Oldal: 1 / 6 123 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (54) összesen

Téma: Chat szolgáltatás weboldalon / blogon

  1. #1
    cubafiesta
    Vendég

    Alapbeállítás Chat szolgáltatás weboldalon / blogon

    Nektek mi a véleményetek a chat szolgáltatásról egy weboldalon/blogon?

    van/lenne értelme használni?

    ha van, akkor milyen témakörökben?

    autó
    bank, hitel
    egészség
    utazás
    seo, weboldal készítés
    webshop

    a teljesség igénye nélkül

    én személy szerint örülnék, ha az oldalon amit olvasok lenne egy chat ablak (vagy ha szebben akarjuk nevezni, akkor egy azonnali kapcsolat) és ott helyben feltehetném a látogatói/vásárlói kérdésemet.

    persze ez a kérdés sok problémát magával vonzz. de erről is essen szó és teljesebb lesz a kép!



  2. #2
    Bölcs Harder logója
    Csatlakozott
    07-05-05
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.875
    Begyűjtött 173 köszönetet
    111 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Chat szolgáltatás weboldalon / blogon

    Van értelme és amennyire a munkám során tapasztaltam, használják is, csak sok idő meg türelem kell hozzá, hogy ha te adod a supportot.



  3. #3
    Bölcs princess logója
    Csatlakozott
    08-07-10
    Hozzászólás
    793
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Chat szolgáltatás weboldalon / blogon

    Én sokkal hasznosabbnak találok egy faliújság jellegű szolgáltatást, mint egy chatet. Ahhoz nem kell akkora rendelkezésre állás. Bárki bármikor kötetlenül kommunikálhat a másikkal és mások is értesülhetnek az éppen aktuális információkról. A Google Friend Connect-nek kiváló faliújság szolgáltatása van, amivel egyben még szociális hálózatot is építhetsz.
    http://www.google.com/friendconnect/home/gadgets?hl=hu



  4. #4
    'Say Hello To My Little Friend'
    Csatlakozott
    07-10-21
    Hely
    Közös többszörös
    Hozzászólás
    4.216
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Chat szolgáltatás weboldalon / blogon

    A legnagyobb baj, hogy bár úgy tűnik real, még sem az. Én eddig ahol találkoztam hasonlóval használni még nem tudtam.

    stef



  5. #5
    cubafiesta
    Vendég

    Alapbeállítás re: Chat szolgáltatás weboldalon / blogon

    Idézet Harder eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Van értelme és amennyire a munkám során tapasztaltam, használják is, csak sok idő meg türelem kell hozzá, hogy ha te adod a supportot.

    @Harder
    a sok türelmet és energiát le lehetne csökkenteni azzal, hogy mondjuk csak munkaidőben lenne elérhető a szolgáltatás? mittomén 8-18 óráig.

    @Princess
    mindjárt beleolvasok a gugli cuccába. remélem nem feliratkozós, beregelős faliújságról van szó, mert sokszor a kommunikációnak a reg szab határt.

    @Stef
    értem, de ha "elvileg" valaki ezt rendesen csinálná, akkor működnie kellene a dolognak nem?
    és ha tudnád használni, használnád?



  6. #6
    'Say Hello To My Little Friend'
    Csatlakozott
    07-10-21
    Hely
    Közös többszörös
    Hozzászólás
    4.216
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Chat szolgáltatás weboldalon / blogon

    értem, de ha "elvileg" valaki ezt rendesen csinálná, akkor működnie kellene a dolognak nem?
    és ha tudnád használni, használnád?
    Igen mindenképpen, jó dolog lenne alapesetben

    stef



  7. #7
    Barát ariel logója
    Csatlakozott
    07-07-13
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    901
    Begyűjtött 125 köszönetet
    88 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Chat szolgáltatás weboldalon / blogon

    Cuba, a te profilodban vannak igen jól működő példák, pl : http://www.tripadvisor.com ahol utazási élményeidet vagy bosszuságaidat meg tudod osztani a többiekkel. Én mindenképp faliújság vagy vendégkönyv formájában oldanám meg a kérdés feltételi lehetőséget, így + értékes tartalomhoz juthatnál.



  8. #8
    cubafiesta
    Vendég

    Alapbeállítás re: Chat szolgáltatás weboldalon / blogon

    értem.

    tehát eddig nagyjából arra fele kanyarodunk, hogy lenne értelme.

    persze itt jönnek a megvalósítással kapcsolatos kérdések.

    1. hová kerüljön az oldalon belül (jobb alsó sarok, bal alsó sarok...stb)
    2. hogy lehetne "életre hívni"? (állandóan látható lenne? vs valami gomb vagy linkre kattintás után jelenne meg)
    3. design
    4. az ablak mérete
    5. letiltások (ha valaki nem jó szándékkal használja)

    ....stb. mik lehetnek még a buktatók/felmerülő kérdések?



  9. #9
    'Say Hello To My Little Friend'
    Csatlakozott
    07-10-21
    Hely
    Közös többszörös
    Hozzászólás
    4.216
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Chat szolgáltatás weboldalon / blogon

    A starkingen ez egész jól használható. Mutatja, hogy melyik bolt aktív és csak oda írsz.

    http://www.starking.hu/

    jobb oldalt található ez a rész!

    stef



  10. #10
    Barát ariel logója
    Csatlakozott
    07-07-13
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    901
    Begyűjtött 125 köszönetet
    88 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Chat szolgáltatás weboldalon / blogon

    Persze, had lássa a látogató, mondjuk az utolsó 10 vélemény vagy kérdés megjelenhetne a baloldalon alul egy blokkban, lapozóval. Valószínű regisztrációs megoldásra is szükséged lesz, hogy ne firkálják tele marhaságokkal. Egy menüpontba is kilehetne tenni a navigációba, bár már látom 2 sorban is alig van hely. Természetesen moderálható legyen, html szűrő beiktatásával a linkelgetők végett. Ugye a Web2.0 alapja a közösségi komunikáció lehetősége.



Oldal: 1 / 6 123 ... UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •