Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (16) összesen

Téma: Havidíjas előfizetők kezelése

  1. #1
    Bölcs Vittore1982 logója
    Csatlakozott
    10-06-07
    Hozzászólás
    2.873
    Begyűjtött 1.411 köszönetet
    960 hozzászólásával

    Alapbeállítás Havidíjas előfizetők kezelése

    Sziasztok!

    Szeretnék hírleveleket küldeni, de csak azoknak, akik aktív előfizetéssel rendelkeznek. Milyen megoldást ajánlanátok a hírlevél küldésére, mely tudja kezelni az aktív/nem aktív problémát?

    Köszi!



  2. #2
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Havidíjas előfizetők kezelése

    Na de honnan tudja a rendszered kinek van előfizetése?

    Amúgy a legelegánsabb megoldás az, ha előfizetőknek van egy zárt Fb csoport. 2000 tagig mindenki megkap minden bejegyzést.
    Másik megoldás pl, ha az előfizetőknek kiküldesz egy e-mailt, amiben van egy akciólink. Ha rákattint átrakod egy másik csoportba pl.: előfizetők.
    A link lehet az, hogy köszi az előfizetés a további tudnivalókért kattints ide.


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  3. #3
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Havidíjas előfizetők kezelése

    attól függ, mekkora létszámról beszélünk, és milyen formátumban történik az előfizetés/kiszolgálás.

    Egy évre fizet előre? Vagy néhány havonta? Netán havonta fizet?

    Mert ha max 200-300 emberről, akkor hírlevélküldőben külön sorozatot hoznék létre az előfizetőknek, és ha valaki időközben nem fizet már elő, akkor manuálisan leveszem a sorozatról. Havonta az a 10-20 elszivárgó (de még akár több is) simán kezelhető, maximum 8 perc munkával (inaktívvá tehetők, és ha újra fizetnek, be lehet kapcsolni a kézbesítést).

    De ha nagyobb a tömeg, és rövid a fizetések közti időintervallum - a topik címéből arra következetek, hogy havonta fizetendő a díj -, akkor kihullik a hajad, ha ezt ilyen egyszerűen akarod kezelni...

    Webes felületekre vannak ilyen progik, most csak az emlékeimből jött elő az amember nevezetű, nem tudom, létezik-e még egyáltalán. Ebben ha jól tudom, lehetett aktiválni, inaktiválni a felhasználókat nagyon egyszerűen, és levelek küldésére is alkalmas, meg talán még bankkártyás rendszerrel is összeköthető.



  4. #4
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Havidíjas előfizetők kezelése

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Na de honnan tudja a rendszered kinek van előfizetése?

    Amúgy a legelegánsabb megoldás az, ha előfizetőknek van egy zárt Fb csoport. 2000 tagig mindenki megkap minden bejegyzést.
    Másik megoldás pl, ha az előfizetőknek kiküldesz egy e-mailt, amiben van egy akciólink. Ha rákattint átrakod egy másik csoportba pl.: előfizetők.
    A link lehet az, hogy köszi az előfizetés a további tudnivalókért kattints ide.
    kizárólag fb csoportra alapozni fizetős dolgot elég életveszélyes mutatvány.
    Továbbá ezt hogy érted, hogy: 2000 tagig mindenki megkap minden bejegyzést.?



  5. #5
    'Say Hello To My Little Friend'
    Csatlakozott
    10-04-13
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.784
    Begyűjtött 863 köszönetet
    659 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Havidíjas előfizetők kezelése

    Az miért nem működik, hogy valami egyszerű weboldal és script, adatbázis, és annak küldesz e-mailt, akinek akarsz?



  6. #6
    Bölcs Vittore1982 logója
    Csatlakozott
    10-06-07
    Hozzászólás
    2.873
    Begyűjtött 1.411 köszönetet
    960 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Havidíjas előfizetők kezelése

    Na igen, főleg, ha az előfizetések folyamatosan érkeznek/járnak le és nincs meghatározott hónapforduló. Úgy látom, ezen még kicsit gondolkoznom kell, meg beszélnem a programozókkal.



  7. #7
    'Say Hello To My Little Friend'
    Csatlakozott
    10-04-13
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.784
    Begyűjtött 863 köszönetet
    659 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Havidíjas előfizetők kezelése

    Esetleg ha mindenképpen hírlevélkülfő szoftverből akarod, akkor azokban gondolom van valami importálási lehetőség. A megfelelő formátumot lehet generálni programból az éppen aktuális előfizetőkkel, és mindig, amikor hírlevelet küldesz, beimportálod először a címzetteket. Ha lehet url-ről importálni, akkor egy weboldal akár, ami bizonyos url-re kilistázza megfelelő formátumban az aktuális előfizetőket, így egy import katt, és már küldheted is.



  8. #8
    Rubyist Geri logója
    Csatlakozott
    07-12-15
    Hely
    \x90
    Hozzászólás
    5.749
    Begyűjtött 1.432 köszönetet
    895 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Havidíjas előfizetők kezelése

    A mailchimpnek peldaul van API-ja, azon keresztul tudod a listat managelni az alkalmazasodbol.



  9. #9
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Havidíjas előfizetők kezelése

    Idézet vidirita eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    kizárólag fb csoportra alapozni fizetős dolgot elég életveszélyes mutatvány.
    Továbbá ezt hogy érted, hogy: 2000 tagig mindenki megkap minden bejegyzést.?
    Miért? Nagyon jól működik. Imádják az ügyfelek, ha van egy zárt Fb csoport. Egy könyv eladási oldalnál bevezettük és 180% -növelte az eladások számát.

    Az e-mailt nem kapja meg mindenki. SPAM, pronó fül stb.
    Egy zárt fb csoportban minden tag megkap minen bejegyzést, amíg a létszám nem több, mint 2000 fő. 2000 fizetős ügyfél pedig egész jól eltart egy céget

    Idézet Vittore1982 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Na igen, főleg, ha az előfizetések folyamatosan érkeznek/járnak le és nincs meghatározott hónapforduló. Úgy látom, ezen még kicsit gondolkoznom kell, meg beszélnem a programozókkal.
    Mire kell a hírlevél? Fizetési emlékeztetők? Mert akkor más megoldást javasolok



  10. #10
    Bölcs Vittore1982 logója
    Csatlakozott
    10-06-07
    Hozzászólás
    2.873
    Begyűjtött 1.411 köszönetet
    960 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Havidíjas előfizetők kezelése

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Mire kell a hírlevél? Fizetési emlékeztetők? Mert akkor más megoldást javasolok
    Nem, maga a hírlevél az, amire elő lehet fizetni. De már alakul az ötlet a fejemben.



Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •