Pont erről beszéltünk a SEO sörözésen
50% tapasztalat és megérzés kell az autóvásárláshoz,
50% szerencse.
Ár/érték arányban egy 800ezer forintos autóval jártam a legjobban, miközben ad hoc autóvásárlás volt egy közvetítőnél (még a motorháztetőt sem nyitottam ki)
Jó, tudom, a többség már megint azt fogja mondani, hogy szerencse csak 10%, pedig nem. Sajna mázli is kell.
Hát én 5 éve vettem egy 10 éves Hondát 1 mihályért. Most ugyanaz 2 mihály. Mármint úgy ugyanaz, hogy a következő generációból egy 10 éveset most nem kapsz meg 2 alatt. Azonos márka és kategória, nem egy hiperűrugrás, mégis dupla áron. A 15 évesemet simán el lehetne adni 1-ért, ami megint csak nevetséges, hiszen ennyire nem értéktartó.
Én nem feltétlenül akarok autót cserélni, de azért igyekszem a piac mozgásának ütőerére helyezni néha a kisujjamat és meg kell állapítsam, hogy brutálisan nőttek a használtautó árak az elmúlt 5 évben. Hogy most azért, mert pont a válságkörnyéki új autók hiányoznak a piacról és kevés van vagy csak mindenki el van eresztve zsével/olcsó hitellel, nem tudom...
Ja a másik, 3 éves használt autók alig 20%-kal olcsóbbak mint a nullkm-es.
Az aláírás nem lehet hosszabb 100 karakternél kivéve a BB kód jelölőt.
Így van, egy 10 éves használt autó vásárlásánál óriási a szerencsefaktor is. Haveromék két autószerelővel nézette át a BMW-t, amit megvett, majd 1 hónap múlva szétesett a váltó. Tehát nincs itt jó tanács... tetszik, egyben van, magyar, szimpi a tulaj? Vedd meg, azt imádkozz.
Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.
Vagy esetleg akkor már a benzint is ők adják 7 évig?
Te hulye vagy. Kibeszelt itt kopo alkatreszrol? Azt minden autoban cserelned kell, markatol fuggetlenul, meg a Toyotadban is, vagy abban semmi nem kopik? Siman lehuzod a kiat, pedig nem is ismered, gyanitom. Csupan annyit irtam, hogy nem hiaba vallalnak 7 evet ra. Ha szar lenne, nem vallalnak.
én sem értem a kia leszólását. Puszta vélemény megy szemben a tényekkel:
https://autosajto.hu/2017/07/04/kia-minoseg/
Mert ezek szerin ti nem láttátok régen milyen volt a kia. Rosszabb volt mint a Suzuki Swift 1.0, vagy mint a MARUTI 800
És ez marad meg a fejekben. (hogy ez utóbbi mit is jelent egy márka esetében, sajnos nincs időm bővebben kifejteni)
Skoda, Dacia szintén ebben a cipőben járnak. Jó-jó autók, nem rosszak, csak hát na. Ha az a márkajelzés nem lenne rajta, megtízszerezhetnék az eladásokat. Régen a gagyi szinonimái voltak ezek a márkák: a KIA, a Suzuki Swift 1.0, Skoda, Dacia, vagy mint a MARUTI 800
Az IFA teherautó márka sem lenne menő márka, sem a Barkas, és a többi és a többi
Utoljára módosítva: Freedom által : 2018-04-12 13:33
Most néztem meg vagy 1000 autót autóneppereknél, mind leharcolt dízel volt 250000+ futással. Márkakereskedéseknél 3 autó volt 2 millió alatt, azok is mind szakadt Opelek. Akkor a hétvégén csinálok egy kört a magánszemélyekkel
A skoda túl jól teljesít, vissza kell venni a kinézetet és a belsőt is, különben lekörözi a VW-t. Nem tudom ki ült mostanában skodában de én simán vennék, márkajelzés ide vagy oda.Skoda, Dacia szintén ebben a cipőben járnak. Jó-jó autók, nem rosszak, csak hát na. Ha az a márkajelzés nem lenne rajta, megtízszerezhetnék az eladásokat.
https://totalcar.hu/magazin/hirek/20...dt_a_skodatol/
Könyvjelzők