lelkesedés volt ezekben az emberekben, hanem marketing tudás+tapasztalat és közösségmenedzsmenti ismeretek is.

    Én havi 3-500-as büdzsé alatt biztosan nem indítanék ilyen oldalt, még kicsiben sem. Én úgy számítanék, hogy min. 1 évig masszívan mínuszos lesz a project.



  3. The Following 2 Users Say Thank You to Baross Ferenc For This Useful Post:

    ariel (2018-10-04), Karessz (2018-10-05)

  4. #13
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Online magazin indításában szeretnék tanácsot kérni jártasabb fórumozóktól

    Idézet Baross Ferenc eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Én nem nagyon számolnék 0.5 ft / session-nál nagyobb bevételre, ha csak AdSense fut az oldalon. A célközönség jellemzően nem túl fizetőképes.
    Ilyen esetben két célközönség van:
    1.) Az olvasók. Akik ha szeretnek kattintgatni, az sosem baj. A gamer-bulinál az lehet probléma, hogy szeretnek adblock-ot használni, hiszen felkészült felhasználók. Ezért én nemcsak ilyen kattintós megoldásokban gondolkodnék, hanem egyéb más hirdetői megjelenésekkel, de a legegyszerűbb beregisztrálni az adsense-be, aztán a többi majd kialakulhat, ahogy nő az olvasótábor.

    2.) A hirdetők. Nyilván lesz mindenféle hirdetés, de azért a téma elég profitábilis, azt nem jelenthetjük ki, hogy ez a világ nem fizetőképes .

    Vagy valamit félreértelmeztem?



  5. #14
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Online magazin indításában szeretnék tanácsot kérni jártasabb fórumozóktól

    Idézet Karessz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Első körben réspiacra nyitnék, aminek nagy a rajongói tábora. Leginkább a most felkapott játékokra ráállva és az ezek köré kiépült közösségi oldalakat kihasználva. Ami egyedi lehetőség lenne a tagoknak és akár a tagok által szervezett esport rendezvények és az ebből, továbbá az oldalon végzett interakciókból egy achievement rendszer, ami a későbbiekben beváltható nyereményekre. Nyilván az első ilyen jellegű szponzor a saját shopom lesz. De ebbe még sokmindenkit be lehet később vonni. Továbbá valami módon be szeretném ide vonni a youtube és twitch streamereket. Tabellák, riportok, összehasonlítások, cikkek formájában. Na ők mondjuk egy nagyobb falat lesz az eddigi tapasztalataim alapján.

    De akkor legyen egy konkrét kérdés is:
    Mivel én jómagam nem vagyok egy kimondott gamer. Heti 2-3 órát játszok és nem is mélyülök el különösebben a trendekben. Inkább az elmúlt 2 hónapomra volt jellemzőbb, hogy komolyabban beleássam magamat a témába, de kétlem hogy én szakmailag hiteles cikket tudnék írni. Fejlesztéshez értek, illetve be tudok vetni olyan botokat, ami összegyűjti egy csokorba az érdekesebb, felkapottabb híreket a témában. Tehát kell egy csapat lelkes és hozzáértő író. Véleményetek szerint mekkora csapattal lehet/érdemes ezt elkezdeni és milyen költségekkel érdemes számolnom? (Tárhely, domain és fejlesztés adott.) Tehát az írók bérezése, egyéb jutalmazása, képek, esetenként fiverr megbízások grafikai munkákra, akár fordításra.

    Illetve 2. kérdés:
    Mi az a "kritikus" tömeg, ahonnét már lehet bevételből finanszírozni az üzemeltetést? Az előző kérdésem költségeire gondolok. Kisebb oldalakon egy PR cikk megjelenítés 5 eurótól a 10-30 ezer forinton át a 350 ezer forintig terjed. Szóval elég komoly a szórás. Bannerek, rendezvények szervezése, hírlevelek, fb promók további bevételi lehetőségek a számukra. Nyilván az elején maximum a google ads el tudnék elindulni, ami nem lesz egy nagy eresztés az elején. (Viszont a téma miatt jó kattintási arányra számítok.) Tehát véleményetek szerint, mi az a mérőszám, ami alapján be tudom árazni a hirdetési opciókat és ahonnét ez a hirdetőket is érdekelni fogja?

    Nyilván mindenki más más módszerekkel keres PR cikk partnert. Sokan ügynökségeket bíznak meg ezzel. Én szerényebb költségvetés okán általában adott kulcsszavak kombinációival gyűjtök be magazinokat, blogokat, amennyit lehet. Mindtől kérek árajánlatot, majd a kapott árakból és a SEO audit eredményekből készítek egy excel táblázatot és elkezdem a legjobb ár/érték arányú lehetőségeket bevetni. Nem tudom mások áldoznak-e erre ennyi időt. Illetve nem minden ilyen oldal elérhető, vagy nyitott kisebb/új oldalakkal való kommunikációra, még akkor sem, ha az éppen fizetne a szolgáltatásért cserébe.

    Nem szeretek betűzdelve válaszolni, ezért megyek sorban, reagálva a gondolataidra:

    "de kétlem hogy én szakmailag hiteles cikket tudnék írni. " - a szakmának akarsz kommunikálni, vagy a gamereknek? A gamerek nem szakemberek. Ha belekezdesz - mondjuk őszinte lelkesedéssel, meg azzal az eltökéltséggel, hogy értéket akarsz közvetíteni -, és majd jönnek a látogatók, meg a visszajelzések, majd akkor alakul, hogy mennyire kell mélyen belemenni a témába, mennyire kell szakmázni, vagy mennyire elég "csak" informálni, szórakoztatni, új inspirációkkal ellátni a közönséget.

    "Tehát kell egy csapat lelkes és hozzáértő író. Véleményetek szerint mekkora csapattal lehet/érdemes ezt elkezdeni és milyen költségekkel érdemes számolnom? (Tárhely, domain és fejlesztés adott.) " - Azt tudni kell, hogy csapatot csak úgy tudsz koordinálni, ha ténylegesen fix bevételeket tudsz nekik garantálni. Nagyon sok kezdeményezést indítottunk a belső motivációra alapozva, és a lelkesedés mindig hatalmas... amíg ténylegesen nem kell csinálni semmit Példa: 30 jelentkező hasonló munkára, majd amikor élesbe fordultak a dolgok, akkor már mindenkinek más dolga volt. De látok olyan projektet is, hogy a lelkesedés révén teljesen ingyen fantasztikus tartalmakat hoznak létre az emberek, de aztán gyorsan kifulladnak. Tehát nagyon lényeges, hogy barterben, önkifejezés támogatásaként senki nem fog dolgozni alapvetően. A díjazásra szükség lesz, de pont ezért én 1-2 emberrel kezdenék magamon kívül, hogy velük kiteszteljem a rendszerben rejlő hiányosságokat (pl. a saját vezetői hiányosságaimat, ha vannak ilyenjeim ), és ha minden flottul megy és szükséges, akkor már lehet bővíteni.
    Mi szoktunk írni ilyen magazinoknak cikkeket - van, ahova csak mi írunk, van, ahova más is ír, van, ahova a tulaj külföldről lefordít csomó cikket, mert szereti, de az egyedi tartalmakat velünk íratja, stb - de sosem induló oldalaknál, vagy ezen a területen kezdő cégeknek.

    Az, ha megíratod mással, az ugyanúgy drága, mintha saját csapatod van, csak az elején magántőkéből szokták ebbe tolni a pénzt (mint minden vállalkozásba, nyilván). Amikor már beáll a rendszer, akkor lehet számolgatni, hogy hogyan is éri meg leginkább. Pl. van olyan ügyfelünk, hogy már vagy 8 éves az oldaluk, és kb. tavaly óta írjuk mi a cikkeket, addig mindig valaki más írta. Tehát idő lehet az, hogy mi mikorra lesz akkora volumenű, hogy megéri kiszervezni.

    Saját berkeidben sem olcsó megíratni, és több embert is annyi munkával ellátni, amiből megélnek, de érdemes szétnézni, hogy leütésenként mennyit kérnek a szövegírók, ha megbízással dolgoznak, meg érdemes megnézni, hogy bizonyos iparágakban mennyi az órabér. Ha napi 8 órát ír valaki, akkor iszonyat eredményes tud lenni. De az nagyon ritka, hogy valaki ilyen teljesítményre képes az év kb. 200 munkanapján.

    Összefoglalva: én 1-2 emberrel kezdenék, hogy kiteszteljem a folyamatokat, utána gondolkodnék bővítésen (akkor is, ha jókora tőke áll rendelkezésre)

    "esetenként fiverr megbízások grafikai munkákra, akár fordításra". - Ezek már piaci alapon működnek leginkább. A képek lehetnek itt a neuralgikus pontok, de ezen nem akadnék fenn. A gyártók szoktak promóanyaghoz képeket rakni, tehát ha ilyeneket használsz azért, hogy népszerűsítsd a játékaikat, nem fognak megsértődni.

    "Mi az a "kritikus" tömeg, ahonnét már lehet bevételből finanszírozni az üzemeltetést?" - ez tényleg annyira változó, hogy ezt majd neked kell kitapasztalnod. Azt érdemes tudni, hogy napi 100 látogatóból már szuperül el lehet tartani a családot, ha végül saját termékeket adsz el. De napi 100 látogató egy hirdetésekre alapozott oldalon nagyon kevésnek bizonyul.

    A fedezeti pontot majd te magadnak tudod kiszámolni, a tapasztalatok alapján, hogy honnan önfenntartó, és a további bővítések, fejlesztések hogyan tolják ki ezt a pontot még följebb.

    "Tehát véleményetek szerint, mi az a mérőszám, ami alapján be tudom árazni a hirdetési opciókat és ahonnét ez a hirdetőket is érdekelni fogja?" - Látogatottság, CTR arányok, oldalon eltöltött idő. Ezek fontosak tudnak lenni egy valóban igényes hirdetőnek. Akinek csak darabra kell az oldalad majd, annak ezek sem számítanak igazából

    "Nem tudom mások áldoznak-e erre ennyi időt." - Általában nem áldoznak ennyi időt, tapasztalatom szerint, de mindenkinek más a módszere, hogy hogyan értelmezi a begyűjtött infókat, meg hogyan hoz döntéseket. De ha te elég infót adsz a potenciális egyéni hirdetőknek, akkor az egy előny. Mindannyian gyűlöljük az olyan lehetőségeket, ahol nincs egy nyavalyás ár, és/vagy lemodellezett számítás, és/vagy további lehetőségek szépen kifejtve, számszerűsítve, stb.
    Nyugodtan indulj ki a magad igényességéből ebben a tekintetben, lásd el minden olyan infóval a potenciális hirdetőket, ami nem üzleti titok, és jó leszel.



  6. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Karessz (2018-10-05)

  7. #15
    Bölcs Baross Ferenc logója
    Csatlakozott
    09-04-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.208
    Begyűjtött 844 köszönetet
    573 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Online magazin indításában szeretnék tanácsot kérni jártasabb fórumozóktól

    Idézet vidirita eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ilyen esetben két célközönség van:
    1.) Az olvasók. Akik ha szeretnek kattintgatni, az sosem baj. A gamer-bulinál az lehet probléma, hogy szeretnek adblock-ot használni, hiszen felkészült felhasználók. Ezért én nemcsak ilyen kattintós megoldásokban gondolkodnék, hanem egyéb más hirdetői megjelenésekkel, de a legegyszerűbb beregisztrálni az adsense-be, aztán a többi majd kialakulhat, ahogy nő az olvasótábor.
    Amíg nem elég nagy az oldal, addig marad az AdSense. Senki se fog egy noname, havi 5000 olvasós magazinon hirdetni - illetve ha felfut az oldal, akkor sem lehet teljesen biztos a más bevételi forrás. Az AdSense-ről elmondhatjuk, hogy ezt hozza és hozni is fogja.

    Idézet vidirita eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    2.) A hirdetők. Nyilván lesz mindenféle hirdetés, de azért a téma elég profitábilis, azt nem jelenthetjük ki, hogy ez a világ nem fizetőképes .

    Vagy valamit félreértelmeztem?
    A célközönség az olvasó, hiszen őket szólítja meg a magazin. A hirdetők meg oda jönnek, ahol az ő célközönségüket el tudják érni.

    Az olvasók jelentős része 10-18 éves lesz. Nem rendelkeznek önálló keresettel, és szűkös a pénztárcájuk, ők jellemzően kevesebbet érnek. Nem értéktelenek, de kevesebbet érnek.



  8. #16
    Bölcs
    Csatlakozott
    12-08-31
    Hozzászólás
    1.032
    Begyűjtött 351 köszönetet
    239 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Online magazin indításában szeretnék tanácsot kérni jártasabb fórumozóktól

    Idézet Baross Ferenc eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az olvasók jelentős része 10-18 éves lesz. Nem rendelkeznek önálló keresettel, és szűkös a pénztárcájuk, ők jellemzően kevesebbet érnek. Nem értéktelenek, de kevesebbet érnek.
    Ne becsüld le a gyerekek érdeklődésének hatalmát. A shopom igen erősen túlárazott termékeket árul és két kézzel kapnak utána a szülők a gyerekek boldogságának érdekében, csak mert a kedvenc játékuk neve van ráírva. Igen nem több, ennyit tud. A játékpiac bevételei évről évre növekednek és nem pici ütemben. Jópár éve én is dolgoztam egy konzol boltban, akkor még 1 boltjuk volt, ma már 20+. Egy exem képes volt akár havi 100 ezret beleölni felszerelésbe és játékokba a fizetéséből. 23 évesen. A kooperatív játékok pedig kivétel nélkül mind fizetősek valamilyen formában. Pubg 30 euró, Fortnite az alapjáték ingyen van de minden 2 havonta kijött seasonért fizetni kell. És fizetnek. Csak Magyarországon közel 1 milliós táboruk van. Szenvedélybetegséggé alakultak ki ezek a játékok, amivel már a WHO is komolyan foglalkozik. Erre bizony talicskázzák a pénzt. De tovább megyek. Mindenki vágyik az 5 perc hírnévre. A legtöbb tartalomfogyasztó (youtube és twitch néző) hirtelen szintén tartalomszolgáltató lett. Hogy milyen minőségben az most lényegtelen. Azt látják a veteránoktól, hogy ebből meg lehet élni és van is aki szépen megél ebből, leginkább a külföldiek. Van olyan aki éves 130 millió forintnyi bevételről számolt be és közvetlen szponzorációt kap a játék kiadóktól. Sok játék komolyan szervezett esport rendezvényekké nőtte ki magát. És minden játékos képesnek érzi magát erre, hiszen elméletben ehhez nem kell semmit se tennie. Bekapcsolja ott a 4 fal nyugalma között a konzolt, vagy pct és már mehet válogatás és átgondolás nélkül a streamelés. Itt tartunk most... Na most vedd számításba, hogy ehhez kell felszerelés és a játék. És képes bizonyíték van rá, hogy ezt ugye megoldják. Munkámból adódva nyáron nem egy szülő hívott fel, hogy a gyerekének kéne egy gépet összerakni, mit ajánlok max 300 ezerig.


    Utoljára módosítva: Karessz által : 2018-10-05 12:48

  9. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2018-10-05)

  10. #17
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Online magazin indításában szeretnék tanácsot kérni jártasabb fórumozóktól

    Idézet Baross Ferenc eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése



    A célközönség az olvasó, hiszen őket szólítja meg a magazin. A hirdetők meg oda jönnek, ahol az ő célközönségüket el tudják érni.

    Az olvasók jelentős része 10-18 éves lesz. Nem rendelkeznek önálló keresettel, és szűkös a pénztárcájuk, ők jellemzően kevesebbet érnek. Nem értéktelenek, de kevesebbet érnek.
    Én pont másképp látom: az olvasó célközönség lehet akár 2 éves is, annál inkább kattintanak
    A hirdetők adsense-en keresztül nem ODA JÖNNEK, hanem csak hirdetnek a display-en, a Google meg intézi a többit.

    Az egyedi hirdetők más tészta lesz, de az még odébb van szerintem.
    A 10-18 évesek cuki kattintók .
    Sokkal rosszabb egy vértudatos, 30 éves adblock-os



  11. #18
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Online magazin indításában szeretnék tanácsot kérni jártasabb fórumozóktól

    Idézet Karessz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ne becsüld le a gyerekek érdeklődésének hatalmát. A shopom igen erősen túlárazott termékeket árul és két kézzel kapnak utána a szülők a gyerekek boldogságának érdekében, csak mert a kedvenc játékuk neve van ráírva. Igen nem több, ennyit tud. A játékpiac bevételei évről évre növekednek és nem pici ütemben. Jópár éve én is dolgoztam egy konzol boltban, akkor még 1 boltjuk volt, ma már 20+. Egy exem képes volt akár havi 100 ezret beleölni felszerelésbe és játékokba a fizetéséből. 23 évesen. A kooperatív játékok pedig kivétel nélkül mind fizetősek valamilyen formában. Pubg 30 euró, Fortnite az alapjáték ingyen van de minden 2 havonta kijött seasonért fizetni kell. És fizetnek. Csak Magyarországon közel 1 milliós táboruk van. Szenvedélybetegséggé alakultak ki ezek a játékok, amivel már a WHO is komolyan foglalkozik. Erre bizony talicskázzák a pénzt. De tovább megyek. Mindenki vágyik az 5 perc hírnévre. A legtöbb tartalomfogyasztó (youtube és twitch néző) hirtelen szintén tartalomszolgáltató lett. Hogy milyen minőségben az most lényegtelen. Azt látják a veteránoktól, hogy ebből meg lehet élni és van is aki szépen megél ebből, leginkább a külföldiek. Van olyan aki éves 130 millió forintnyi bevételről számolt be és közvetlen szponzorációt kap a játék kiadóktól. Sok játék komolyan szervezett esport rendezvényekké nőtte ki magát. És minden játékos képesnek érzi magát erre, hiszen elméletben ehhez nem kell semmit se tennie. Bekapcsolja ott a 4 fal nyugalma között a konzolt, vagy pct és már mehet válogatás és átgondolás nélkül a streamelés. Itt tartunk most... Na most vedd számításba, hogy ehhez kell felszerelés és a játék. És képes bizonyíték van rá, hogy ezt ugye megoldják. Munkámból adódva nyáron nem egy szülő hívott fel, hogy a gyerekének kéne egy gépet összerakni, mit ajánlok max 300 ezerig.
    Gyakorlatilag mainstreammé vált egy szubkultúra. Ami azt jelenti, hogy megsokszorozódott a benne forgó pénz.
    Ez az egyik legjobb piac, ha valaki azon mélázna esetleg, hogy mi ma jó piac .



  12. #19
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Online magazin indításában szeretnék tanácsot kérni jártasabb fórumozóktól

    A ma 10-18 évesek holnap 28-38 évesek lesznek. 10 év pedig higgyétek el, semmi.

    Mondjuk talán az sem véletlen, hogy az egyház a 7-11 éves korosztályra van rákattanva (pl. iskolai hitoktatás). Pár ezer év alatt tanultak valamit a márkaépítésről (hitépítésről).



  13. #20
    Bölcs
    Csatlakozott
    11-06-24
    Hozzászólás
    1.271
    Begyűjtött 576 köszönetet
    379 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Online magazin indításában szeretnék tanácsot kérni jártasabb fórumozóktól

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A ma 10-18 évesek holnap 28-38 évesek lesznek.

    ezzel egy nagy gond van a gyakorlatban: ha olyan a téma, akkor azt mindig a 10-18 közöttiek fogják olvasni. 2018-ban is, meg 2028-ban is.

    az, ami érdekelt 16 évesen, már nem érdekel.

    egyébként egy ilyen jellegű magazint egyedül is lehet vinni, kitartás, eltökéltség kérdése az egész..



  14. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2018-10-06)

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •