Eredmény: 1 - 7 (7) összesen

Téma: Fejlesztés vs. közösség

  1. #1
    Bölcs
    Csatlakozott
    08-10-05
    Hozzászólás
    1.162
    Begyűjtött 147 köszönetet
    118 hozzászólásával

    Alapbeállítás Fejlesztés vs. közösség

    Egy adott szolgáltatás fejlesztését szerintetek mennyire érdemes összehangolni az azt használó közösség véleményével? Hallgatni kell rájuk, érdemes konzultálni előtte velük, vagy nélkülük kell meghozni a döntéseket, mert valaki úgyis tiltakozni fog, és ezért jobb kész helyzet elé állítani őket?

    A kérdés már korábban is felmerült bennem különböző netes példákat. A legaktuálisabb most a blog.hu lépése, hogy letiltották az anonim kommenteket (ami korábban a blogger által választható opció volt), és ezért most *******lázadás van:

    http://inda.blog.hu/2008/12/12/valto...zesebenentezes



  2. #2
    Buherátor Chati logója
    Csatlakozott
    07-12-03
    Hely
    Mohács
    Hozzászólás
    3.303
    Begyűjtött 267 köszönetet
    135 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fejlesztés vs. közösség

    Nálam van egy pici közösség...általában a fejlesztéseket, azaz az új szolgáltatásokat megcsinálom kérdés nélkül, aztán kiderül kellett e nekik...a biztonsági kérdésekbe nincs beleszólás, csak javasolni lehet...egyéb kérdésekről megkérdezem őket és a többség dönt...


    Nincs mit megmutatnom...

  3. #3
    Bölcs
    Csatlakozott
    08-10-05
    Hozzászólás
    1.162
    Begyűjtött 147 köszönetet
    118 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fejlesztés vs. közösség

    Az új feljesztéseknél az OK, hogy nem kérdezi meg az ember, de azért meglevők módosításánál szerintem nem árt egy előzetes konzultáció, hogy az ember ne idegenítse el a közösséget. Elvégre nekik fejleszt.



  4. #4
    hálószemész Kolos Tibor logója
    Csatlakozott
    08-04-07
    Hely
    Létavértes
    Hozzászólás
    389
    Begyűjtött 3 köszönetet
    3 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fejlesztés vs. közösség

    A "használnád-e" és "tetszene-e" típusú kérdésekre nem mindig ugyanaz a válasz, mint a "használod-e" és "tetszik-e" kérdésekre. Ha már korábban is voltak ötleteid, és azok bejöttek, szerintem nem érdemes megkérdezni senkit, csináld. Utólag viszont nagyon hasznos megkérdezni a fejlesztésekről az embereket, mit szeretnének másképpen, stb. Fontos, hogy azt a választ szívleld meg, amit a legtöbben adnak, ne pedig azt, amit a leghangosabban mondanak.



  5. #5
    Szerkesztő Tomessz logója
    Csatlakozott
    08-07-30
    Hely
    Miskolc
    Hozzászólás
    237
    Begyűjtött 9 köszönetet
    8 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fejlesztés vs. közösség

    Azt hiszem, csak akkor érdemes előre kérdezgetni, ha valami korlátozást szeretnél bevezetni célszerű okokból. Ilyenkor jó az egyetértésük.
    Egyéb fejlesztéseknél, s főleg ha növeled a szolgáltatásod értékét, akkor egy utólagos véleménykutatás a jobb.
    Az emberek nagy része fél a változásoktól akkor is, ha azok előnyösek. Patai kolléga tudna erről beszélni, mennyire kell győzködnie a WP új verzióját.


    Utoljára módosítva: Tomessz által : 2008-12-13 10:34

  6. #6
    Mentor ChrIsDrY logója
    Csatlakozott
    07-08-11
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    453
    Begyűjtött 13 köszönetet
    10 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fejlesztés vs. közösség

    Közösségből élünk, ergo minél több a comment, hozzászólás, reg. tag annál jobb. Eléggé számít szerintem, hogy mi a meglátásuk, miket szeretnének többet olvasni, milyen témakör, milyen dolgokat látnának szívesen...



  7. #7
    Mentor Lightning logója
    Csatlakozott
    08-08-20
    Hozzászólás
    332
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fejlesztés vs. közösség

    De a közösségre figyeli kell... Nem könnyű kordában tartani egy esetleges "lázongást".



A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •