Nem ma, hanem az előző héten, de Apa lettem
Baross Ferenc (2017-04-20), Bruk (2017-04-19), djarni (2017-04-21), dolcsi (2017-04-19), DomainFlotta (2017-04-21), esotanc (2017-04-20), Freedom (2017-04-19), harzol (2017-04-21), pooly (2017-04-24), tolerancia (2017-04-19), yatoo (2017-04-19)
Végre olvasható a könyvem és szuper illata van
Hosszú lesz, de nagyon meglepődtem, hogy ügyfélszolgálat tud így is működni, ki kell írni magamból:
Céges weblapjainkon azt vettem észre, hogy a contact formokon (egy külső modult - Simple Email Form - használunk) át érkező megkeresések egy része az éterben elvész. Ezt onnan tudom, hogy a spamek szűrésére egy másik addont (Cleantalk) használunk, amelynek a kezelői felületén át látszódott, hogy milyen email és milyen ip címről próbálkozott valaki, de maga az email a beállított címre már nem jött meg. Ilyen esetekben mindig írtam egy-egy emailt az érdeklődőknek, hogy ezer bocsánat, látjuk, hogy érdeklődtek, de nem látjuk, hogy mi iránt, mert elveszett a levél.
Először azt gondoltam, hogy a spamszűrő Cleantalk addon vacakol, ezért írtam a supportnak. Közben még a support válasza előtt rájöttem, hogy valójában a hiba a contact form modulban van (ha új lapot/ablakot is nyit a látogató, és azon is van contact form, akkor annak a tokenje lesz érvényes, és más, korábban megnyitott lapokról nem megy el az üzenet). Írtam a Simple Email Form készítőinek is, de ők megmagyarázták, hogy ez így természetes, nem kívánnak a viselkedésen javítani.
Jeleztem a Cleantalknak, hogy bocs, vak lárma volt, és itt jön a meglepetés:
Vissza írtak, hogy ha ilyen félelmem van, hogy elvész a contact form az éterben, akkor szívesen lefejlesztik, hogy az üzenet, illetve a többi mező tartalmát is rögzítse a rendszerük a feladó címe és az ip cím mellett. Látják, hogy Simple Email Formot használunk, ez népszerű modul, másnak is biztosan hasznos lesz.
Jelezték, hogy a következő napokban fognak pár teszt kitöltést csinálni, ne lepődjek meg, ha levél érkezik. Mindezt ingyen...
Ma, 5 nap után jött a levél a Cleantalktól, hogy kész a fejlesztés, frissítsek. És mostantól a Cleantalk kezelőfelületén, adatbázisban látom a küldött üzenetek minden egyes részletét. Magyarul egy másik plugin hibája miatt elvégeztek egy fejlesztést, csak azért, hogy egy felhasználójuk nyűgjén segítsenek. Megdöbbentem, hogy még létezik ez a hozzáállás.
Ezek után az a minimum, hogy mindenkinek ajánlom a szolgáltatásukat (ami egyébként tényleg jó, mert captcha nélkül sem jön spam sosem, mindezt évi 10-20 dollárért...)
Szoktam olvasgatni ezt a témát is, mert jó együtt örülni másokkal, de még soha sem osztottam meg saját boldogságaimat itt.
Tegnap viszont eszembe jutott, mi az, ami a részemről ide kívánkozik.
Az okozott nagy örömet, hogy visszahallottam, hogy egy sörözés alkalmával (sajnos még nem volt szerencsém részt venni egyen sem) e fórum elismert tagjai pozitívan, egymásnak ajánlva beszélgettek rólam.
Tegnap még itt a fórumon is olvashattam erről:
https://entity.hu/titokszoba/23832-i...tml#post368221
https://entity.hu/titokszoba/23832-i...tml#post368226
Nagyon köszönöm a bizalmat és az elismerést, srácok!
Utoljára módosítva: dolcsi által : 2017-04-22 11:55
Könyvjelzők