Na itt ebben a topicban az általad ajánlott szegmensben történt agyatlan történeteket szednénk össze, amivel az ügyfeleid, vagy a userek majdnem az őrületbe kergettek. Olyan enged ki a gőzt metódusban, csak őszintén.
Kezdem én:
Katalógus történetek
- kérem javítsa katalógusában a PR értéket mert 3-asból 5-ös lett
kismariska marketing projekt felelős valami cégnél.Unatkozott. Nem írtam neki vissza, kit érdekel.
- rendszeresen van olyan, hogy pl a wc pumpával foglalkozó cég ajánlja linkjét a hiteles katalógusba, ami szemgemtált. Egyszer vissza írtam, és elküldtem a fenébe. Gyenge elméjüek miért linkelnek? Hitel tanácsadó kategóriába ajánlja a wc pumpás oldalát?
- rendszeresen rossz email címet adnak meg a delikvensek. Linkkel, de nincs használható email címe.
- rendszeresen "SEO"-val foglalkozó cégek ajánlanak be mindenhova linkeket, több kategóriába, akár rossz email címmel, és még sorolhatnám.
- sokan vannak, akik annak ellenére, hogy nem kell mégis akarnak adni visszamutató linket, de nem megy nekik, és privátban írogatnak emiatt.
- linkkel, de a leírás 3 szavas, és mondjuk a 4 ajánlott oldala témájából eredően ezt mind ugyanarra tölti ki. Automatikus törlés
- olyannyira nem figyelnek a userek arra hogy hova rakják linkjeiket, hogy "jó munkásemberek" is benyomják a linkjüket oda ahova nem kellene. Mikor megkérdezem hogy most akkor mi a fene van, azt mondja, hogy nem vette észre, hogy milyen a katalógus iránya. Erre én mondom, hogy a logóban, a titleben, és még vagy ezer helyen egyértelmű ez az utalás, hogy weblapkészítős oldal, nem ide jön a wc pumpás szegmentált katalógusba
stefan
stefan
Hasonló témák:
Könyvjelzők