Próbálom summázni nagyjából. A könyv ráébresztett egy csomó dologra, amit addig rosszul csináltunk (ez sok éve volt). A 80-20-as szabályról korábban is hallottam, de alkalmazni nem nagyon kezdtem el.
- Megtanultunk kiszervezni rengeteg dolgot. Ezzel kb 20% munka maradt a mi kezünkben, és a kiszervezés lényegesen több pénzt hozott, mintha mi csináltuk volna meg a maradék 80%-ot. A "felesleges"-sé vált időben pedig tudtunk új projekteket építeni, meg élni.
- Vettünk egy mély levegőt, és egy év alatt elköszöntünk az összes számunkra rossz ügyféltőt: a maradék (valóban kb. 20%) behozta a korábbi bevétel kb. 80%-át. A "sok" kis ügyfél helyett inkább néhány nagyobbra fókuszáltunk. Közben elkezdtem saját brandet építeni, így egyre több minőségi megkeresés is jött. A seo riportoknál pl. amiket korábban 4-5 nap volt megcsinálni, az a végén 4 órányi munka volt valóban (volt úgy 100 oldalnyi sablonom már, ezeket kellett az adott weboldalhoz igazítani és aktualizálni).
- Elkezdtük megérezni, h nem akkor lesz több pénzünk, ha kevesebbet költünk, mint amennyit keresünk; hanem ha sokkal többet keresünk, mint amennyit költeni szeretnénk, meg hogy a számunkra luxus életmódhoz nem is kell luxus bevétel.
- Kiderült az is, hogy kb. minden 4-5. projekt hoz sikert (megint itt a számmisztikának tűnő 20%), de megéri 4-et bebukni az 5. projektért, ami sokszorosan behozza a bukták árát.
- Ehhez persze kellett pár év folyamatában, de megérte küzdeni.
Sok könyvem van még (Trump, Tony Robbins, Brian Tracy, stbstb.), de egyik sem fogható hozzá szerintem.
Könyvjelzők