Szerintem ezeknek a kerdeseknek erdemes lenne uj temat nyitni.
Szerintem ezeknek a kerdeseknek erdemes lenne uj temat nyitni.
@fopej igen érdemes lenne.
Bár a keresőmarketingen beül van adwords alfórum, meg egy-két téma, de az élet szerintem ezt meghaladta.
Ami feldobtál is érdekes, a google-n belül van még néhány pl.: display, discovery stb, aztán FB ad is elég széles, sok taktikai lehetőséggel, szóba került a taboola, de ezekből a "retargeting-tartalmi" hálók hirdetési lehetőségeiből is rengeteg van.
A fórum "ereje" lehetővé tenné, hogy ne csak politikai hittérítés, hanem szakmai trécselés is legyen.
Nem véletlen, hogy a seo témák elvesztek, ennek fő oka a google.
A serp többször átalakult, a lehetőségek jócskán beszűkültek, az ügyfeleknek már egyre kevésbé éri meg erre költeni.
Ettől aztán a díjak is régóta csökkenőben vannak.
Ez ellentmondásos - a folyamatos változás inkább intenzív beszélgetést generálna. Átvette a Facebook a fórum szerepét. A régi motorosok lassan kikopnak, az újaknak meg eszébe se jut, hogy ne Facebookon Redditen menjen a diskurzus.
Az árak csökkenése inkább a nagy számban megjelenő kezdőknek köszönhető inkább. Rengeteg friss vállalkozó lépett színre szolgáltató és ügyfél szerepben is.
earnnet (2021-12-09)
A fórum már túl statikus, ha kérdés van, azonnali választ vársz, erre ott a Facebook csoport. Az ügyfelek sem várnak ennyit, FB csoportposzt után általában az első értelmes ajánlattevővel letárgyalnak, ehhez csak ismerned kell, kb. mire van szüksége. Itt már akkor elbukhatsz a versenyben, ha az FB csoportra nincs beállítva értesítő, és későn érkezel.
Szerintem ez nem az ertesiteseken mulik. En facebookon meg redditen ugyanugy visszamegyek 1-2 napos kommenteket olvasgatni ha erdekel a tema. Nem is a platform a problema. Egyszeruen szerintem ez a core temakor ami az entity mogott volt, nem annyira relevans mint anno. Mi is fejlodtunk es sokan elmentunk mas iranyba, mint amiert a szél eredetileg idehozott minket.
Könyvjelzők