Emphus (2013-05-12)
Akkor egy marketing vicc, saját oldalról behúzva:
Felvételi beszélgetés:
Nem mai: hogyan ne lopj tollat nyilvánosan? (Vaclav Klaus)
Kohn kiteszi az akciós táblát: “mák: 900 Ft”, másnap a szomszéd boltban Grün: “Mák 800 Ft” és így tovább naponta száz forintokkkal licitálnak egymás alá. Azt mondja Kohn: Te Grün, ha ez így megy tovább tönkre fogunk menni. Mire Grün: Csak te Kohn, mert én nem tartok mákot.
earnnet (2013-06-14), Portik Zalán (2013-05-17)
Látsz egy fantasztikus lányt egy partin. Odamész hozzá és azt mondod:
"Fantasztikus vagyok az ágyban".
Ez a Direct Marketing.
Látsz egy fantasztikus lányt egy partin. Odamész hozzá és megszerzed a
telefonszámát. Másnap felhívod és azt mondod:
"Szia, fantasztikus vagyok az ágyban".
Ez a Telemarketing.
Barátaiddal vagy egy partin és meglátsz egy fantasztikus lányt. Egyik
barátod odamegy hozzá és rád mutatva így szól:
"Ő fantasztikus az ágyban".
Ez a Reklám.
Látsz egy fantasztikus lányt egy partin. Fölállsz, megigazítod a
nyakkendődet, odamész hozzá és töltesz neki egy italt. Kinyitod neki az
ajtót, fölveszed a táskáját miután ő elejtette. Felajánlod, hogy
hazaviszed, majd ezt mondod:
"Mellesleg, fantasztikus vagyok az ágyban".
Ez Public Relations (PR). (Nyilvános viszony)
Beülsz az autódba, lassan hajtasz a városban és a nyitott ablakon át
minden járókelőnek odakiáltod: "Fantasztikus vagyok az
ágyban!"
Ez a Spam (kéretlen reklámküldemény).
Látsz egy fantasztikus lányt egy partin. Ő odamegy hozzád és így szól:
"Hallom, fantasztikus vagy az ágyban".
Ez a Brand Recognition (Márkafelismerés).
És ha az aktus után azt mondja: "Hááát, tényleg fantasztikus vagy az
ágyban!"
Akkor az a vásárlói elégedettség.
És ha hozzád megy, akkor az a márkahűség!
Petya0426 (2013-05-17)
Ezen nagyot nevettem!
Immár kb. 100. alkalommal ezen a fórumon.... :|
Jaja, volt már párszor... de a szándék is fontos
Entity.hu "Látsz egy fantasztikus lányt egy partin." >> Google
Botond (2013-05-17)
Sajnálom, mra ez jutott...
Könyvjelzők