Több éve használom a megszokott kis rendszeremet amit mi fejlesztettünk, továbbá kiegészítem még excel és notesz társaságával. De úgy érzem ahogy bővülünk egyre több és több időt visz el az ügyfélkövetés, a projektek vezetése stb.
Mível az igényeimet lefejleszteni sok idő lenne.. és időnk se nagyon van rá, ezért érdeklődnék hogy ki mit használ. Az olcsóbb megoldásokat favorizálom.
Amire szükségem lenne :
Ügyféladatlapok felvitele (ügyfél és külön partner), státuszok megadása, korábbi beszélgetések megjelenítése dátummal (legjobb egy gmail sync lenne)
Ezeket az adatlapokat szűrhetem, több szempont szerint, lista mérete, mennyi került bele tegnap, 1 hete stb. Továbbá jelezné az értékeket is, pl 50 felvitt adatlap értéke (a projekt az ára) és monitorozná hogy 50 adatlap ebben a hónapban 800.000 Ft függőben, ha új státuszt kapott ügyfelek (szerződőttek) pedig jelzi hogy ebből ennyi lett. stb stb. Nem tudom mennyire érthető
Munkafolyamatokat hozhatok létre, mondjuk xyz projektet megcsinálja János. (így az ügyfél folyamathoz jogot tudok neki adni és látja az ügyfél adatlapját levelezésünket, plusz megjegyzéseket akár mi a projekt és hatráidő)
Értesítéseket állíthatok be egyes folyamatokra, pl visszahivást kértek egy adatlapra, vagy egy munkafolyamat vége stb stb.
Elég sok rétű.. lehet nincs is ilyen. A fejemben van a kép milyen lenne egy ideális ügyviteli rendszer de nem igazán találtam még ilyet. Más esetleg? vagy ki mit javasol, nyitott vagyok az újakra is.
Könyvjelzők