Mondjuk ilyenből csillió+1 van a Shutteren is, persze ettől még választhatott a grafikusuk ... khmkhm ... "költséghatékony"megoldást
https://www.shutterstock.com/es/imag...ited-236247622
Mondjuk ilyenből csillió+1 van a Shutteren is, persze ettől még választhatott a grafikusuk ... khmkhm ... "költséghatékony"megoldást
https://www.shutterstock.com/es/imag...ited-236247622
Előfordul az ilyen, már megszoktuk
Azt hiszem az elittársnál valami kis malőr csúszott a hirdetési kampányba, vagy az is lehet, hogy kicsit túltolták ezt a gender témát..
Aztadurva életbe: Jól gondold meg, milyen jelszót adsz meg az Óbudai Parkolási társaságnak! - Tékozló Homár
Az a baj, hogy nagyon kevés olyan szakember van ebben az országban, aki ért is valamit az online marketinghez. Akik értenek, azok persze megkérik a pénzüket, amit a magyar vállalkozó meg sokall. És ezért lehet belefutni olyanokba, hogy "kiguglizott" képeket tesznek rá óriásplakátra, vagy random képeket a közösségi médiára. A szerzői jog meg ugye elment ebédelni.
A stockfotók felhasználásától meg rosszul leszek. Jó a stockphoto, van is helye sok esetben. De randivonalat, zuglói házat reklámozni amerikai fotókkal? Tökéletes fogsorú, fehér fogú, teniszpulcsis amerikaiakkal? Akikről lerí, hogy semmi köze a magyar átlagember kinézetéhez? Nem azt mondom, hogy Szalacsival reklámozzanak, de azért meg lehet találni az egyensúlyt. Egy házépítő cég meg nem tud kimenni egy kész projekthez, csinálni egy fényképet, aztán azt betenni? Az tutira életszerű, s sokkal hitelesebb.
Utoljára módosítva: Vittore1982 által : 2017-04-12 13:15
Régen a prog.hu is küldözgette plaintextben. Nem tudom azóta, jó pár éve nem léptem be.
Mi történt veled? Sokat politizálsz.
A megfigyeléseim szerint a dühös vagy elkeseredett emberek fordulnak a politika felé, mert ott mindig le lehet vezetni az indulatokat azzal, hogy valamelyik felet szidjuk. A többiek csak teszik a dolgukat.
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
Egyeseknek a hétköznapjait is erősen befolyásolják a poltitikai döntések. (nekem pl. a munkámat is)
A közállapotokat elnézve pedig teljesen érthető, hogy úgy általában véve is dühös és elkeseredett lesz az ember ha az ország (és egyben a saját) jövőjére gondol.
Hogy ne legyek teljesen OFF, azért a mostani megmozdulások szlogenjei és transzparensei igencsak értelmezhetőek marketing viccként. Engem pl. mostanába mindenhová "repülővel visznek".
Szakmai alapon lehetne akár beszélgetni is arról, hogy a hazug hülyeséget cáfolni képtelen tömegek csavartak a dolgon egyet és rájátszanak az egészre, hogy nevetségessé tegyék az eredetileg negatívnak szánt kamuhíreket.
Könyvjelzők