Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (16) összesen

Téma: hatékony munkaszervezés, ügymenet kezelése

  1. #1
    Bölcs esotanc logója
    Csatlakozott
    11-02-08
    Hely
    Törökszentmiklós
    Hozzászólás
    1.932
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    593 hozzászólásával

    Alapbeállítás hatékony munkaszervezés, ügymenet kezelése

    Sziasztok!

    Úgy gondolom, sokan közületek, nálam lényegesen nagyobb ügyfélforgalmat bonyolítanak le, mint én, ezért kikérem a véleményeteket.

    Jelenleg "másfelen" dolgozunk, ami nem egy túl nagy szám, de már kezdem úgy érezni, hogy a napi levelezés, az ügyfelek, megbízások, változtatások, rendelések követése egy fél embert igényel, ami nagyon sok, ahhoz képest milyen picik vagyunk.

    Arra lennék kíváncsi, hogy ti hogyan kezelitek, hogyan szervezitek a munkákat? van valami szoftver, ami bevált, kézzel írt munkalapokat vezettek, van egy spéci Excel táblád?
    Minden apró ötlet, tipp jól jöhet, mert segíthet kialakítani azt a mi nekem hatékony. Minden véleményre kíváncsi vagyok!

    Köszönöm

    Üdv:esőtánc.



  2. #2
    Bölcs charlie logója
    Csatlakozott
    09-11-23
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.477
    Begyűjtött 362 köszönetet
    282 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: hatékony munkaszervezés, ügymenet kezelése

    Ticketing rendszer és CRM amit te keresel szerintem.



  3. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    esotanc (2014-03-31)

  4. #3
    Bölcs Gr3nT logója
    Csatlakozott
    09-04-01
    Hely
    Bp.
    Hozzászólás
    1.340
    Begyűjtött 205 köszönetet
    170 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: hatékony munkaszervezés, ügymenet kezelése

    Ultimate Client Manager prót tesztelem éppen. De nem biztos, hogy jó ez neked. De talán még nekem sem



  5. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    esotanc (2014-03-31)

  6. #4
    Rubyist Geri logója
    Csatlakozott
    07-12-15
    Hely
    \x90
    Hozzászólás
    5.606
    Begyűjtött 1.332 köszönetet
    828 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: hatékony munkaszervezés, ügymenet kezelése

    Redmine is meger egy probat: Overview - Redmine



  7. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    esotanc (2014-03-31)

  8. #5
    prosequor
    Vendég

    Alapbeállítás re: hatékony munkaszervezés, ügymenet kezelése

    Ha kizárólag ügyféloldalt kell adminisztrálni, akkor valami CRM-rendszer.
    Ha "belső" adminisztráció, tehát számlák, napi pénzügyek, stb. akkor vagy egy-két ügyes excel-tábla, vagy valami ERP rendszer. Honlapunkon "pénzügyi nyilvántartó csomag" oldalunkon talán találsz olyat, ami jó lehet



  9. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    esotanc (2014-03-31)

  10. #6
    Törzsvendég PT989 logója
    Csatlakozott
    13-05-17
    Hozzászólás
    183
    Begyűjtött 91 köszönetet
    57 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: hatékony munkaszervezés, ügymenet kezelése

    Nem biztos, hogy erre a feladatra tökéletes, de nálunk bevált a basecamp is. Elég sokrétű és viszonylag jól használható akár több felhasználó által is. Szóval a későbbi bővülés esetén is hatékony tud lenni (ami az excell tábláról nem mondható el).
    Persze e mellé még egy jó kis CRM az áldás tud lenni. (Van egy általunk tervezett változat amiről szívesen írok pár sort ha érdekel.)



  11. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    esotanc (2014-03-31)

  12. #7
    Rubyist Geri logója
    Csatlakozott
    07-12-15
    Hely
    \x90
    Hozzászólás
    5.606
    Begyűjtött 1.332 köszönetet
    828 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: hatékony munkaszervezés, ügymenet kezelése

    Tenyleg, a basecamp is nagyon jo.



  13. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    BoGyesz (2014-03-31)

  14. #8
    Bölcs esotanc logója
    Csatlakozott
    11-02-08
    Hely
    Törökszentmiklós
    Hozzászólás
    1.932
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    593 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: hatékony munkaszervezés, ügymenet kezelése

    Hálás lennék, ha írnál, köszi!



  15. #9
    Bölcs
    Csatlakozott
    07-08-28
    Hozzászólás
    1.024
    Begyűjtött 146 köszönetet
    105 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: hatékony munkaszervezés, ügymenet kezelése

    Hello,

    Mi voltunk olyan lököttek, hogy saját rendszert fejlesztettünk. Igaz 2010 elején még nem volt ekkora választék.
    Ha most kellene valami hasonló rendszert fejleszteni, akkor nem biztos, hogy belevágnék.

    Amit neked tudok ajánlani az a CRM rendszer sikeres kisvállalatoknak - MiniCRM egyszerü, szerintem átlátható felülete van, és elsősorban ügyfelezésre van.

    És egy vicc:
    * Elősször mindenki a CRP rendszerrel kezdi, utánna jönnek az exceltáblák, majd valamilyen ERP rendszer.
    * CRP???
    * Ceruza, Radir, Papir.



  16. #10
    Mentor pooly logója
    Csatlakozott
    12-01-27
    Hely
    Magyarország
    Hozzászólás
    429
    Begyűjtött 85 köszönetet
    67 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: hatékony munkaszervezés, ügymenet kezelése

    redmine +1 (projekteket ezzel kezeljük, meg doksi-k, file-ok stb. változáskövetésére);
    vtiger (ügyfelekre, CRM-re)



  17. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    esotanc (2014-04-01)

Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •