Oldal: 3 / 17 ElsőElső 1234513 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 21 - 30 (170) összesen

Téma: Új CSOK, 10+10 millió 3 gyerek után?

  1. #21
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Új CSOK, 10+10 millió 3 gyerek után?

    Idézet Kiss eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    De legalább munkaviszonyhoz kötik az igénybevételt, és nem alanyi jogon fog járni minden ingyenélőnek.
    ezzel az a baj, hogy a vállalkozóknak nincs munkaviszonyuk...
    még nem olvastam a törvényt, mindenhol munkaviszonyt írnak, de ha ez így van, akkor az marhára gáz, mert ezzel kiírták az egyenletből az összes vállalkozót, cégvezetőt, akiknek nincs klasszikus munkaviszonyuk, ezzel szemben ugyanúgy biztosítottak, mintha lenne. Majd utánanézek, ha lesz időm, vagy valaki nézzen utána légyszi



  2. #22
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Új CSOK, 10+10 millió 3 gyerek után?

    Idézet Sanyi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A népességfogyás akkora probléma, hogy bármit megér a megállítása szerintem (vagy jöhetnek a bevándorlók). A fogyasztói társadalom alapja a fogyasztó maga, ha nincs fogyasztó akkor nem lesz rendelésed és gondolom nem kell kifejtenem ennek a gazdasági hatását. Jó pár ezer milliárd ft elment már értelmetelen dolgokra, végre egy előremutató, a jövőt építő intézkedés. Persze lesznek visszaélések, amit majd este reklámoz a híradó, de hol nincs? Ha az ellenőrző hatóságok megfelelően járnak el, akkor ez minimális lesz. Továbbá annyi szereplő lesz benne, hogy nehézkes lesz megszervezni. A visszafizetésre meg ott az elidegenítési tilalom, továbbá a jelzálog. Természetesen kell szankció, ha nem teljesít és nagyon rossz üzenet lenne, ha ezt megengednék.
    fogyasztó van itt is, csak pénzük van kevés... de majd most lesz mindenkinek jóval nagyobb HÁZA, mint amit bárki tervezett volna magának, jóval nagyobb kiadásokkal, jóval több tennivalóval, és akkor az majd megint csak nem a fogyasztói társadalmat fogja fenntartani, hanem az építőipari mutyit.



  3. #23
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Új CSOK, 10+10 millió 3 gyerek után?

    tartsunk már egy népszámlálást: kinek van jelenleg HÁZA?
    Ki lakik jelenleg saját - vagy bérelt -HÁZBAN, ahol nem a szomszéd fűt rátok?
    Tudjátok, mivel jár ez?
    Tudjátok, milyen iszonyatos munka egész évben a természet ellen küzdeni, hogy ne lepjen el a gaz, hogy ne érjen térdig a fű, hogy eltűnjön a sitt, hogy a KERÍTÉSEN ne másszon be minden kóbor állat, és ne másszon ki rajta a gyerek sem? (kerítés árát kalkuláljátok bele az építkezésbe, az is milliókba tud kerülni, mire körbekeríted a telked!)

    És azt tudjátok, mennyi meló és felelősség az ház előtti terep rendbentartása?
    Tudjátok, mennyi idő és macera bejutni a városba?

    Azok, akiknek felcsillant a szemük ezekre az összegekre - tök jogosan - de eddig full városiak voltak, vajon tisztában vannak azzal, hogy bármennyire városias VIDÉKEN élni nem ugyanaz, mint panelban, vagy társasházban? Nyilván sokan fel fognak nőni a feladathoz, és azt gondolom, hogy jobb, ha ez a párszázezer új fidesz-szavazó inkább kapál, kertetművel, összhangba kerül az anyatermészettel, mintsem a tévét bámulná, de azt is gondolom, hogy a sok felcsillanó szemnek fogalma sincs arról, mire vállalkozik.

    Iskola egy van, óvoda egy van, bölcsöde leginkább nincs, családi napközi nincs (ja, amúgy is megszűnik), ugatnak a kutyák, füstölnek a szomszédok, mert negyedannyiba kerül szénnel fűteni, mint gázzal, és 5-6 fokkal melegebb is van, stb. stb.

    Mindjárt írom a külön véleményemet külön hozzászólásban.



  4. The Following 2 Users Say Thank You to vidirita For This Useful Post:

    earnnet (2016-01-04), Rosejbni (2016-01-04)

  5. #24
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Új CSOK, 10+10 millió 3 gyerek után?

    Összességében már a nyári CSOK-nak is örültem, ennek meg szintén örülök alapvetően, csak a 3 gyerekesek irdatlan, és az 1-2 gyerekesekhez képest kirívóan túlzó támogatását nem értem. (vagyis bocs, értem, mindent értek, épp ezért is tartom visszataszítónak).
    Szerintem egyenlő arányban kellene támogatni gyerekenként a családokat, a 2. gyereket 20%-kal magasabb összeggel, a harmadikat meg 30%-kal magasabb összeggel, három gyerekre kivetítve összesen 10 millió forinttal.
    De nem úgy, hogy két gyerek 2 millió valahányszázezer, a harmadik meg több, mint 7 millió!
    Ezt egy sokkal igazságosabb, tervezhető stratégiának tartanám, mert ez így most baromira igazságtalan.
    Én három gyereket szültem, mégis igazságtalannak, sőt visszataszítónak tartom, ahogy írtam is fentebb.
    Azért, mert azt sugallja, hogy szültél 2 gyereket, akkor még nem érsz annyit, mintha meglenne a 3. is.

    Életem során a szocpol jött és ment, és valahogy mindig úgy alakult, hogy SOHA nem voltam rá jogosult Három gyerekkel, munkahellyel, házasságban, valahogy nekem sosem jutott. Most meg már öreg is vagyok (pont túlvagyok a 40éves határon, meg a férjem is).

    A lányom talán majd hozzájut, de neki sem ajánlanám, hogy vállaljon be 3 gyereket 10 év alatt. :O



  6. #25
    Bölcs charlie logója
    Csatlakozott
    09-11-23
    Hozzászólás
    1.486
    Begyűjtött 364 köszönetet
    284 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Új CSOK, 10+10 millió 3 gyerek után?

    Idézet vidirita eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ezzel az a baj, hogy a vállalkozóknak nincs munkaviszonyuk...
    még nem olvastam a törvényt, mindenhol munkaviszonyt írnak, de ha ez így van, akkor az marhára gáz, mert ezzel kiírták az egyenletből az összes vállalkozót, cégvezetőt, akiknek nincs klasszikus munkaviszonyuk, ezzel szemben ugyanúgy biztosítottak, mintha lenne. Majd utánanézek, ha lesz időm, vagy valaki nézzen utána légyszi
    Hivatalosan az is munkaviszonynak számít, miért ne számítana annak? Fizeti az ember utána a tb-t, szja-t, nyugdijjárulékot, meg minden szart (és pont azért van ennyi szar, mert itt meg osztogatják a milliókat. inkább legyen kevesebb szar és magamnak is félre tudom tenni)



  7. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2016-01-04)

  8. #26
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Új CSOK, 10+10 millió 3 gyerek után?

    egyébként pedig igen, a kormány támogassa a családokat, a gyerekvállalási hajlandóságot, a kisgyerekes családokat, az életkezdést a fiataloknál, a nyugdíjbalépést az időseknél, stb.
    K.vasok pénzt lehetne adni a családoknak, de még az egyedülállóknak is, de valahogy okosan kellene és igazságosan.
    Pl. ennél a csoknál csak egy kis átszámolással sokkal igazságosabb lehetne a rendszer, és nem akkor vennének csak emberszámba, ha 3 gyereket tervezel, hanem már 1-nél is megkapná a család azt a támogatást, ami jár neki azért, mert egy új életet hozott létre erre a Földre!



  9. #27
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Új CSOK, 10+10 millió 3 gyerek után?

    Idézet charlie eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Hivatalosan az is munkaviszonynak számít, miért ne számítana annak? Fizeti az ember utána a tb-t, szja-t, nyugdijjárulékot, meg minden szart (és pont azért van ennyi szar, mert itt meg osztogatják a milliókat. inkább legyen kevesebb szar és magamnak is félre tudom tenni)
    igen, józan *******i ésszel valóban így van
    csak kérdés, mi van a törvény szövegében.



  10. #28
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Új CSOK, 10+10 millió 3 gyerek után?

    Idézet vidirita eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    igen, józan *******i ésszel valóban így van
    csak kérdés, mi van a törvény szövegében.
    biztosítotti jogviszony, vagy munkaviszony?



  11. #29
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Új CSOK, 10+10 millió 3 gyerek után?

    még egy adalék a saját házhoz: -10 fokban lehet menni havat söpörni (itt most kezdett el esni a hó) ha valaki eltaknyol a házad előtt, te vagy a felelős, és nem lehet kifogás az, hogy dolgozni voltál, vagy nem értél rá :P
    Mindezeket csak azért mondom, hogy ha ezekre mindenki felkészül, akkor boldogabb háztulajdonosok fognak születni a következő években
    (semmi pénzért nem laknék városban, panelban, társasházban, próbáltam, nem jött be - nagyon finoman fogalmazva)



  12. #30
    Bölcs
    Csatlakozott
    07-04-28
    Hozzászólás
    1.115
    Begyűjtött 241 köszönetet
    176 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Új CSOK, 10+10 millió 3 gyerek után?

    3 gyerek ér a legtöbbet az államnak és szerintem nincs ezzel gond (Kínában eddig 1 volt a menő). A 4. meg nulla forintot, így igazságot keresni nincs értelme. Ha van már 3 gyereked, tudomásom szerint, akkor nincs a 40 éves korlát és elég, csak ha az egyikőtöknek van munkaviszonya, ahol tudomásom szerint elég a társadalombiztosítási jogviszony is. Így lehet, hogy most pont jogosult vagy. Pont azért nincs pénz, mert nincs elég fogyasztó ..... Ha nőne a lakosság, akkor több iskola, óvoda, tanár, fodrász, kocsi, ház stb... kellene.


    Utoljára módosítva: Sanyi által : 2016-01-04 12:31

  13. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2016-01-04)

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •