Vittore1982 eredeti hozzászólása
Abban a pillanatban, amint az önvezető kamionok közlekedését engedélyezik, 1 éven belül elterjednek, mint a szélvész. Nem nehéz belátni. Van egy önvezető kamion, amelyik a nap 24 órájában mehet, sohasem beteg, és sohasem áll meg, max. tankolásra. Ezzel szemben ott az emberi vezető, aki max 16 órát vezethetne, de a szabályok miatt még ennyit sem, kell neki pihenés, szükségletei vannak, és hibázhat. Ha az első cég megveszi az önvezető kamiont, ami biztos nem lesz egy új kamion árának százszorosa, mekkora árelőnye lesz a többi céggel szemben? Azok mit tesznek? Hagyják, hogy az olcsóbban szolgáltató konkurrens elvigye az ügyfeleket, vagy bevásárolnak önvezető kamionokból?
Az önvezető autóknál a megosztott autózás lesz a menő, nekem pl. reggel kell fél órát az autó, este ismét, meg hétvégén esetleg utazunk valahová. Ez egy 168 órás hetet feltételezve is max. 15-25 órát jelent. A többi időben áll a garázsban, amit ráadásul külön fizetnem is kell.
Könyvjelzők