Oldal: 2 / 7 ElsőElső 1234 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 11 - 20 (66) összesen

Téma: [tanulmány] Hogyan lehet 22.750 olvasód 90 perc alatt?

  1. #11
    a zsolti
    Vendég

    Alapbeállítás re: [tanulmány] Hogyan lehet 22.750 olvasód 90 perc alatt?

    Idézet djarni eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    figyelj, vedd meg nálunk a Domaint, mert mi ilyen jól nyomjuk.

    Az ötlet szerintem remek, gratula!
    De mit nyom jól? Hogy egy domainnel kapcsolatos hírnek "****" meg "fogyás" szavakat tesz a címébe, majd "meglepődik", hogy hű, ezt kattintják az Index-címlapon? Hát nyilván kattintani fogják. De mire jó? Számomra egy ötlet attól jó, hogy reprodukálható, fenntartható, tudja alkalmazni más is. Lehet róla tudományos videót forgatni és túlértékelni, de attól még itt mindössze arról van szó, hogy egy hangzatos címre beesett egy halom irreleváns látogató.



  2. The Following 2 Users Say Thank You to a zsolti For This Useful Post:

    Geri (2016-06-17), vidirita (2016-06-17)

  3. #12
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    4.653
    Begyűjtött 1.523 köszönetet
    959 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [tanulmány] Hogyan lehet 22.750 olvasód 90 perc alatt?

    Idézet a zsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Számomra egy ötlet attól jó, hogy reprodukálható, fenntartható, tudja alkalmazni más is. Lehet róla tudományos videót forgatni és túlértékelni, de attól még itt mindössze arról van szó, hogy egy hangzatos címre beesett egy halom irreleváns látogató.
    Nem esik le, hogy nem ti (nem mi) vagytok a célcsoport?
    Ifjú padavanok jelentkezését várja. Ahhoz meg pont hogy jó ez a marketing, biztosan lesz rá jelentkező.


    Csak a Bakaritta ad neked erőt és mindent lebíró akaratot

  4. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2016-06-17)

  5. #13
    a zsolti
    Vendég

    Alapbeállítás re: [tanulmány] Hogyan lehet 22.750 olvasód 90 perc alatt?

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nem esik le, hogy nem ti (nem mi) vagytok a célcsoport?
    De, bocs, véletlenül mindig abban vagyok, hogy ez egy szakmai fórum. Közben meg elég párezer kattintást behúzni egy *****s címre, és abból is lehet tartalommarketing tanulmány az üzleti blogon!



  6. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2016-06-17)

  7. #14
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.566
    Begyűjtött 1.022 köszönetet
    584 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [tanulmány] Hogyan lehet 22.750 olvasód 90 perc alatt?

    Idézet a zsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Én nem pontosan értem, miért lesz az jó a te domain-üzletednek, hogy szereztél egy rakás olyan olvasót, aki a "****" és "fogyás" szavakra kapta fel a fejét. Aki szerkesztett már nagy címlapot, az tudja, hogy jó címadással szép tüskéket lehet csinálni, más kérdés, hogy abból egy teljesen fals, távolról sem kapcsolódó topik mennyit fog konvertálni.
    Hírkeresőn szokott ilyennel trükközni pár oldal, hogy "Meghalt a miniszterelnök", aztán belekattintasz, kiderül, hogy valahol Belső-Ugandában. Ez kb. annak a marketingesített változata, ami ráadásul egyedi alkalom (vagy csak elhatározás kérdése, és bárhányszor, bármikor tudod reprodukálni ezt a kattintásszámot?)
    Teljesen jól látod. A címadás annyira fontos egy cikknél, hogy az upworthy.com csupán abból csinál dollár milliókat, hogy meglévő tartalmaknak új címeket ad.
    Ezt korán felismertem. Innen jött az egyik problémám is. Hogyan lehetne megoldani, hogy egy cikknek több címet adok és ebből kiderüljön, melyik lesz a legnépszerűbb...

    A többit djarni leírta

    Idézet djarni eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Én úgy látom, hogy Balázsnak nem is ez volt a célja. Nem a cikkre kattintók érdeklik. Itt lehetett volna akár 500 000 olvasó is, érdektelen. Az csak egy szám, egy adat..

    Inkább készített erre a kampányra egy komplett tanulmányt, mely videón nézhető meg. Balázs azokat az embereket célozta meg, akiket ez a tanulmány érdekel. Ők pedig jellemzően Domain és honlap tulajdonosok, akik nála is hosztolhatnak, vagy lehetnek új vásárlók is. Innentől kezdve pedig máris elérte a potenciális célközönséget, mert megmutatja nekik, hogy figyelj, vedd meg nálunk a Domaint, mert mi ilyen jól nyomjuk.

    Az ötlet szerintem remek, gratula!

    Üdv.: Arni
    Nagyon jól gondolkodsz rendszerben Kapásból átláttad.

    Valóban az volt a cél, hogy azokat érjem el, akiket érdekel ez a téma. Az index címlap csak eszköz volt. Egy projectet vezetek be vele. Ez az üzleti blog, amin 7 hónapja dolgozunk.


    Idézet Gregory Stone eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szerintem nem a domén/ tárhely szolgáltatás felé szól ez a blog. Hanem egy új projekt lesz ez. Szépen kidolgozott munka és szép az elért eredmény is. Viszont én egyébként ettől a stílustól rosszul vagyok, minden a legszuperebb ne hagyd ki, iratkozz fel, nézd a számokat stb. Ezt csinálja pár marketinges és nagyon hasonló ehhez az onlinekatapult is. (akik brutál hogy rádmásznak) Ki vevő erre? Biztos számokkal alá lehet támasztani ezt a megoldást de ez nálam az értékesítés alja már. Mint a házaló ügynökök.

    Nekem jobban tetszik egy booking.com megoldása. Aki algoritmusokkal figyeli miket néztem az oldalán és a szerint ad ajánlatot. aki 1x kérdezi meg hogy regisztráljak vagy iratkozzak fel különleges ajánlatokért. Aki utána még remarketinggel beakar húzni, hirdetések és emailekkel. Viszont nem tolakodó, még pont belefér amit csinálnak.


    + 1 a cikkeidnek mert értékes tartalmak már a felét elolvastam.
    Nekem nagy problémát okozott, hogy eladjak. Nyomulásnak éreztem. Inkább az a típus vagyok, aki áll csendben és várja, hogy felfedezzék az értéket abban, amit kínál. Akar nyomulni a fene.
    Aztán rájöttem, hogy ez az én korlátom.

    Az upsell működik és kell is. Amióta használjuk ugrásszerűen nőtt a forgalom.

    Lehet nyomulós, de csak egy egyszerű kérdés. Kell vagy nem? Aztán 3 e-mail megy, ami nem vészes. Mégis iszonyúan hatékony. Lehet, hogy hánysz tőle, mint felhasználó, de használd, mint vállalkozó. Nagyon megéri.

    Ui.: A booking.com nagyon gusztustalanul tolja. Mindenre remarketingel, de nem ez a baj. próbálj meg szállás foglalni. Váltogass a nyelvek között, a böngészők között, próbáld ki a privát böngészést stb. Mindig más árakat fogsz látni a szállások mellett. Tudom, mert most foglaltam szállás korfura. 15 perc játék volt, mire megtaláltam a legolcsóbb árat ugyan ahhoz a szálláshoz. De mire fizetem volna közölte, hogy 2500 Ft -al emelkedett az ár a nagy érdeklődés miatt. Elfogadom? Persze, hogy elfogadtam...de ez az amitől meg én hányok


    Idézet esotanc eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Engem a konverzió érdekelne. Pontosabban, hogy mit kezdesz a látogatókkal.
    Anno kipróbáltam az ite.hu esetében a blogolás. Nekem csak 11 ezer látogató esett be, pedig elvileg relevánsak is voltak, de nem tudtam velük mit kezdeni: A Forbesnál címlap, a magyar gazdasági média azt se tudja miről van szó! - Online marketing, SEO, Google

    Kipróbáltam az esőtáncnál is, ott minden második kikerült, de sem a hirdetési bevétel nem volt érdemi, sem a honalpra átkattintok.
    egyszerűen nem érte meg csinálni
    Ami engem érdekelne (ha lehet kérdezni) hogy oké hogy kikerülsz, de az miért jó?

    Amúgy gratula, jó a cikk, klikkvadász meg minden.
    Még annyi, hogy én videót sose nézek meg. Nincs rá időm, türelmem
    Igen a videót más is írta problémának. Azért ezt választottam, mert mutatni akartam mi történt és videóban egyszerűbb.

    Van egy cikkem arról, hogyan lesznek az olvasókból vevők: Legyen egyre több vevőd anélkül, hogy órákat töltenél a győzködésükkel.

    A teljes folyamatról írtam egy könyvet, majd készült hozzá egy szoftver is. A könyv jelenleg elektronikusan létezik, de Zoliék vállalták a lektorálást és akkor ki is lesz adva.

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Blog.hu szolgáltatását mutatta be, nem a sajátját

    Amit el szeretne adni, az egy infótermék:
    "Az Új Vevőszerző Stratégia" című tanulmány // 2.900 HUF
    Valóban

    Bár, amit el akarok adni az nem az infó termék, az csak a belépő. Amit el akarok majd adni az a szoftver és a tudás. Vagyis ezt: Leghatékonyabb vevőszerző megoldás

    Idézet Vittore1982 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Én írtam, Revive Adserveren keresztül raktam Adsense kódot az élő címlapos blogbejegyzésbe. De közben azt is elmondta más, hogy az Adsense reklám iframe-ben való megjelenítése tiltott, így nem ajánlom, nehogy kidobjona Google a programból.
    Én inkább a konverzióra helyezem a hangsúlyt. Azoknak akarok segíteni, akik el akarnak adni egy terméket vagy szolgáltatást. Arra jöttem rá, hogy bloggal sokkal egyszerűbb.

    Idézet Bell eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Pár évvel ezelőtt én is kikerültem többször az Index címlapjára, rengeteg látogatót hozott. A cikket nagyon ügyesen van felépítve.
    A maximum, amit el tudtam érni az indexes blogommal az pár hírlevél feliratkozó és pár ezer emberke a remarketing listámon. Pedig sokat dolgoztam, hogy vásárlás is legyen belőle.
    Társított hozadéka volt és van, de azok olyan lassan jönnek, hogy megélni nem lehet belőle. Ez inkább olyan, mint a Facebook reklám. Nem a like miatt hirdetek, de ha közben likeolnak is az jó.


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  8. The Following 2 Users Say Thank You to DomainFlotta For This Useful Post:

    esotanc (2016-06-17), vidirita (2016-06-17)

  9. #15
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.566
    Begyűjtött 1.022 köszönetet
    584 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [tanulmány] Hogyan lehet 22.750 olvasód 90 perc alatt?

    Idézet a zsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    De, bocs, véletlenül mindig abban vagyok, hogy ez egy szakmai fórum. Közben meg elég párezer kattintást behúzni egy *****s címre, és abból is lehet tartalommarketing tanulmány az üzleti blogon!
    A videó folytatásában azt mutatom be, hogyan tud bárki kikerülni az index címlapjára. Hogyan írjon, mit csináljon stb

    Azt is elmondom, kinek miért éri meg. Hogyan lehet vele növelni a hírlevél feliratkozók számát és hogyan lehet átterelni őket egy zárt facebook csoportba.

    Szerintem ez elég szakmai...

    Te leakadtál az index címlapos cikk tartalmán. Lépj túl rajta.

    Amúgy teljesen egyetértek veled. A klikk vadász címlapos cikkek nem hoznak üzleti eredményt.

    De ezt hiába mondom el mindenkinek. Érteni akkor fogják, ha végigmennek az úton.
    Megtanítom nekik, hogyan kell sok látogatóra szert tenni. Mert van, aki erre vágyik leginkább.

    Majd, ha elérte rájön, hogy igazából ő nem olvasókat, hanem vevőket akar. Ha idáig eljut, akkor éled benne a vágy, hogy keljen neki az, amit leírtam a könyvben és talán kell neki az a kész megoldás, amit kínálok: Hogyan lehet vevőket szerezni blogolással.

    Az index címlapnak az volt az értelme, hogy csináljak belőle egy csali terméket.
    Ennek a cikknek pedig az az értelme, hogy előjöjjenek azok a gondolatok, hogy mi értelme van a sok látogatónak, ha nincs belőle konverzió.

    Lényegében végig akarom vezetni az embereket azon az úton, amin én is végigmentem, hogy lássák azt a problémát, amit én is láttam. Mert ha megfogalmazták magukban a problémát, akkor már kelleni fog a megoldás is.
    De előtte végig kell menni ezen az úton.

    Mivel ez egy szakmai fórum, ezért úgy érzem ide nem a maketinget kell tolni, hanem őszintén leírni a mögöttes mozgatókat.

    Szóval Kérdezz nyugodtan.



  10. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2016-06-17)

  11. #16
    Bölcs djarni logója
    Csatlakozott
    08-05-08
    Hely
    Székesfehérvár
    Hozzászólás
    5.007
    Begyűjtött 457 köszönetet
    355 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [tanulmány] Hogyan lehet 22.750 olvasód 90 perc alatt?

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Blog.hu szolgáltatását mutatta be, nem a sajátját

    Amit el szeretne adni, az egy infótermék:
    "Az Új Vevőszerző Stratégia" című tanulmány // 2.900 HUF
    Valóban nem tudom, mi a termék, amit el akar adni, de látható, hogy mit akart elérni ezzel a kampánnyal, és azt írtam le.

    Üdv.


    Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Linképítés 2017.

  12. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2016-06-17)

  13. #17
    Bölcs Pityu logója
    Csatlakozott
    08-07-04
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.363
    Begyűjtött 352 köszönetet
    261 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [tanulmány] Hogyan lehet 22.750 olvasód 90 perc alatt?

    Több éven keresztül, több bloggal is nyomtam a blog.hu-t, és talán nem tűnik szerénytelenségnek, de volt olyan blogom, amelyiknél 10 cikkemből 9 kint volt index címlapon. Tökéletesen megtanultam, hogy mik azok a címek, amik hívogatók, mik azok a tartalmak, amikre gyakorlatilag biztos az átkattintás. Több nagyobb újság is hivatkozott néhány cikkemre, s néhányat elég pofátlan módon el is loptak (többek között maga az index is).

    Nagyon sok mindennel próbálkoztam: AdSense, fizetett linkek, PR cikkek, terelés a saját oldalra...

    Ma, ennyi tapasztalat után azt mondom, hogy egyetlen dologra éri meg a blog.hu, az pedig a brand-építés. Ha folyamatosan jó cikkekkel vagy kint, és jó az arculat, jól cseng a blog.hu-s oldal neve, azt márka bevezetésre, marketingelésre jól lehet használni (nem a vevőszerzésről beszélek, hanem arról, hogy a brand benne maradjon a fejekben). Pénzszerzésre (akár AdSense, akár fizetett linkek), látogatószám növelésre, közösségépítésre szerintem nemigazán éri meg. A legjobb bevételem egy több tízezres olvasottságú cikkemnél AdSens-szel hozzávetőleg 2000 Forint volt / nap, a like-kampányaimból szerzett többezres Facebook kedvelők pár hónap alatt elkoptak. Egyszerűen azért, mert az index olvasóközönsége gyakorlatilag semmire nem releváns.

    Illetve még egy: nem akarom elrontani azok kedvét, akik az első cikkükkel máris kikerülnek a címlapra, de általában az új blogok első egy-két cikkét, ha nem bűn rossz, azt ki szokta tenni az index.



  14. The Following 3 Users Say Thank You to Pityu For This Useful Post:

    DomainFlotta (2016-06-17), Freedom (2016-06-17), vidirita (2016-06-17)

  15. #18
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    4.653
    Begyűjtött 1.523 köszönetet
    959 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [tanulmány] Hogyan lehet 22.750 olvasód 90 perc alatt?

    Idézet Pityu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Több éven keresztül, több bloggal is nyomtam a blog.hu-t,
    Nem téged kritizálva, de mindent(!) lehet jól, és jobban csinálni. 1 vélemény nem statisztikai adat. Bár én is mindenkit lebeszélek a blog.hu-ról (több érvem van ellene, mint mellette) de aláírom: van, akinek ennyi a határ, és nincs tovább. Nekik, ajánlom a blog.hu szolgáltatását. De akiben több van, mintsem másoknak építsen weboldalt, azoknak azt szoktam ajánlani: ki se próbálja, mert "fertőző" a szolgáltatásuk, és onnan kilépni/lelépni fájdalmasan nehéz lesz. Nehezebb, mint egy új saját blogot beindítani.

    24 órán belül a munka hozza meg a gyümölcsét, arra jó a Blog.hu. Talán még 1, esetleg 2 hétre is, de azután öngól következik. De speciel én rettentő irigy vagyok az blog.hu szolgáltatására, és valami hasonlót én is tervezek, mert ez hatalmas nagy üzlet lehet // számukra (50%-os reklámbevétel).

    Esetleg még kieg. szolgáltatásként tudnám elképzelni cégek számára, hogy ott blogoljanak, de másra nem nagyon.



  16. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2016-06-17)

  17. #19
    Bölcs Pityu logója
    Csatlakozott
    08-07-04
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.363
    Begyűjtött 352 köszönetet
    261 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [tanulmány] Hogyan lehet 22.750 olvasód 90 perc alatt?

    Tökéletesen egyet értek veled, Oravecz Nóra pl. tuti sokkal jobban használta, mint én. Viszont szerintem ő is leginkább brand építésre.

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nem téged kritizálva, de mindent(!) lehet jól, és jobban csinálni. 1 vélemény nem statisztikai adat.




  18. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2016-06-17)

  19. #20
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.566
    Begyűjtött 1.022 köszönetet
    584 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [tanulmány] Hogyan lehet 22.750 olvasód 90 perc alatt?

    Teljesen egyetértek.

    Az index címlapos felkapott,hatásvadász cikkek nem alkalmasak arra, hogy cégvezetőként eladja az olvasóknak. Ahhoz más kell. Majd erről is írok, ez most csak az index címlap története

    Pityu: szívesen olvasnék a tapasztalataidról. Mire jöttél rá, mit szeret az index és az olvasók? Hogyan kell clickbait címsorokat írni?



  20. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2016-06-17)

Oldal: 2 / 7 ElsőElső 1234 ... UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •