vtiger kb 3 éve, előtte sugarcrm 5 évig (már csak egy jó mobil app kéne a 6-os verzióhoz, és három csillag helyett négy csillagot adnék rá) opensource és az ingyenes tudása is elég...
vtiger kb 3 éve, előtte sugarcrm 5 évig (már csak egy jó mobil app kéne a 6-os verzióhoz, és három csillag helyett négy csillagot adnék rá) opensource és az ingyenes tudása is elég...
Köszönöm a válaszokat.
Az asana-t használta már valaki? Témába illik még a kérdés szerintem hogy ki milyen funkciókat vár el egy crm rendszertől, és mondjuk mennyit áldozna erre (havi szinten)?
A TLoF által írt fórumtárs én volnék.
Anno már végigmentem az összes fázison, volt amint többször is - hogy és mint lehetne hatékonyan vezetni a munkákat. Gondolom a helyzet nálam is az mint a legtöbbünknél: menedzselni kell a megrendelők és az alvállalkozók dolgait egy rendszerben. Fejben kell tartani hogy kinek mit és mikorra, mennyiért ígértem, mennyit veszem én a szolgáltatást és mennyiért adom el, melyik ügyfél mennyit "hoz", melyik feladattípusok mennyit hoznak, mivel mennyi időt töltöttem, határidőket kell látnom, feladat státuszokból tudnom kell hogy mi az amit még el sem kezdtem, mi az amit számláztam stb.. stb...
A füzetes, tollas, todos, taskos, opensource, fizetős stb... megoldások már mind megvoltak, volt is ami még nagyjából elment, de olyat ami számomra akár csak megközelítően is kielégítő lett volna hosszú távra, nem találtam.
A legtöbb rendszerben rengeteg olyan funkció és megkötés van, ami számomra felesleges (jobb esetben) és/vagy időtrabló. Pl. gondolok itt olyasmire hogy nem lehet egy taskot felvenni csak ha kezdő és végdátumot állítok be, prioritás szabályozok, felelősöket rendelek hozzá stb...
A vége az lett hogy megfogalmaztam az elvárásaimat (magamnak) és készítettem egy specifikációt/wireframe tervet, amiből TLoF elkészítette a rendszert. Ez valamikor 2013 év vége fele lett készen, majd sok-sok tesztelés használat közben kiforrta magát.
Én most már közel egy éve használom és hónapok óta nem volt olyan amit hiányolnék belőle, nekem most pont jól működik. Azt és úgy tudja ahogy nekem kényelmes, nagyon sokat segít a feladatok rendszerezésében, követésében. Több száz feladatot menedzselek/menedzseltem vele
Korábban felmerült hogy ebből - némi fejlesztéssel - lehetne egy havidíjas szolgáltatást is csinálni mert ötlet azért még lenne, hogy mivel és hogy lehetne fejleszteni.
Van egy demo felület amit privátban szívesen átküldök hogy megnézzétek, lehet benne tesztelni, hogy működik a rendszer. Mondjuk most teljesen üres, úgyhogy mintaként majd felviszek némi adatot.
Ha van elég ember akit érdekel és nagyjából látom, hogy milyen igényeknek kellene megfelelnie, mi az amit még hozzá kellene fejleszteni, át tudom beszélni TLoF-val hogy ez mennyi idő és pénz.
Gr3nT (2014-12-15)
Épp ezt próbálgatom. De engem érdekel Harder verziója.
PHP Scripts - Freelancer Office | CodeCanyon
Utoljára módosítva: Gr3nT által : 2014-12-15 16:32
Gregory Stone (2014-12-15)
Utobbi nagyon tetszik
Nos.. nagyon sokat átnyálaztam van ami kimondottan tetszik de :
Sokat gondolkoztunk ma a munkatársaimmal azon hogy lehet készítünk egy ügyfélkezelő rendszert amit aztán bővitgetünk igény szerint. Összeírtuk mire lenne szükség, a fent linkelt majdnem lefedne mindent amit tervbe vettünk. Annyival kiegészíteném hogy lehetne majd emaileket küldeni az ügyfélnek időzitett üzenetek állíthatóak be, emlékeztető lehetőség és minden más amit majd igény szerint szükségesek.
Elsőként magunknak fejlesztenénk de lehetőséget biztosítanék kezdetben minden fórumtársamnak az igyenes használatra. Lenne egy bug és javaslat rész ahol meglátások szerint tudjuk tovább fejleszteni. Az aktiv tesztelőknek megmaradna az ingyeneség ha úgy döntünk megmutatjuk a világnak
Ez ügyben majd januárban jelentkezem.
A system administrator has 2 problems: - dumb users - smart users
Visszautalva a kicsit fentebbi hozzászólásomra, itt nyitottam új topicot hogy ha szeretnétek tesztelni azt amivel én dolgozok: http://entity.hu/altalanos-beszelget...anager-hu.html
Könyvjelzők