Véleményt írtam, nem kell lehülyézni és személyeskedni. Azért mertem ilyet állítani, mert ismerős dolgozott Kia szalonban, és tudja.. Már az előző kommented is sértő volt kicsit, ez pedig szintén, szóval vegyél vissza, ha kérhetem. Leszóltam egy autómárkát, mert van róla infóm, nem Rád irányult a történet. Ettől függetlenül te is elmondhatod a véleményedet, mert az a sajátod.
Kopó alkatrészekről pedig én beszéltam a Kia esetében. Igen, minden autóban van ilyen, de nem mindegy, hogy milyen gyakran kell költeni rá és meddig bírja. A Kia pont erre gyúrt rá, ezért olcsó a termék, mert gyorsan kopó részeket tartalmaz.
Üdv.
Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.
Gregory Stone (2018-04-12), Vittore1982 (2018-04-12)
a kia már egyáltalán nem az olcsó kategória...
Freedom (2018-04-12)
Ezt nem is állítottam. Nincs azzal az autóval semmi gond. Csak a márka íze keserű egy picit. Kinek jobban, kinek kevésbé, hiszen a márka ízének sokszor köze sincs a valósághoz. Viszont senki nem tudja kivonni magát a márkák bűvköréből. Ha nem autó kapcsán, akkor a horgászbot/orsó választásakor. Vagy Műszaki cikk. Vagy élelmiszer. Vagy szolgáltató. Érzelmileg vásárol mindenki.
Ha valaki régen hozzászokott, hogy a Kia a gagyi gyártás csúcsa volt, annak most minden Kia kicsit vérszegény.
Persze, ahogy népszerűsödik, üzletileg jobb árat emelni A 7 év garancia is marketing eszköz, én kíváncsi lennék az apróbetűs részre, mert nem ismerem.
Amúgy akkor korrigálom a korábbi kommentjeimet. Mindent, amit a Kiáról írtam, az kb. 5 évvel ezelőtti állapotot tükröz, de azért nem 20 évet.
Üdv.
De hiszen írtam, ha nem autó kapcsán, akkor a horgászbot/orsó választásakor. Vagy Műszaki cikk. Vagy élelmiszer. Vagy szolgáltató. Érzelmileg vásárol mindenki. Pont hogyan a párodat sem logika mentén választottad, hanem érzelmileg.
Ha nem így lenne, akkor te gép lennél. Csak gép tud érzelemmentesen döntetni. Mintha azt írnád, soha nem veszel levegőt. Érzelmi döntés az is, ha tudatosan nem szimpatikus márkát vásárolsz, hanem a pénztárcádhoz illőt. Miért? Mert legfeljebb keserédes volt a vásárlás. És akkor így az is érzelmi vásárlás.
Nem kell márkabuz1nak hívni ezt. Semmi más ez, csupán szimpátiáról van szó.
Van Dacia és Kia tulajdonos ismerősöm is. Kevesebbet panaszkodnak, mint én a Hondamra, pedig megbízható jószág az is. Minden új autó már tervezett elévüléssel készül. MINDEGYIK! A másik, hogy minden logikusnak látszó döntés mellett érzelmi döntés van. Ha azt érzed logikus döntést hoztál, akkor a félelemeid domináltak.
Meg.
De a márka bűvköréből senki nem mentesülhet. Pl. van ellenérzésed bármely márkával kapcsolatban? Pl. BMW?
Na, akkor ez is érzelmi alapú. Anélkül, hogy kipróbálnád, nem kell neked. Pedig az adott típust nem is próbáltad soha. Vagy pl. K-Magyarországon a többség "cigány"autónak tartja a Mercedest. Ez is érzelmi alapú.
Vagy pl. próbálj meg egyszer noname fogkrémmel fogat mosni. Majdhogynem nem fog menni.
Márkafüggetlen gondolkodásmód embernél nem létezhet. (én pl. sosem vennék Daciat, még féláron sem, de még negyedáron sem, mert ellenérzésem vannak vele szemben. Nem az autóval kapcsolatban, hanem a márkajelzéssel kapcsolatban)
Vagy pl. Audit vennél, ha korlátlanul gazdag lennél? Mi ez, ha nem a márka iránti szimpátia?
Könyvjelzők