Oldal: 26 / 27 ElsőElső ... 1624252627 UtolsóUtolsó
Eredmény: 251 - 260 (261) összesen

Téma: Laptop - notebook választás

  1. #251
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Laptop - notebook választás

    Idézet Contu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az Apple a cuccaival anno nagyon jól belőtt egy elég széles célközönséget (pénzesebb egyszeri user), de közel sem megfelelő mindenki számára.
    Hogy nem mindenki jó a MAC, ebben egyetértek, de lefogadom, a közönség 98%-nak pont elég lenne. De ugye van egy "betokosodott" gondolkodás, és csak a WIN. Na ez az, amit én nem értek. De sebaj.

    A pénzesebb user úgy érted, hogy 110.000 forintért vettünk a páromnak egy ugyanilyen 4 éves gépet, vagy hogy ha ma leejteném a gépemet a földre, holnapután simán visszavásárolnám a piacról valamelyik hasonmását 100.000 forintért? De most komolyan, már ott tartunk, hogy veszek 100ezer forintért egy gépet, az az user már pénzesnek tűnhet?

    Meséljétek már el, egy "átlag ember", aki nem pénzes, az hogy és mennyiért vesz manapság gépet? Most vagy mellettem ment el a világ, és valamit nem veszek észre, vagy mellettetek. Tényleg 100ezer forintos gépvásárlás a a felső osztály játékszere?

    Idézet apacska eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Van egy Asus laptopom,
    Nagyszerű. De tényleg!
    Így kell ezt csinálni, minden más csak "rizsa". (pl. volt, de elajándékoztam, lenne, de inkább lecseréltem, a szomszédom ismer valakit, akinek van 6 éves laptop a kezében és csak azt használja)

    Egyébként pedig ez a RAM is a WIN játészere, az az oprendszer "követel" mindig többet, ez a gép ami nálam van, vígan elvan 4 RAM-al. Eddig még egy program sem hisztizett, hogy neki nem lenne elég a 4 RAM.
    WIN-en elhiszem, hogy ez már kicsi, láttam rá megannyi példát. A WIN mindig több pénzt követel az usertől, mint a MAC. Sokkal többet. Egyszer-kétszer bővítésért ordít, aztán pedig gépcserét. WIN sors. Sajnos ismerem.



  2. #252
    Szerkesztő
    Csatlakozott
    12-12-07
    Hozzászólás
    280
    Begyűjtött 124 köszönetet
    99 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Laptop - notebook választás

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Hogy nem mindenki jó a MAC, ebben egyetértek, de lefogadom, a közönség 98%-nak pont elég lenne. De ugye van egy "betokosodott" gondolkodás, és csak a WIN. Na ez az, amit én nem értek. De sebaj.

    A pénzesebb user úgy érted, hogy 110.000 forintért vettünk a páromnak egy ugyanilyen 4 éves gépet, vagy hogy ha ma leejteném a gépemet a földre, holnapután simán visszavásárolnám a piacról valamelyik hasonmását 100.000 forintért? De most komolyan, már ott tartunk, hogy veszek 100ezer forintért egy gépet, az az user már pénzesnek tűnhet?

    Meséljétek már el, egy "átlag ember", aki nem pénzes, az hogy és mennyiért vesz manapság gépet? Most vagy mellettem ment el a világ, és valamit nem veszek észre, vagy mellettetek. Tényleg 100ezer forintos gépvásárlás a a felső osztály játékszere?



    Nagyszerű. De tényleg!
    Így kell ezt csinálni, minden más csak "rizsa". (pl. volt, de elajándékoztam, lenne, de inkább lecseréltem, a szomszédom ismer valakit, akinek van 6 éves laptop a kezében és csak azt használja)

    Egyébként pedig ez a RAM is a WIN játészere, az az oprendszer "követel" mindig többet, ez a gép ami nálam van, vígan elvan 4 RAM-al. Eddig még egy program sem hisztizett, hogy neki nem lenne elég a 4 RAM.
    WIN-en elhiszem, hogy ez már kicsi, láttam rá megannyi példát. A WIN mindig több pénzt követel az usertől, mint a MAC. Sokkal többet. Egyszer-kétszer bővítésért ordít, aztán pedig gépcserét. WIN sors. Sajnos ismerem.
    Működött jól 4 GB RAM-mal is, csak nagyon ölte az SSD-t, mert gyorsítótárnak használta az op. rendszer amikor elfogyott a RAM.
    Kb. 20 böngésző füllel használtam, az eléggé ette a RAM-ot.
    Nem hisztizik a Win sem, hogy nem elég a memória, ha több van a gépben, akkor többet eszik, ha kevesebb, akkor annyit.
    Nem akartam, hogy idő előtt meghaljon, ezért inkább tettem bele használt RAM-ot kb. 7 000 forintért.

    Telefonom az iPhone 7 plus, tudom hogy milyen "fluid" az op. rendszer.



  3. #253
    Bölcs
    Csatlakozott
    11-06-24
    Hozzászólás
    1.272
    Begyűjtött 576 köszönetet
    379 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Laptop - notebook választás

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Hogy nem mindenki jó a MAC, ebben egyetértek, de lefogadom, a közönség 98%-nak pont elég lenne. De ugye van egy "betokosodott" gondolkodás, és csak a WIN. Na ez az, amit én nem értek. De sebaj.

    A pénzesebb user úgy érted, hogy 110.000 forintért vettünk a páromnak egy ugyanilyen 4 éves gépet, vagy hogy ha ma leejteném a gépemet a földre, holnapután simán visszavásárolnám a piacról valamelyik hasonmását 100.000 forintért? De most komolyan, már ott tartunk, hogy veszek 100ezer forintért egy gépet, az az user már pénzesnek tűnhet?

    Meséljétek már el, egy "átlag ember", aki nem pénzes, az hogy és mennyiért vesz manapság gépet? Most vagy mellettem ment el a világ, és valamit nem veszek észre, vagy mellettetek. Tényleg 100ezer forintos gépvásárlás a a felső osztály játékszere?


    ne haragudj, nem akartalak megbántani azzal, hogy nem rólad beszéltem

    Nem, nem a te 6 éves géped a mérvadó, hanem az új termékeik. De ha jól rémlik magáról az almáról írtam, hogy jól bepozícionálták a lehetséges vevőkört. Anno. Régen. A pénzes(ebb) egységsugarú usereket. Az Apple-nek az a lényeg, hogy az új cuccait vegyék, remek, hogy te 100-ért tudsz venni egy 6 éves gépet, de ez a vállalatot nem nagyon érdekli, az már inkább, hogy az XS szifont ki veszi meg 450-ért, meg az új Air-eket félmillióért.

    Mert ahhoz, hogy te vehess egy hatévest százért, valakinek meg kell venni az újat ötször ennyiért. Amit te csinálsz, az megéri (neked), amit a valaki az újjal, az már nem annyira (neki) (Az Apple-nek viszont annál inkább).

    Amúgy a kezelhetőség és a kényelem csak szokás kérdése. Ha nem történik nagy katasztrófa, akkor aki az almát szokta meg, az az almánál marad, aki a windows-t (androidot) az meg az utóbbinál. Engem speciel nem tud meggyőzni senki az Apple-re cserélésről, mert nincs rá ok, a gépem tökéletes már 4 éve, miért is cserélnék és szoknék meg egy másik (sokkal zártabb) rendszert? Még akkor sem, ha nem áraznák túl ilyen pofátlanul a cuccaikat.
    Én meg pláne nem akarok meggyőzni senkit, ennyire nem érek rá, na meg mindenki tudja mi a jó neki.



  4. #254
    Új tag
    Csatlakozott
    11-01-22
    Hozzászólás
    24
    Begyűjtött 32 köszönetet
    15 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Laptop - notebook választás

    Asus ROG G751JY-m van, hasonló árban ( 200k-ért vásároltam ezt a modellt, ezekkel a specifikációkkal használtan,teljesen hibamentesen.) Mondjatok hasonló alternativát mac vonalon, vagy bárhol, 17" matt g-sync ips kijelző, Intel i7-4720QM - HTT+BOOST 8× 3.6oo MHz, 1 terra HDD + 240GB SSD, 32 gb ram, 4 GB Nvidia Geforce gtx 980 + Intel HD 4600, vörös háttér villágitos magyar bill, két különálló ventillátoros passziv rézhütés,egyébként ezek 4 éves gépek, 2015-ben jelent meg.

    Leginkább MAC vonalon érdekelne,hogy ilyen videókártyával és esetleg CPU-val, rammal , mennyi lenne az alternativa ?



  5. #255
    Rubyist Geri logója
    Csatlakozott
    07-12-15
    Hely
    \x90
    Hozzászólás
    5.749
    Begyűjtött 1.432 köszönetet
    895 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Laptop - notebook választás

    Idézet djarni eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Én egyetlen ok miatt nem veszek azt: van versenytársa bőven, ami hozza ugyanazt azonos áron, vagy olcsóbban. Ettől még persze jó alternatívának tartom, ha valaki áldoz rá.
    En szivesen veszem ha mutatsz ilyet, de szerintem nem igazan van. A Mac legnagyobb elonye, hogy egy kezben van a hardware es a szoftver es ezert is mukodik jobban egy akar gyengebb konfiguracioval is egy olyan laptopnal, ahol a szoftver nem kifejezetten arra a hardware-re irodott.
    A Microsoftnak Surface reszben hozza ezt, de ott meg mindig ott a problema, hogy a windows nyiltforrasu programozasra alkalmatlan. Linux-al meg nem tudsz olyan laptopot mondani ami gordulekenyen fejfajas nelkul mukodik.

    Idézet Contu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Engem speciel nem tud meggyőzni senki az Apple-re cserélésről, mert nincs rá ok, a gépem tökéletes már 4 éve, miért is cserélnék és szoknék meg egy másik (sokkal zártabb) rendszert? Még akkor sem, ha nem áraznák túl ilyen pofátlanul a cuccaikat.
    Linuxot hasznalsz? Mert a Windowsnal a MacOS nem zartabb, eleg nagy resz nyiltforrasu.
    Egyebkent en nem hiszek a megszokasban. Nekem volt par felsokategoria Android telefonom, az elso root-altam, szarakodott, a masodikat mar nem root-oltam, az is szarakodott, a harmadik szinten szarakodott, de addig mindig ugy voltam vele, a laptop az Macbook, legyen a telefon mas, nameg nem is akartam kiadni egy vagyont egy iphone-ert(bar az androidos telefonjaim se voltak olcsok). Aztan egyszer tele lett a tokom es vettem egy iphone-t. Ez 4 eve volt, ugyanazt a telefont hasznalom, eddig mindig mukodott, semmi gondom nem volt vele. Mostmar cseres lesz sajnos, mert odacsuktam a kocsiajtoval nemreg amikor kiesett a zsebembol, de ha az nem tortent volna, akkor esetleg azert vennek ujabbat, mert abban megfog valami.


    If debugging is the process of removing software bugs, then programming must be the process of putting them in.
    Ruby blog
    Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
    Respect all, fear none

  6. #256
    Bölcs dolcsi logója
    Csatlakozott
    09-05-15
    Hozzászólás
    1.808
    Begyűjtött 358 köszönetet
    227 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Laptop - notebook választás

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    6 éves WIN laptopot mutassatok már kérlek, mert ami most ott van a kezetek alatt az egyik sem 6 éves laptop, ugye hogy ugye?
    Én most egy 2012 áprilisában vásárolt Dell Inspiron laptopról írom ezt. Ez csak a Dell belépő szintű i3-as procival szerelt Inspiron sorozata.
    Több mint 7 éve be van kapcsolva. Szó szerint értsd! Ez olyan ritkán van kikapcsolt állapotban, hogy az üzemórák száma több mint 7 évnyi.
    Rengeteget használom az ágyban is, pontosan úgy, ahogy nem ajánlott. Pár hónapos korában le is esett fél méterről.

    Van egy 2013 októberében vásárolt androidos mobilom is (Honor 6). Lassan betölti a 6. életévét.
    Azt várom, hogy végre kinyiffanjon, és akkor veszek megint valamit, ami ár-érték arányban kiemelkedő.



  7. The Following 2 Users Say Thank You to dolcsi For This Useful Post:

    djarni (2019-07-30), Freedom (2019-07-30)

  8. #257
    Bölcs djarni logója
    Csatlakozott
    08-05-08
    Hely
    Székesfehérvár
    Hozzászólás
    5.290
    Begyűjtött 597 köszönetet
    460 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Laptop - notebook választás

    Szerintem felesleges erről tovább beszélni, mert mindig ugyanazok az érvek hangzanak el. Valaki bejön ide kérdezni 1-2-3-5 évente, hogy mit vegyen, és mi meg leírjuk ugyanazokat, totál nincs értelme


    Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.

  9. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Freedom (2019-07-30)

  10. #258
    Új tag
    Csatlakozott
    12-01-03
    Hozzászólás
    21
    Begyűjtött 6 köszönetet
    6 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Laptop - notebook választás

    Csak, hogy teljesebb legyen a kép, zárszóként pár szó a linux-ról is, függetlenül attól, hogy a kérdést felvető vélhetőleg windows-on használná a gépet.

    Idézet Geri eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Linux-al meg nem tudsz olyan laptopot mondani ami gordulekenyen fejfajas nelkul mukodik.
    5 éve használok egy Lenovo Thinkpad L540-est linux-szal. Működik out of the box, nem kellett semmit hegeszteni hozzá, klikk-klikk Linux Mint telepítés és azóta is probléma nélkül megy.
    17 éve nem használok windows-t, max. virtuális gépben vannak (win98, XP, Win10) ha tesztelni kell valamit.

    Idézet Geri eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nekem volt par felsokategoria Android telefonom, az elso root-altam, szarakodott, a masodikat mar nem root-oltam, az is szarakodott, a harmadik szinten szarakodott...
    6 éve használom probléma nélkül az S3-ast (gyári android, nincs root-olva). Igaz lassan cserélnem kell, mert néhány alkalmazás már nem fut ezen a kernel verzión és hát a tempója is megkopott már. Eljárt felette az idő.

    Én noti párti vagyok, 95%-ban dokkolóban használom, külső monitorral és perifériákkal.
    Nincs szükségem desktop gépre, és energiafelhasználás szempontból is előnyösebb (főképp ha nincs dedikált vga) a noti.
    Egyébként ha nem mac, akkor én a Lenovo, HP, Dell üzleti modelljei között keresgetnék, legyen az használt vagy új.



  11. #259
    Rubyist Geri logója
    Csatlakozott
    07-12-15
    Hely
    \x90
    Hozzászólás
    5.749
    Begyűjtött 1.432 köszönetet
    895 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Laptop - notebook választás

    Idézet belanna eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    5 éve használok egy Lenovo Thinkpad L540-est linux-szal. Működik out of the box, nem kellett semmit hegeszteni hozzá, klikk-klikk Linux Mint telepítés és azóta is probléma nélkül megy.
    Kerdes hogy mire hasznalod? Mert azon sajnos millio dolog nem fut rendesen. En egyebkent szivesen valtanek teljesen Linux-ra, de ez ami mindig visszatart.

    Idézet belanna eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Egyébként ha nem mac, akkor én a Lenovo, HP, Dell üzleti modelljei között keresgetnék, legyen az használt vagy új.
    En nezegettem a Dell XPS-eket, de nem annyival olcsobb mint a Mac, hogy megerje valtanom. Bar ha nem jon ki egy normalis Macbook par even belul, akkor lehet kenytelen leszek annak adni egy eselyt.



  12. #260
    csótány
    Vendég

    Alapbeállítás re: Laptop - notebook választás

    Idézet Geri eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    En nezegettem a Dell XPS-eket, de nem annyival olcsobb mint a Mac, hogy megerje valtanom. Bar ha nem jon ki egy normalis Macbook par even belul, akkor lehet kenytelen leszek annak adni egy eselyt.
    A Macbook-ok most gyökeresen megváltoznak azt nem érdemes jelenleg venni, meg kell várni mig kijönnek az újak, mert a mostaniak silány billentyűzettel jönnek elég sok bennük a tervezési hiba. Az újakban ezeket már kiküszöbölik (reméljük).

    Én amit még próbáltam és egyedül a trackpad-on csúszott el az a Microsoft Surface Laptop 2 volt, nem lehetett benne azt állítani, hogy a trackpad scrollozásnál hány sort jelentsen a görgetésnél, ennek ellenére elég jó kis gép volt, csak az a fránya trackpad, nem tudom miért nehéz elérni az apple-t ezen a téren, de olyant vagy jobbat még csak macbook-okban találtam.



A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •