ez az egész tök ****a lenne, ha nem lenne az IKEA-s húsgolyó is egy ízetlen fos.
ez az egész tök ****a lenne, ha nem lenne az IKEA-s húsgolyó is egy ízetlen fos.
A húsgolyó kétperces munka. Fogod a darálthúst, beízesíted, begyúrod. Ha rizst is adsz hozzá, akkor tök jó lesz paradicsomos húsgombócnak. Ha zsemlét meg fokhagymát, akkor fasírt lesz. Ha kicsit másképp fűszerezed, akkor csevapcsica. Minden országban megvan a megfelelő változata.
Kicsit túlzásnak érzem azt, amilyen hype az IKEA-t éri. A bútorok semmit sem érnek, arra készültek, hogy minden évben költözve megveszed, aztán év végén odaadod a karitásznak. Nem arra, hogy Magyarországon évtizedekig használják. Az egész felső emelete egy túlárazott kacatbolt, de olyan van másik húsz darab, One Euro Market, Goods Market és társai.
Az étterme nagy moslék, még a budapesti árakhoz mérten is túlárazott, és egyáltalán nincs benne semmi különleges. Az általuk árult mindenféle gyümölcslevek szintén túl vannak árazva, az emberek meg veszik mert nagy, svéd feliratok vannak rajtuk. Az egyetlen jó dolog az IKEA-ban, hogy amikor Budapestre megyek, le tudom tenni valahol a kocsit egész napra, és iszok néhány kávét, meg veszek a gyereknek fánkot. De ezt bármilyen parkolóház megtenné, kávézó is kismillió van.
Tök érdekes, hogy amiket itt felsoroltál, azok közül szinte mindenről ezzel ellenkező véleményem lett.
Tételesen, ahogy én látom ezeket:
1. Húsgolyó készítés nem kétperces munka, és nem is 3-4-5.
2. A bútorok a kategóriájukhoz képest a legjobb minőségűek. Egyben költöztetni tényleg nem lehet őket, de visszavásárolják tőled, az új bútorokat meg a szobádig viszik (olcsón), és akár össze is szerelik neked.
3. Olcsónak számítanak a kategóriájukban és az ebben képviselt minőségükhöz képest. (Nem tömörfa bútorok, de a Jyskben kaphatóknál szerintem magasabb minőséget képviselnek és szebbek is.)
4. Az étteremben a kaják szerintem meg éppen hogy olcsók és finomak.
5. A budaörsi tényleg óriási parkolóban meg eddig nekem mindig vadászni kellett a felszabaduló helyekre, így az egyetlen általad felhozott jó dolog nekem pont negatívum volt eddig minden alkalommal. (hétvégeken voltam)
Utoljára módosítva: dolcsi által : 2020-01-30 10:45
Nekem is az a tapasztalatom ami dolcsinak, mondjuk en husgolyot nem keszitek, igy abban nem tudok allast foglalni, es enni mar regen ettem az ikeaban, de akkor latszott, hogy hetkoznap a kornyekrol is odajartak enni emberek, nem az ott vasarlokkal volt tele az etterem.
A butorok egyebkent teljesen jol koltoztethetoek, csak szet kell oket szedni. En tavaly 160nm-es hazbol koltoztem es minden butor ikea volt, a nagyobbakat szetszedve, leelvedozve serulesmentesen sikerult atkoltoztetni.
If debugging is the process of removing software bugs, then programming must be the process of putting them in.
Ruby blog
Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
Respect all, fear none
Magyarországhoz képest óriás brendek találkoztak (kommunikáltak egy nyilvános térben). Ennek semmi köze a húsgolyókhoz vagy bútorokhoz. Nem hiszem el, hogy egyikőtük sem látja át, ami a többezer ("hozátok képet amatőr emberek") lájolkó látta.
Szerintem ti most csak trolkodtok kicsit (jó értelemben). Remélem igen.
Én csak nem éreztem késztetést, hogy a marketing részéről megnyilvánuljak.
Érdekesebbnek találtam azt, hogy Vittore mennyire különböző véleménnyel van az Ikeáról, mint én. Ez teljesen más téma, mint a facebookos kommentviadal, és el is térítettük vele a témát. Részemről nem volt ilyen szándék.
De hogy visszatérjünk:
Annyiban a Schobert Norbert botrányával kapcsolatos sok-sok brand általi megnyilvánulás is hasonló volt, hogy most divat lett/lesz meglovagolni a nagyobb figyelmet kapott történéseket. A Lidl és Ikea esetében még a megjelenés helye is azonos volt.
Szerintem ez hamar unalmassá fog válni.
Mivel a fórumon itt mindenki tartalomkészítési/tartalomterjesztési/SEO szakember vagy growth hacker, így az nem újdonság, hogy egy gigász végre helyén kezeli a közösségi médiát. Az Index hozta le úgy, mintha ez csoda lenne. Nem az, ez a munkájuk, és jól végzik. Ennek tényleg örülök, mert így lehet ezeket a platformokat ügyesen használni. Ami nekem személy szerint tetszik ebben, hogy magyar szakemberek csinálják. Végre van itthon is sok olyan ember, aki ért hozzá, élvezi, és jó is benne.
Nekem az IKEA-val szemben van ellenérzésem, talán abból fakad, hogy minden túl "svédnek" mutatkozik náluk. Valamiért Magyarországon az érzem, hogy az IKEA húsgolyója a HÚSGOLYÓ, a bútorai a BÚTOR, pedig ezek egyikében sem különösebben nagy szám. Az éttermükben tényleg sokan vannak, de hát az Örs vezér terén nem nagy lutri menzát nyitni Nekem nem az ő főztjük jelenti a jó kaját, de én el vagyok kényeztetve, mert saját szakácsom van. Hogy az Örs vezér terén mit ennék, az tényleg kérdéses, 13 éve nem kellett ezen törnöm a fejem. Fogalmam sincs.
én személy szerint túl sokat mozogtam marketinges, nagycéges körökben az elmúlt két és fél évben ahhoz, hogy az ilyen "spontán" heppöningektől ne kapjak azonnal hányingert.
Ide kapcsolódóan küldeném a zseniálisra sikeredett szia uramot, aki ezekben a körökben mozog, az mondjuk nem nevet rajta, hanem okádik az bevillanó flashbackektől. Szóval ja, olyan volt ez a brandek találkozása, mint az X-faktor. Erőltetett.
Könyvjelzők