Eredmény: 1 - 8 (8) összesen

Téma: Support eszkoz

  1. #1
    Rubyist Geri logója
    Csatlakozott
    07-12-15
    Hely
    \x90
    Hozzászólás
    5.606
    Begyűjtött 1.332 köszönetet
    828 hozzászólásával

    Alapbeállítás Support eszkoz

    Tud valaki szemelyes tapasztalat alapjan ajanlani support-hoz eszkozt? Annyi opciot talaltam, hogy nem tudok donteni, mindegyiket kiprobalni meg eleg sok ido lenne. Desk.com-rol olvastam jot is, rosszat is. A Zendesk-rol szinten, de egyelore azt tervezem kiprobalni, de szivesen veszem ha valaki ajanl olyat ami neki bevallt. Nem kell hogy angolon kivul mas nyelven tudjon.


    If debugging is the process of removing software bugs, then programming must be the process of putting them in.
    Github Rake tutorial
    Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
    Respect all, fear none

  2. #2
    Bölcs charlie logója
    Csatlakozott
    09-11-23
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.477
    Begyűjtött 362 köszönetet
    282 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Support eszkoz

    Milyen support?

    ArcticDesk nagoyn jó, és jó árba is van.



  3. #3
    Rubyist Geri logója
    Csatlakozott
    07-12-15
    Hely
    \x90
    Hozzászólás
    5.606
    Begyűjtött 1.332 köszönetet
    828 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Support eszkoz

    Idézet charlie eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Milyen support?
    Egyszeru, ahol ticketek lehet kezelni.
    Idézet charlie eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ArcticDesk nagoyn jó, és jó árba is van.
    Tenyleg jonak tunik, ki fogom probalni.



  4. #4
    Új tag
    Csatlakozott
    13-01-24
    Hozzászólás
    31
    Begyűjtött 4 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Support eszkoz

    Sokat megnéztem már, élesben még csak webshopba integráltat használtam. A felhősök közül szeirntem a freshdesk-et is érdemes még megnézni. (teljesen jól használható a free változat, akár mobilról is 3 userrel) Ott van még az OTRS és Request Tracker, ezt a kettőt dícsérik.

    Szerintm attól függ mire kell, másrészt, ha értékesítés is van (és hol máshol érné meg egy ilyet használni?), akkor az integráció lehet a fő szempont.



  5. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Geri (2014-02-17)

  6. #5
    Bölcs
    Csatlakozott
    07-08-28
    Hozzászólás
    1.024
    Begyűjtött 146 köszönetet
    105 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Support eszkoz

    Fejlesztői hiba kezelőnek nagyon jó a bugherd.com , mert rengetek adatot add.

    Általános hiba kezelőnek ahol ügyfél panaszok, ilyenek jönnek arra a minicrm.hu -et szokták ajánlani, nekem egy kicsit sok mindent tud.

    De igazából ha meghatározod, hogy milyen supportra kell, akkor talán többet tudunk mondani.



  7. #6
    Rubyist Geri logója
    Csatlakozott
    07-12-15
    Hely
    \x90
    Hozzászólás
    5.606
    Begyűjtött 1.332 köszönetet
    828 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Support eszkoz

    Idézet TLoF eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Fejlesztői hiba kezelőnek nagyon jó a bugherd.com , mert rengetek adatot add.

    Általános hiba kezelőnek ahol ügyfél panaszok, ilyenek jönnek arra a minicrm.hu -et szokták ajánlani, nekem egy kicsit sok mindent tud.

    De igazából ha meghatározod, hogy milyen supportra kell, akkor talán többet tudunk mondani.
    Ugy latszik hogy nem jol fejeztem ki magam, vagy keverem a fogalmakat. A "support" nalam azt jelenti, hogy hasznalok egy adott szolgaltatast es ha azzal gondom van, akkor van egy emailcim es felulet amire/ahova irva jelezni tudom a gondomat a szolgaltatonak es kapok valaszt a kerdesemmre. A masik oldalon pedig egy rendszerezett feluleten lehet nyomonkovetni a kereseket. Mint pl a desk.com, freshdesk.com, zendesk.com, stb.
    Nem fejlesztoi hibakezelore gondoltam, es nem is CRM-re. Es igazabol abban biztam, hogy lesz olyan akinek van szemelyes tapasztalata mondjuk a fenti 3-al es tud rola velemenyt mondani, mert mindegyikrol olvastam jot is, rosszat is, ami megneheziti a dontest. De azt hiszem ezt a harom legnagyobbnak tunot kiprobalom.



  8. #7
    Új tag
    Csatlakozott
    13-01-24
    Hozzászólás
    31
    Begyűjtött 4 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás

    Van egy számomra új, de nagyon ígéretes:


    www.casengo.com



  9. #8
    Rubyist Geri logója
    Csatlakozott
    07-12-15
    Hely
    \x90
    Hozzászólás
    5.606
    Begyűjtött 1.332 köszönetet
    828 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Support eszkoz

    En a zendesk-et kezdtem el vegul hasznalni. Eddig megfelel, bar nincs nagy support forgalom.



  10. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Eeyone (2014-04-13)

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •