laszloberndt eredeti hozzászólása
Szerintem ott kezdődött el a vége, amikor egy lelkes csapat, akik ingyen építették egy egyetemi projektként, azt vették észre, hogy a rendszer és a márkanév valakié lett valahogy, majd az kb. egymilliárdért gazdát cserélt.
Onnantól kezdve ez már csak üzlet lett, azaz megvették vele a piacot, és a reklámfelületet, azaz bele lehet fulladni a reklámba.
De fejlesztésre, a modern technológiák bevezetése már nem volt motiváció, már nem volt pénz, az alkalmazottak a fizetésért már nem vállakoznak egy teljes átalakításra, modern technológiák bevezetésére, a mai igényeknek kiszolgálására.
Az ember a saját online vállalkozásába a szívét, lelkét beleadja, a másét meg jó pénzért tisztességgel működteti, fejleszti (munkaidőben), ha megmondják, hogy pontosan mit is kérnek és azt meg is fizetik.
Én és az ismerőseim többsége szinte már sosem nézi az iwiw-et, de a facebook-on annál inkább ott van, és aktív
Könyvjelzők